زنان به ترامپ اعتماد ندارند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۴    ۱۳۹۷/۱/۱۴ کد خبر: 149261 منبع: پرینت

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد که در پی افشای رابطه غیراخلاقی ترامپ با بازیگر زن فیلم‌ های مستهجن، محبوبیت او در میان زنان کاهش چشمگیری یافته است.

بر اساس این نظرسنجی، حمایت زنان از ترامپ از 41 درصد به 35 درصد کاهش یافته است. این در حالی است که حمایت مردان از او با 3 درصد افزایش به 53 درصد رسیده است.

«مارک پن»، مسوول برگزاری این نظرسنجی اعلام کرد این شکاف جنسیتی رو به افزایش به دلیل افشای روابط غیراخلاقی رییس جمهور آمریکا با بازیگر فیلم های مبتذل ایجاد شده است. وی گفت: محبوبیت وی در میان مردان با اندکی افزایش و در میان زنان با کاهش چشمگیری همراه بوده است. این نظرسنجی دقیقا بعد از مصاحبه استورمی دنیلز انجام شده است.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که 58 درصد شرکت کنندگان اعلام کردند که «رابرت مولر»، مسوول تحقیقات درباره روسیه باید درباره این مساله هم تحقیقاتی را انجام دهد. 57 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که دلشان می خواهد حزب دمکرات کنترل مجلس سنا را در دست داشته باشد.

در این نظرسنجی که بین 27 تا 29 مارس انجام شد، 1340 نفر شرکت کردند.

روزنامه وال استریت ژورنال پیشتر در مطلبی فاش کرد که یکی از وکلای ترامپ برای اینکه استفانی کلیفورد را درباره رابطه نامشروعش با رییس جمهور آمریکا ساکت نگه دارد، به او مبلغ 130 هزار دالر حق السکوت پرداخت کرده است.

وکیل ترامپ هم که در ابتدا این خبر را تکذیب کرده بود، چندی پیش گفت که این پول را حتی از جیب خودش به استفانی پرداخته است. مدیر برنامه های استفانی ماه گذشته میلادی اعلام کرد که هم اکنون که وکیل ترامپ به راحتی درباره این موضوع صحبت کرده است، توافق محرمانه ما لغو شده است و استفانی می تواند درباره این مساله آزادانه صحبت کند.

پیشتر گزارش شده بود که وکیل استفانی کلیفورد در اکتبر 2016 (پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا) یک ایمیل برای وکیل شخصی ترامپ فرستاده و به دلیل دریافت نکردن مبلغ حق السکوت، او را تهدید به افشای اطلاعات درباره رابطه موکلش با دونالد ترامپ کرده است.

استفانی کلیفورد معروف به استورمی دانیلز هفته گذشته در یک مصاحبه تلویزیونی در برنامه «60 دقیقه» بار دیگر جزییاتی را درباره رابطه نامشروعش با دونالد ترامپ در سال 2006 ارایه کرده بود.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
زنان
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است