سریال "مرگ تدریجی وخاموش یک ملت":؟!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۷    ۱۳۹۷/۱/۲ کد خبر: 148904 منبع: پرینت

تردیدی باقی نمی ماند که دست خارجی ها، تروریست ها و بخش هایی از حکومت در یک کاسه است و طی یک برنامه تدریجی، آهسته اما پیوسته درصدد نابودی و متلاشی نمودن ملت مظلوم اما قهرمان این سرزمین اند.

تازمانیکه مردم متحد نگردیده و به صورت فراگیر و همگانی _متشکل از تمام ازادی خواهان این سرزمین_ در برابر عملکرد دوگانه ی عوامل فوق الذکر قیام و اقدام نکنند، محال است که تغییری در وضعیت آشفته و ملتهب مردم این سرزمین سوخته و مغضوب، پدید آید، اما؛ صبر مردم، هم حدی دارد.

راستی، چرا پارلمان کشور، سکوت را پیشه خود می سازد؟ چرا قومیت خاص بیشتر و بیشتر مورد هدف های ترور زنجیره ای و قتل و نسل کشی سیستماتیک قرار می گیرد؟

فلسفه حضور خارجی ها چیست؟ و تاکی فقط در شعار با تروریست ها مقابله می نمایند؛ اما در عمل هیچ نتیجه ای محسوس نیست! برای این‌ ملت بیچاره، حداقلی از خوشی ها نیز باقی نمانده است.

باید برای پیشگیری از نابودی کامل ملت، راه چاره ای جست؟ سریال _مکرر، خونبار و تراژیک کابل، عیدی هر آزاده ای را تبدیل به عزا نموده و قلب هرانسان با وجدانی را تکه و پاره!!.
نفرین ابدی، بر تروریستان و حامیان شان...

محمد عیسی رحیمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مرگ تدریجی
عیسی رحیمی
نظرات بینندگان:

>>>   Pidram
مهدی کیا حسینی دانشجوی دانشگاه امریکایی افغانستان بود. او امروز با برادرش و برادر نامزدش یک جا در حملۀ انتحاری درکابل کشته شد. گیریم با طالبان صلح کردیم، با داعش چه کنیم ؟
ما بهای کدام کار ناکرده را می پردازیم ؟

>>>   AZADI
طالبان سال نو ١٣٩٧ را از صميم قلب براي ملت ما با حمله انتحاري تبريك گفتند ، ريس جمهور ملت گوسفندي هم براي مردم صبر و شكيباي خواسته و حمله سال نو را قدمي بسوي صلح و ثبات ميخواند .

>>>   برو عیسی جان شولې ته بخور پرده ته کو.

>>>   براي حكومت فدرالي ٥٠٠٠ سال ديكر تدريجي بخوابيد

>>>   Arianfar
دشواری در این است که شیوخ هم به دولت پول می دهند و هم به اموزیسون و هم به پاکستان.
در دولت از اشرف غنی گرفته تا...‌‌ را پول می دهند. سفیر ما در عربستان جاسوس سعودی است
رهبران جهادی از سیاع گرعته تا گلبدین و.‌.‌‌ همه از شیوخ مول می گیرند.
عرب ها از نیم سده بدین سو دولت پاکستان را پول می دهند‌ همه گروه های دهشت افکن از جمله طالب و داعش را تمویل می کنند.
اما دولت های ما باری هم جریت نکرده اند بگویند که بالای چشم شیوخ ابرو است.
امریکا و اروپا هم به خاطر دالرهای باد اورده شیوخ مهر خموشی بر لب نهاده اند.

>>>   Arianfar
ای کاش دولتی مستقل می داشتیم که می توانستیم از دست شیوخ عرب که از نیم سده بدین سو پروژه کشتار مردم و ویرانی کشور ما را تمویل می کنند، به شورای امنیت شکایت می کردیم.

>>>   اگربه همین شکل ادامه پیداکند که یک یهودی درهر بار
انتحاری چهل پنجاوصد نفررابکشد دیگر فاتحه اقوام غیرپشتون خوانداست همگی شدیم مانندمرده های متحرگ که معلوم نیست کی وکجابامرگ روبه روشویم
خداوند خیرماراپیش کندکه بابد قومی گیرافتادیم

>>>   هزاران نفرین بر حامیان و ترورستان بهر نام و نشانی که هستند چه طالب و چه داعش و یا القایده و یا دیگری کشتن ترورستان حکم شرعی و قانونی و عقلی و منطقی دارداولتراز ترورستان باید که حامیان ترورستان هدف قرار گیرد و از بین برود زیرا اگر حامی ترورستان نابود گردد در حقیقت نابودی ترورستان هم است .

>>>   از کدام ملت سخن میګوید ملت افغان دایم باقی خواهد بود و سربلند که از ملیت های باهم برادر تشکیل شده و همین طور باهم برادر خواهد ماند ولی کسانیکه خود را ملت افغان و از افغانستان نمیداند انها به حکم خداوند یکی پی دیګر ذلیل خواهد شدن چون نمک را میخورند و در نمکدان شاش میکنند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است