سریال؛ "مرگ تدریجی و خاموش یک ملت":؟!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۱    ۱۳۹۷/۲/۵ کد خبر: 150320 منبع: پرینت

کشتار زنحیره ای و هدفمند مردم هزاره یکی پس از دیگری ادامه دارد.
دیروز در صف اخذ تذکره و امروز در یک شبیخون وحشیانه در پوسته امنیتی.
تردیدی باقی نمی ماند که دست خارجی ها، تروریست ها و بخش هایی از حکومت در یک کاسه اند و طی یک برنامه تدریجی، آهسته اما پیوسته درصدد نابودی و متلاشی نمودن ملت مظلوم اما قهرمان این سرزمین اند.

تازمانیکه مردم، متحد نگردیده و به صورت فراگیر و همگانی _متشکل از تمام ازادی خواهان این سرزمین _ در برابر عملکرد دوگانه ی عوامل فوق الذکر قیام و اقدام نکنند، محال است که تغییری در وضعیت آشفته و ملتهب مردم این سرزمین سوخته و مغضوب، پدید آید. اما؛ صبر مردم هم حدی دارد.

راستی، چرا پارلمان کشور، سکوت را پیشه خود می سازد.؟
چرا قومیت خاص بیشتر و بیشتر مورد هدف های ترور زنجیره ای و قتل و نسل کشی سیستماتیک قرار می گیرند.؟ فلسفه حضور خارجی ها چیست؟ و تا کی اینها، فقط در شعار با تروریست ها مقابله می نمایند؛ اما در عمل هیچ نتیجه ای محسوس نیست.!

برای این‌ ملت بیچاره، حد اقلی از خوشی ها نیز باقی نمانده است،باید برای پیشگیری از نابودی کامل ملت، راه چاره ای جست.
بیش از این مردم نباید قربانی اعتمادهای بیجا و ناروا نسبت به حکومت هفت سره باشند.!
بیش از این نباید مردم مظلوم ما قربانی اختلاف و حقد و کینه ی پیدا و پنهان سردمداران جریان های سیاسی کشور شوند.
جریانهای سیاسی یا باید اختلاف ها را کنار گذاشته طرح مشترک نجات مردم اش را برای حکومت پیشکش نموده و بر آن پافشاری نمایند و به نتیجه ای برسانند و یا اینکه بگذارند این ملت سردرگم خود دست به کار شوند.

منصفانه بنگریم آیا راه سومی وجود دارد.؟
منطقی نیست که ما تماشاگر باشیم و دلخوش به اندک امتیازات، حقوق ناچیز و نجس اما به قیمت بی تفاوتی نسبت به سرنوشت مردم عزیز خود!.
منطقی نیست ملت را توصیه به صبر نموده و دست بسته نگهداریم اما خود نیز به صدراه روان بوده و طرح نجاتی برای مردم خود نداشته باشیم.

دشمنان اشکار و پنهان مردم ما تاکنون بیشترین سود را از این وضعیت برده و خواهند برد. آشفتگی و سردرگمی تا انجا است که شورای علما باصدور بیانیه ای سیاسی و انتخاباتی اش _پس از سال ها خاموشی_ در حقیقت به ریش حکومت و تمام عوامل دست اندرکار مدیریتی، خندیده و به یقین اگر، "آب چنین گل الود باشد" و ادامه یابد، کسان دیگری نیز برای شکار ماهی مقصود خویش، وارد معرکه شده و اوضاع را پیچیده تر از قبل خواهند ساخت.

محمد عیسی رحیمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مرگ تدریجی
خاموشی ملت
نظرات بینندگان:

>>>   رحیمی مخترم برادران هزاره نو به قدرت رسیده مزه دموکراسی قلابی غرب که در تضادبا اسلام بوده چشیده اندوراه خود را گم کرده واشتراک درانتخابات مطاهره رابه روی دیگران میکشند سهم زنان هزاره درنهادهای نطامی وموسسات خارجی بی بندوباری اخلاقی درمناطق هزاره نشین اعزام فرزندان هزاره به جنگ سوریه وطمظراق بی جا رهبران هزاره عواملی است که برادران هزاره ما اسیب پذیر باشد اګر دردایکندی برف کم ویازیاد ببارد شخصی در بامیان کشته شود برق دشت برچی قطع شود قلم بدستان مغرض هزاره ادرس پشتون ها رانشانی ګرفته دشنام را برکلام ار جیحت میدهند من امید وارم چیزفهم ها هزاره ملتفت شوند از کجروی ها د ست بکشند مانند اقوام دیګر زنده ګی کنند
ګیلانی

>>>   محمد عیسی رحیمی: حقوق ناچیز و نجس اما به قیمت بی تفاوتی ... یکی از این نجس خواران محقق رهبر شماست و همراهانش نیز در نجاست خواری عادت دیرینه دارند. به که تشر می زنید گذشته ها را باید مرور کرد و عبرت گرفت آقای رحیمی عزیز دیر فهمیده اید که آمریکا یهود است و قرآن فرموده: یهود قوی ترین دشمن اسلام است

>>>   کشتار وقتل مردم مومن ومظلوم هزاره مناطق مرکزی هزاره جات پلان سنجیده و خطرناک حلقات فاشیست درداخل حکومت هستند که ازینطریق میخواهند این مردم مومن و زحمت کش را درنهایت محو و نابود کنند.شخصبت های این ملیت محروم ومظلوم هم گاهی با شعارهای فریبنده ملی ووطنی فریب فاشیست هارا میخورند و گاهی هم مقام های دولتی را غنیمت دانسته شب وروز خودرادرکنج شهر با ترس و وحشت سپری می نمایند. قتل وکشتار هزاره های مومن،صادق و زحمت کش پلان وسیع با امکانات مالی فراوان اجرا میگردد اشخاص فاشیست در مقامات بالای امنیت ملی و نیروی امنیتی موجوداند وبا آدم کشان هماهنگ هستند.

>>>   احمدزی فاشیست ادامه جنایتهای عبدالرحمن خاین را ادامه میدهد.

>>>   یا انحاد و دفاع قهرمانانه یا بکلی نابودی راه دومی نیست

>>>   واقعا شرم آور است که آقای گیلانی میگوید مردم هزاره در هر جا رفته ویا فساد پیشه کرده ویا سوریه رفته! مردم سوریه تظاهرات کردند بر ضد حکومتش به ما ربطی نداشت اما آنها یکه از تمام نقاط جهان به سوریه آمدند متل سگان هار  آدمخوار شده بودند مردم شیعه را قتل عام وبه مقدسات شیعیان هتک حرمت کردند،پس ناچار مجبور شدیم از مقدسات ما دفاع کنیم حالا هر باشد میجنگیم ودفاع میکنیم از اماکن مقدس مان،امریکا را هم شما إوردید به افغانستان این هم تقصیر ماست؟

>>>   قبایی زندهگانی چاق تاکی
چو موران زیستن در خاک تاکی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است