بایسکل های اینترنتی برای هفتاد میلیون جینی
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۱۹    ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ کد خبر: 147716 منبع: پرینت

شمار مشترکان بایسکل های اینترنتی در چین از نزدیک به دو سال و نیم قبل که این اقدام ابتکاری شروع شد به 70 میلیون نفر در روز رسیده است.
در کشور چین نزدیک به 400 میلیون نفر مشترک بایسکل های اینترنتی هستند.

بر اساس مقررات مذکور شماری از شرکت های چین در حرکتی ابتکاری بایسکل هایی را در سراسر کشور توزیع کرده اند که مشترکان با تلفن های همراه خود و نصب یک نرم افزار و با پرداخت مبلغی ناچیز می توانند بر اساس یک زمان بندی مشخص از آن استفاده کنند.

اصولا پرداخت برای این دوچرخه ها از حدود هر نیم ساعت شروع می شود و بایسکل سوار بر اساس تمایل می توانند با پرداخت مبلغ بیشتری ساعات بیشتری از آن استفاده کند.
این روزنامه می نویسد حدود 77 شرکت چینی تاکنون 23 میلیون دستگاه از این دوچرخه ها را در سراسر کشور و در بخش های روستایی و شهری توزیع کرده اند.

آمارها نشان می دهد از زمان راه اندازی این طرح ابتکاری که حالا شرکت های چینی در کشورهای دیگر نیز بتدریج آن را اجرا می کنند عایدات این صنعت به 35 میلیارد دالر رسیده است و 390 هزار فرصت شغلی نیز در کشور چین ایجاد شده است.

از مزایای دیگر این اقدام ابتکاری این است که در دو سال و نیم گذشته از مصرف یک میلیون و 410 هزار تن بنزین در چین کاسته شده است.
این روش همچنین موجب شده است تا 400 میلیون ساعت در ترافیک زمان کمتری مصرف شود.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دوچرخه
چین
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است