اعتراض مردم ولسوالی زنده جان هرات (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۱    ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ کد خبر: 148762 منبع: پرینت

مردم ولسوالی زنده جان در یک تجمع اعتراضی دربرابر ساختمان این ولسوالی خواستار برکناری فرید زیارتجایی ولسوالی این ولسوالی شدند و موجودیت او را ایجاد نفاق و تنش بین مردم زنده جان می دانند.

این در حالی است دیروز بر سر تقسیم آب بین مردم قریه شیکیبان و قریه قلعه نو‌ با حضور قریه های دیگر درگیری صورت گرفته که در نتیجه چهار تن از طرفین زخمی شدند.

اعتراض کنندگان می گویند ولسوال این ولسوالی از مردم مان قریه شیکیبان پول گرفته تا آب را به گونه ناحق به نفع آن ها تقسیم کند.

سروش


اعتراض مردم ولسوالی زنده جان هرات

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هرات
زنده جان
نظرات بینندگان:

>>>   آفرین مردم یاد بگیرید هرکس راکه بشما حدمت نمیکند رخصت کنید صلاحیت وقدرت اصلی از شماست

>>>   ... طبق برنامه وزارت کار ساخت سر بند ها پیش میرود و سربند زنده جان به مبلغ 5 ملیون دالر ساخته شده است و سر بند قریه شکیبان که طبق برنامه پلان کار ان اغاز شده بود توسط مردم محل به زور گویی جلوگیری صورت گرفت که این موضوع به مقامات گفته شد و طبق سندو برنامه هیت از هرات برای اجرای ساخت سربند به منطقه امده و خط اندازی ان صورت گرفته بود و بعد از ان که هیت از منطقه میرود دوباره این مردم زور گو بالای تاسیسات موسسه سازنده حمله میکنند و مانع شروع کار می شوند که این موضوع باعث خشم مردم شکیبان می شود و بالای اشخاصی که در ساحه مانع کار می شدند حمله کردند و چند نفر از طرفین زخمی شده اند و قتی که مردم زنده جان این مفاومت را دیدند بالای موتر ولسوال زنده جان حمله کردند و موتر وی را تخریب کردند و حالا ادعا دارند که ولسوال از مردم شکیبان پول گرفته ولی این موضوع دروغ محض است کار ساخت سر بند ها از وزارت ها پلان گزاری شده و طبق برنامه پیش میرود

>>>   زیارتجائی ها همه همینطور هستند هر چه زود تر وی را به دادگاه بکشانید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است