واکنش کرملین نسبت به اهانت ترامپ به اسد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۵۲    ۱۳۹۷/۱/۲۱ کد خبر: 149595 منبع: پرینت

سخنگوی کرملین روز دوشنبه به توهین زننده رییس‌جمهور آمریکا به رییس‌جمهور سوریه واکنش نشان داد.

«دیمیتری پسکوف»، سخنگوی کرملین روز دوشنبه به توییت توهین‌آمیز «دونالد ترامپ»، رییس‌جمهور آمریکا علیه «بشار اسد»، رییس‌جمهور سوریه واکنش نشان داد.

دونالد ترامپ در چند پیام توییتری نوشت: «بسیاری از جمله زنان و کودکان، در حمله بی‌فکرانه شیمیایی سوریه کشته شده‌ اند. منطقه [در معرض] بی‌رحمی، مسدود شده است و از سوی ارتش سوریه به محاصره درآمده است، و دسترسی آن به جهان خارج کاملا قطع شده است. رییس جمهور پوتین، روسیه و ایران به خاطر حمایت از "اسد حیوان" مسوول هستند.

هزینه سنگینی پرداخت خواهد شد. منطقه را فورا به سوی کمک‌ های پزشکی و راستی‌آزمایی بگشایید. یک فاجعه انسانی دیگر بدون هیچ دلیلی رخ داده است... اگر رییس جمهور اوباما از خط قرمز خود عبور [نمی]کرد، فاجعه سوریه خیلی پیشتر به پایان می‌ رسید. "اسد حیوان" [در آن صورت] به تاریخ پیوسته بود».

«پسکوف» در پاسخ به سوال خبرنگار «سی‌ان‌ان» در خصوص این توییت ترامپ گفت که بشار اسد رییس‌جمهور قانونی سوریه است. او همچنین استفاده ترامپ از «این عبارات زننده» برای توهین به رییس‌جمهور سوریه را مورد انتقاد قرار داد.

وی همچنین درباره گزارش‌ هایی که دولت سوریه را به انجام حمله های شیمیایی متهم می‌ کنند هشدار داد و گفت هر گونه نتیجه‌گیری در اینباره «نادرست و خطرناک» است.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
اسد
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است