هیات حقیقت یاب به غزنی بفرستید نه حقیقت گم کن
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۳    ۱۳۹۷/۱/۲۶ کد خبر: 149822 منبع: پرینت

بیشتر 40 سربازی که در جریان سقوط ولسوالی خواجه عمری کشته شدند از ناحیه سر یا قلب هدف قرار گرفته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، چمن شاه اعتمادی نماینده مردم غزنی در مجلس نمایندگان روز شنبه 25 حمل 97 در نشست علنی این مجلس درخصوص سقوط ولسولی خواجه عمری این ولایت گفت: حدود 40 نیروی امنیتی در جریان سقوط ولسوالی خواجه عمری کشته شدند.

اعتمادی بیان کرده است که بیشتر سربازانی که در این حمله کشته شده اند گلوله به سر یا قلب شان اصابت کرده و این موضوع نشان می دهد که طالبان به سلاح های پیشرفته دسترسی دارند.

وی افزود که حکومت باید یک هیات حقیقت یاب نه حقیقت گم به ولایت غزنی بفرستد تا دلایل سقوط ولسوالی خواجه عمری را بررسی کند که این ولسوالی در نتیجه معامله گری یا ضعف امنیتی سقوط کرده است!

گفتنی است اخیرا حملات طالبان بالای چندین ولایت از جمله ولایت غزنی تشدید شده است و آماری که از تلفات ارایه می شود با یکدیگر تفاوت دارد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس
سقوط خواجه عمری
نظرات بینندگان:

>>>   شاه چمن بالاخره بیدار شد ...

>>>   اگر این موضوع را جدی نگیرید هزاره کشی سرعت بیشتر میگیرد.
در گرماگرم انتخابات رهبران کهنه معامله گر را تعویض کنید.

>>>   آقای اعتمادی ساده لوحانه فکر نکنید دشت فره باغ درچندسال است که مورد تخت وتاز وادم کشی است و حتی نیروهای امنیتی هم درآنجا دسته جمعی کشته میشوند کدام هیئت حقیقت یاب آمده قضیه را تحقیق کرده اند که حالا توقع هیئت حقیقت یاب دارید.بدانید که پلان های خطرناک برای مناطق هزاره نشین ازچند سال به اینطرف طرح و درحال اجرا شدن است.هزاره جات روزهای خیلی دشوار را باید منتظر باشند فعلا هزاره جات با پلان خطرناک محاصره است.دشمنان تاریخی آرام ننشسته هرروز طرح های نو وبه شدت خطرناک برای دشمنان رنگارنگ مناطق مرکزی و هزاره جات درخفا درنظر گرفته وبه مخالفین مسلح میدهند.باید عمیقا فکر کنید تا یک فرقه عساکرمسلح از دولت مرکزی برای مناطق مرکزی بیگیرید.علاج واقعه را قبل از وقوع آن کنید.

>>>   از کجا معلوم که این افراد مانند رجال بر جسته توسط خود دولت مردان به قتل نرسیده؟ و بعدبه خاطر گم کردن راه و پاه این موضوع چند دانه طالب نمایشی آورده شده . کدام منطق این را قبول دارد که چهل سرباز شهید شد یک شان ندانست که از کجا هدف قرار میگیرند تا یک نفر را میکشت اگر این طالبان معجزه آور است پس باید ع و غ هر دو دست و پای این مردم را بوسه زده ارگ را تخلیه نمایند زیرا این ها میتوانند در خواب قلب و سر عساکر دولتی را هدف قرار دهد پس دولت به کدام منظق نظامی با این مخالفان پیروز مبارزه میکنند ؟ این سیاست ماکیاولی ارگ است . این قوم بنی اسرایل از هیچ نوع فساد و تباهی دست نمیکشند . این ها با این نیرنگ ها ریشه خونی دارند این مانند رجال برجسته؛َشفاخانه نطامی سردار داود؛ مسجد امام زمان قلعه نجارا ؛امام زمان دشت برچی ؛ جنبش روشنایی ؛خاک سپاری پسر عزت یار مسجد امام محمد باقر ؛ حوزه ششم شهر کابل ؛ قل اردو شاهین در مزار و فروختن صد ها اردوگاه توسط خود دولت مردم بیدار باشید
از کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است