مراد علی مراد بودن و نبودنش مساوی بود
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۰۴    ۱۳۹۷/۲/۳ کد خبر: 150239 منبع: پرینت

مراد علی مراد بودن و نابودنش برای امنیت هزاره ها مساوی بود.

برای آقای مراد علی مراد نه داد کنید و نه هم بیداد ، سیستم دولتی و نظامی را اکنون جریان فاشیزم طور طرح ریزی کرده اند که علیه هزاره ها و در خدمت فاشیزم برای سرکوب هزاره ها باشد.

مهره های هزاره که در هر کجای این سیستم جابجا شده اند. از بالا تا به پایین زنجیره های همین سیستم هستند که نمی توانند چیزی را برای امنیت هزاره ها پیش کش کنند.

ایکاش آقایان خلیلی، سرور دانش و محمد محقق هم داوطلبانه با مراد علی مراد می پیوستند و اگر داوطلبانه این کار را نمی کنند، امید که آقای احمدزی اینها را رخصت کند. زیرا از بودن انسان های نمایشی نبودن آنها بهتر است و هزاره ها به امید سراب خود را آزار نمی دهند.

حسن علی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مراد علی
غنی
هزاره
نظرات بینندگان:

>>>   مراد علی مراد معاون ارشد امنیتی و خلیلی محقق دانش به اندازه یک عسکر عادی پشتون هم صلاحیت ندارد. اینها خوشان هم میدانند که صلاحیت ندارند اما بخواطر معامله و جیب پور کردن در بدنه دولت فاشیستی جای خوش کردند.

>>>   دیریت عمومی استخبارات نظامی اسلام آباد.
شماره :4120- جی ای ای -6- ای تاریخ 22 فبروری 1989 میلادی.
به اتشه دفاعی سفارت پاکستان در کابل.
موضوع : اولیتها و ستراتژی پاکستان و نقش ما در ادامه جنگ های تنظیمی برای افغانستان ادامه دارد ما متکی بر آن هستیم که راه های دخول پاکستان به داخل افغانستان همان است که سازمان ای اس آی انرا بنیاد گذاشت سازمان ای اس آی تنظیم حزب اسلامی به رهبری برادر گلبدین حکمتیار را قوت پاکستان در داخل افغانستان میداند و اتکا به پیروزی کامل را دارد چنانچه پیروزی های حکمتیار پیروزی پاکستان است و ای اس آی تا توان دارد در استقامت دادن درست به جا و احساس را در همکاری با گلبدین دریغ نمی ورزد…..
دگروال محمد ارشاد چوهدری

>>>   خیرچه حسن علی خان، توقع داشتید مرادعلی و یا هر هزاره دیگر بر دیگران فیر کنند و یا جنگ را اغاز کنند؟ عجب مفکروه پوچ دارید شما ، وضیفه رسمی قومی نیست

>>>   اشرف غنی و دارد و دسته اش می خواهند اردوی ملی و پولیس افغانستات را از غیر پشتون پاکسازی کنند. در زمان ظاهر خان سیاست بر این بود که حتی مردم هزاره را در حربی ښونځی و حربی پوهنتون نمی پذیرفت و اگر کسی هم احیانا به خاطر غفلت مسئولین وارد حربی پوهنتون می شد، در طول سالها رتبه او از لمړی بالاتر نمی رفت. و حالا که اشرغ غنی و دارو دسته اش متعصب تر از ظاهر خان هستند چگونه وجود یک جنرال هزاره را می توانند تحمل کنند. این واقعیت تلخ را باید بپذیریم که برخی از شخصیت های پوشالی هزاره برای منافع شخصی خود به این دولت چسپیده اند و مردم خود را فراموش کرده اند. دولت شرف غنی هم از نظر قانون و هم از نظر شرعی و هم از عرفی و عقلی یک دولت غیر مشروع و غیر قانونی است و پیروی از این دولت افزون بر اینکه عقوبت اخروی را در پی دارد خیانت آشکار به کشور و ملت افغانستان است. در قرآن کریم به صراحت گفته که کفار حق تسلط را بر مسلمانان ندارد و حالا اشرف غنی یهود و زن مسیحی او بر مسلمانان دارند حکومت می کنند.در فردای قیامت کسانی که حکومت او را قانونی می دانند و تسلیم او هستند چه جوابی در برابر خدا و رسول خدا دارند؟

>>>   این ها که استعفا نمی دهند این اشرف خانم اگر همت کند و این ها را مانند سبکدوش کند یا مانند دوستم ....؟؟؟؟؟؟؟؟

>>>   بودنش بهتر از نبودن است

>>>   از بودن کریم خلیلی معامله گر و سرور دانش فاقد صلاحیت پیرو حرکت بزیر چتر فاشیزم و حاجی محقق با پست نمایشی بی صلاحیت ان کرده واقن نبود شان بهتر است چون این سه تن را ارگ طور نمایشی و استفاده ابزاری خودش نگهداری کرده است و کاری از دست انها ساخته نیستجنرال مراد علی مراد که جند وقتی نسبی از صلاحیت وظیفوی برخوردار بود و ترورستان طالبان را در هرگوشه وکنار رفتن خودش شدیدن سرکوب میکرد وقتیکه ارگ متوجه شدکه برادران نا راض شانرا سخت ضربه میزند چنرال مراد علی را فورن بحیث معین امنیتی وزارت داخله گماشت و دستش را از اردوی ملی قطع کرد و برای چند صباحی طور نمایشی نگه اش داشت و اکون خانه نشین اش کردند فاشیزم علم شیطانیت را خوب تعلیم دیده و اموخته تا زودی زود ویا بعبارت دیگر تادیر زمانی کسی از حرکت های شیطانی انها درست واقف شده نمیتواند پس از مدت زمانی دانسته میشود که ازحرکت شیطان انها اگاهی حاصل پیدا میکنند که حتی شیطان رانده شده هم پیش انها سرخم فرود اورده است .

>>>   حسن علی خان!
مراد علی مراد، وقتی به مراد رسید دیگر قوم هزاره برایش باندازه یکدانه ارزن اهمیت ندارد این ما هستیم که شله گی میکنیم.

>>>   کشتن هزاره برای هیچ یک از قوم های افغانستان معنی ندارد اما تاجیک ها و ازبک ها بدانید پشتون ها نوبت به نوبت سراغ نژاد های دیگر افغانستان می روند اگر الان که سه قوم هستیم در مقابل پشتون ها مقاومت نکنیم فردا با دو قوم و روز بعد فقط با قوم خود و تنها باید جلوي پشتون ها بگیرید و هیچ کسی دیگر نمانده است که به یاری و کمک شما بیاید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است