برداشت: تمام داکتران یکجا با هم
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۸    ۱۳۹۷/۱/۱۱ کد خبر: 149190 منبع: پرینت


داکتران مارکت افغانستان برداشت آزاد



کد(14)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
برداشت
داکتران
نظرات بینندگان:

>>>   اگر این قدر داکتر متخصص است پس چرا مردم به خارج از کشور برایی تداویی میروند.

>>>   بسیار موقعیت خوب ودور از نظافت با داکتران مجرب
اجمل از همان ساحه

>>>   داکتران بیسواد و جیب بور. واقعا این یک فاجعه است

>>>   شهرمزارشریف ولایت بلخ مقابل ریاست صحت عامه ولایت بلخ

>>>   وزارت صحی ودست اندرکاران صحت در کشور با پلانی نو ومعیاری باید این وضعیت را دگرگون کنند و شفاخانه های ما ومراکز تداوی از این وضعیت بی سرو سامان درایند.وضع تابلو واعلانات داکتران در کشور اصلا مناسب نیست نه از نظر اندازه ونه از نظر رنگ ونه از نظر شکل .از این که بگذریم بایدوزارت صحی طرح وپلانی بریزد که مطب وشفاخانه ها ومراکز داکتران از حالت تمرکز وجمع شدن دریک نقط خارج شوند .وضعیت تداوی ومعاینات در شفاخانه ها معیاری نیست واین شکل موجود با صرافی ها کدام فرق نمیکند.بایددر وضع صحی وتداوی در کشور انقلاب صورت بگیرد وشرایط خدمت بیشتر به باشندگان فراهم اید.باید وضعیت تداوی ودرمان در کشور از حالت تجارت خارج شود.و حکومت با پرداخت معاشات مناسب به داکتران واسپیشلیستها ویزیت برای عموم مردم رایگان ومجانی باشد.
داکتر عبدالرب آچکزی

>>>   با این تعداد داکترباید پاکستانی ها وهندی ها جهت تداوی به افغانستان بیاینداما برعکس حتی همین داکتران برای تداوی خود به پاکستان وهند میروند درافغانستان داکتر جنرال ماستری دکتورا بیشتر از همه کشور های منطقه است

>>>   در افغانستان آنهم در شهر کابل از دیدن هیچ چیز عجوبه تعجب نکنید هر گونه عجایبات را دیده میتوانید.

>>>   شماری از اعضای حزب اسلامی در ولایت بغلان اعلام کردند مجمع جدیدی را با نام اصلاح طلبان حزب اسلامی ایجاد کرده‌اند.

جداشدگان از حزب اسلامی تاکید کردند که دیگر گلبدین حکمتیار را به رهبری این حزب قبول ندارند.

عبدالله نهضت‌یار رییس مجمع اصلاح طلبان حزب اسلامی گفت حکمتیار برای تفرقه افکنی بین اعضای این حزب و مردم افغانستان تلاش می‌کند بنابراین صلاحیت رهبری حزب اسلامی را ندارد.

عبدالقدوس فهیم عضو دیگر این مجمع نیز اظهار داشت: گلبدین حکمتیار در سال‌های اخیر با سخنرانی‌هایش برای تفرقه میان احزاب و مردم تلاش کرده است.

اعضای این مجمع گفته‌اند که با هیچ حزب دیگری اختلاف ندارند و تمام گفته‌های حکمتیار در مورد احزاب دیگر گفته‌های شخصی خود اوست.

پیش از این نیز عبدالهادی ارغندیوال رهبر حزب اسلامی شاخه ارغندیوال تاکید کرده بود این حزب با نام وی در وزارت اطلاعات و فرهنگ ثبت است و حکمتیار در این زمینه رسمیتی ندارد.

پس از امضای توافقنامه صلح حکومت و گلبدین حکمتیار، اعضای حزب اسلامی انتظار داشتند تا این حزب بار دیگر متحد شود اما ارغندیوال و حکمتیار با وجود مذاکرات طولانی تا هنوز بر سر رهبری این حزب به تفاهم نرسیده‌اند.

ویبسایت پشتو زبان عزم به نقل از برخی منابع نزدیک به حزب اسلامی نوشته بود که حکمتیار از ارغندیوال خواسته است تا بدون هیچ قید و شرطی رهبری حزب اسلامی را تحویل دهد.

همچنین ارغندیوال باید از تمام امتیازاتی که وی و افرادش تحت عنوان حزب اسلامی از حکومت افغانستان و یا خارجی‌ها دریافت کرده‌اند به حکمتیار حساب پس بدهد.

بر اساس این راپور، ارغندیوال نیز در پاسخ به این خواسته حکمتیار تاکید کرده بود که تنها در صورتی حاضر به حساب دهی است که حکمتیار نیز درباره امتیازاتی که از ناحیه این حزب در چهار دهه گذشته دریافت کرده، پاسخگو باشد

>>>   پوهنتون های شخصی همه داکتران بیسواد و ناکاره را فارغ می سازند.که حتی توان فهمیدن سپرین بایر را نمی داند.

>>>   این عکس مطلق به زمان گذشته است فعلا نیست

>>>   یکی از داکتران که خواسته بود عملیات کند وگُرده مریض را بکشد بجای گرده بیضه مریض را در آورده بود

>>>   از دیدن این عکس وزیر صاحب صحت عامه باید دیده به گریبان بیاندازد و منحیث وزیر صحت عامه ازین رسوایی جلوگیری نماید در غیر آن استعفا خیلی شرافتمندانه است. وقتیکه لوحه معاینه خانه ها در چنین یک وضعیت است از داخل این معاینه خانه ها خداخبر است که به چه وضعیت اند.
به نظر من معاینه خانه نیست چرس خانه است که وزیر صاحب عاشق همین وضعیت است و از آن کیف می برد!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است