"جرگه قوم بنی اسراییل" (سند)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۸    ۱۳۹۶/۱۲/۸ کد خبر: 147518 منبع: پرینت

سالها پیش در کتابی خوانده بودم که نماینده انگلیس به امیر دوست محمد خان می گوید که شما از قوم بنی اسراییل هستید. فکر کنم نام آن کتاب انگلیسی "راهی به کابل" است ولی واکنش امیر فراموشم شده است.

گذشته از اغراق یا افواه در مورد سابقه پشتونها (اوغانها) باید اول اذعان کرد که هیچ قومی خالص نیست. ولی بدلایل موجهی می شود گفت که حد اقل بخشی از این قوم ریشه اسراییلی/یهودی دارند و بخشی هم اصلن فارس و ترک بوده اند که در سده های اخیر درین قوم حل شده اند.

وقتی به تاریخ بنگرید، معلوم می شود که بنی اسراییل یکی از ماجراجو ترین گروه های انسانی بوده اند که احتمالا ریشه فتنه انگیزی شان احتمالن بیشتر در تعالیم دین یهودیت بوده باشد. بهمین سبب اینها در طول تاریخ مورد آزار و اذیت آسوریها، فرعونهای مصر، امپراتوری روم، اروپاییان، عربها و اخیر هم المان هیتلری قرار گرفتند. ولی برعکس امپراتوری فارس نه تنها که بر اینها ستمی روا نداشت بلکه برای آوارگان و فراریان این قوم در بخشهایی از قلمرو خویش (اطراف کوه های سلیمان در پاکسان فعلی) زمینه زیست مساعد بساخت.

در این روزها، وقتی درد دل چند تن از یهودیان اسراییلی را با برادران همخون اوغانی شان روی اینترنت - در مورد طایفه گمشده (پشتون) بشنوید - ادعا های "تاریخ پنج هزار ساله" و "باشندگان اصلی" و حتی "آریایی" بودن اینها بیشتر از پیش مسخره می شود.

یکی از فعالین یهودی خانم (Rochelle) ادعا می کند که شباهت هایی زیادی بین پشتونوالی و فرهنگ یهودیان وجود دارد و اینکه اوغانها یکی از ده طایفه گمشده بنی اسراییل اند. آقای (Nadav Sofy) می گوید که ادعای آریایی بودن پشتونها درست نیست، بلکه این ادعا جعل انگلیس ها است.

جالب اینکه شماری از کسانی، مثل مجید قرار، که خود شانرا "د اوغانستان اصلی بچیان" جا زده و دیگران را به رفتن به تاجیکستان، ازبکستان یا مغولستان دعوت می کنند، یا بنام اسلام از انتحاریها حمایت میکنند، هم با افتخار عضو همین گروپ "جرگه قوم بنی اسراییل" شده اند.

وقتی تناقضگویی، ناسپاسی، فتنه انگیزی و تعصب شماری از این قوم را می بنید باور تان بیشتر می شود که حد اقل بخشی از پشتونها ریشه در بنی اسراییل دارند. واینکه شاید مصریان، رومیان و آلمانها ملامت نبوده اند!

منان ناصح


جرگه قوم بنی اسراییل

جرگه قوم بنی اسراییل

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قوم اسراییل
جرگه
نظرات بینندگان:

>>>   این افتخار است

>>>   با خواندن این مطلب یک نکته دیگری در ذهنم تابید: زمانی یکی از مستند های ویدیویی را ترجمه می کردم که در مورد بیت المقدس یا Jerusalem بود. اینکه این مستند چی نکات جدیدی را در ذهنم روشن ساخت چیزی نمی گویم اما در قسمتی از آن آمده بود که یهودان وقتی از فلسطین که سرزمین آبایی شان بود به زور کوچ داده شدند و در مصر و سایر نقاط جهان برده شدند بعد از برگشت و رهایی از بردگی روز را جشن گرفتند و آن عید شان شد.
در این جا نکته این است که زمانیکه به قول خود شان از سرزمین اصلی شان کوچ داده شدند شاید تعدادی از آنها در همین کوه سلیمان مسکن گزین شده باشند. . .
مشتاق

>>>   هرکسی کو دور ماند از اصل خویش
بازجوید روزگار وصل خویش
گرشده اوغان ز اسراییل دور
بازیابند ریشه های دور دور
این یکی اندر نژاد آن دگر
وان دگر بر کرده این مفنخر
تارسدروزی که هم پیمان شوند
متحد باهم دگر چون جان شوند

>>>   سیاسیون و قلم به دستان و مسولین اقوام هزاره و تانک و ازبیک و...؛ بیدار باشید پشتونهای کوچی و فراری از کدهای سلیمان در پاکستان که اصلیت شان به یکی از اقوام گمشده یهود بر می‌گردد، خود را صاحبان اصیل این سرزمین جاه میزند و برای خودشان تاریخ سازی میکنند. این اقدامات را از اظهارات متعصبین قوم پشتون در رسانه ها و سایتها و اقدامات در دست کار اینها در طراحی تصویر تذکره الکتریکی و متون کتابهای مکاتب و...، میتوان مشاهده کرد. و اقوام بومی این سرزمین را که تاریخ چندین هزاره ساله در خراسان زمین به جا گذاشته، اقوام مهاجر و فراری قلمداد میکند، و خود شان را رئیس این دهکده قلمداد میکنند.
اگر مسئولین اقوام متذکره کاری انجام ندهد و جلو یاوه گوییهای اینها را نگیرد در فردای تاریخ جوابگوی نسل این سرزمین خواهد بود و عذاب وجدان(اگر وجدانی درکار باشد) خواهد گرفت .
باید رهبران اقوام تاجیک، هزار، ازبین و...، اول خودشان متحد شوند و ثانیا اقوام مربوطه را دعوت به همگرایی و وحدت کنند و بسوی هدف واحد که آن وحدت و همزیستی مسالمت آمیز و دفاع از هویت دینی و تاریخی و فرهنگی چندین هزارساله شان باشند، هست. (((((بامید آنروز))))
(محمد آصف محسنی)

>>>   پشتون ها فکر میکنم که از قوم یهود هستند و یهود قوم موسی است که برضد برده داری در مقابل فرعون مصر ایستاد شدند و حضرت موسی قوم خود را گرفته از مصر بر آمد.
ناگفته نماند که خود قوم موسی از منطقه اردن و اسراییل امروزی بودند که در اثر خشکسالی ها و قحطی ها، مجبور به مهاجرت شده بودند و از مناطق اسراییل امروزی و اردن، به مصر غرض کار و زندگی مهاجرت کرده بودند و بعد از خراب شدن روابط شان با فرعون مصر، حضرت موسی آنها را گرفته به سرزمین اصلی شان یعنی اسراییل و فلسطین و اردن آمدند.
بهر صورت پشتون ها اگر سابقه یهودی دارند، فارس ها سابقه آتش پرستی و آفتاب پرستی و مهتاب پرستی دارند و خدایان مختلف داشتند، مثل رومی ها و یونانی ها و غیره.
اعراب آمدند و همه را مسلمان ساختند.
حالا چه یهود بودند و چه آتش پرست چه آفتاب پرست و بت پرست و غیره، همه مسلمان شدند و کافر شدند. حالا چطور میتوانیم مسلمان ها را که جهان طبیعی را به چشم خلقت میبینند و از واقعیت جهان طبیعی که توسط قوانین طبیعت اداره میشود، انکار میکنند و آن را میپوشانند و کافر گشته اند یعنی مسلمان شده اند، رها بخشیم و آنها را از ایدیالیزم بودن به ریالیست بودن یعنی واقع گرا بودن تبدیل کنیم؟
این سوالی است که جهان متمدن امروزی که به اساس علوم طبیعی و تخنیک و تکنالوژی استوار است و تمام راز های قوانین طبیعت را کشف نموده اند واز آنها در تمام عرصه های تخنیک و تکنالوژی از ماشین و آلات سازی گرفته تا وسایط نقلیه و وسایط الکترونیکی و طبابت و زراعت و صنعت و فضانوردی و خلاصه تمام امور زندگی روزمره حیات انسانی ، استفاده میکنند، باید جواب بدهند.

>>>   روی بعضی ازعزت فروشان همچون سرور دانش سیاه باد که اصلیت ونسب وقوم و... همه فراموش نموده وبخاطر حفظ موقفش لرزانش درزمره اولین کسانی قرارگرفت که این سند جعلی ( تذکره برقی ) قبولدار گردید

>>>   جناب ناصح: حدیث پیامبر است : من دعا الی عصبیت فلیس منا! لطفا از این حرف ها بگذارید . اگر ملیت تان افغان باشد یا غیر افغان چه نقص و فاید متوجه تا است ؟و چه فاید به و طن و دین تان دارد؟ بی هوده وقت و زندگی تانرا ضایع نکنید.

>>>   زنده باد افغان!

>>>   هر قومي بنيه فكر و بي ديني داره همه كس از اول مسلمان نبودند ..فعلا بسياري يهودي ها عيسوي ها همه مسلمان شدن يا در سابق جاي از ناگزيري سفر كردند و ملحق به همان جا شدند ..هر سخن منطق ميخواهد.حالي ببينيد كي هزاره ها را از اين كشور كشيده و يا ازبيك ها را كشيده ..چرا دامن فساد را به چرخش و گستراندن هستيد يعني جي معنا است ..پشتون كه هركس است ويا چي گذشته اي داشته مربوط به پشتون ها است نه دگر اقوام متعلق ميشود كه با كنايه هاي بي منطقي تفسري بنگارند ..هركس متوجه بيوگرافي وتاريچه قومي خود باشه .پيش از گفتن بر قومي بخود ببنيد و از تاريخ خود بنويسيد كه از كجا استيد..با احترام يكي از پشتون هاي بيطرف

>>>   آقای منان ناصح، خودت از کجا به افغانستان آمده ایی؟ آیا از آسمان پرتاب شده ایی؟ اگر اولاد حضرت آدم و بی بی حوا هستی، پس همه ای ما نزد خدا یکسان هستیم. اما اگر از .....به وجود آمده ایی، پس برو به جنگل های افریقا.
این همه سجره کشی برای چی؟ برای تفرقه اندازی بین اقوام بلادیدۀ افغانستان؟ هنوز دلت یخ نشده با این همه قربانیی که از 40 سال به اینطرف میدهیم.
خداوند ترا به راه نیک هدایت کند.

>>>   اوغان یا افغان هویت ملی این خبیثان متعصب , تفرقه افگنان و آشوب بازیگران همدستان تروریست این بی تمندانها دور از فرهنگ انسانی محمد نظیر احمدزی , راضیه سعادت کوچی پکتیاوال ، فریده کوچی ، ،آرین یون کوچی ، اسماعیل یون کوچی ، غنی کوچی ، کمال ناصر اصولی کوچی پکتیاوال ، ستار سعادت ملتانی و جنرال تاقت ..... دگروال انور ....و امرخیل تازه پاکستانی در زیر است و بخوانید.

>>>   کاش من براستی اسرائیلی می بودم

>>>   به اطلاع آندسته از کسانی که میگوید سابقه نژاد فارسها آتش پرست بودند و مسلمان شدند و پشتونها یهودی بودند و مسلمان شدند و به سابقه کسی کار نداشته باشیم و...، رسانیده شود این سابقه ها در تفکر و عنعنات اقوام ها تاثیر گذار است؛ یکی از خصایص قوم یهود خود خواه، خودبرتربین، روحیه یاغی گری و...، اینها است.این یک نکته. نکته دیگر اینکه یهودیان اسرائیل سالهاست که سرزمین فلسطینیان را غصب کرده انواع بیعدالتی نقض حقوق انسانی آنها را انجام میدهد و خودشان را بجای مردم بومی فلسطین صاحب سرزمین میخوانند که این خصیصه تمامیت خواهی به جگرگوشه های آنها(قوم پشتون) انتقال یافته که در طول تاریخ حد اقل صدساله افغانستان جنایتهای بیشماری را بالای مردم بومی این سرزمین روا داشته، نسل کشی ها انجام داده، وطن فروشی ها را مرتکب شده .
و الان هم که هست اگر برادران ناراضی هست از این قوم است و اگر انتحاری هست از این قوم است و اگر صاحب ریاست و دولت هست از این قوم هست و اگر کمکهای خارجی انجام میشود و سرمایهای در این مملکت سرازیر میشود در مناطق پشتون نیشین اکثرا خرج میشود و...،
با اینحال نزدیک به یک قرن است که این قوم غیر بومی هویت تاریخی، دینی و مذهبی اقوام بومی(هزاره، تاجیک، ازبیک و...) این سرزمین به گروبان گرفته. هربلای که دلش خواست بالای تاریخ و فرهنگ و سابقه تمدنی مردم این مرز و بوم انجام میدهد.
رهبران روشنفکران مسولین بیدار باشید و از هویت دینی و سرزمینی تان دفاع کنید و فریب نصیحت های پدرانه اشرف غنی یهودی را نخورید. در غیر اینصورت شمارا آواره این سرزمین خواهد کرد.
ولی اگر سابقه عده از مردم فارسها آتش پرستی است درست است ولی آتش پرست ها با ظهور اسلام به اسلام اکثرا گرویدند دیگر در سابقه این قوم نسل کشی و...؛ مشاهده نمیشود و تاریخ گواه این قضیه هست.

>>>   ای گپا معنایی نداره، فعلآ اصالت همه افغان است و از افغانستان هستند.
اگه چیزا و ای گپای بی معنی را دامن بزنیم وحدت و افغانیت ما زیر سوأل میره، بطور مثال:
مردم شریف هزاره ما در اصل از شمال چین هستند ودین و آئین شان هم معلوم نیست که آنزمان چی بود، که توسط مغولها بصورت برده به منطقه ما آورده شدند و در همینجا بعدآ ماندگار شدند و سکنی گزیدند، همینطور تیموریان و سلجوقیان و غیره
پس بهتره پشت ای گپای مزخرف نگردیم و در سرزمین مان وحدت و هویت ملی مان را حفظ و در برابر بیگانگان متحدانه ایستاد شویم.
هروی

>>>   ظاهرشاه هم به ناتانیاهو صدراعظم اسرییل طی یک ملاقات رسمی گفته بود که ما وشما یک قوم هستیم.

>>>   جناب هروی دانش تاریخی تان را از کجا گرفته اید؟ که مردمان شریف هزاره را برده گان مغول میخوانید در حال که این مردم مردمان بومی این سرزمین هست و این را میتوان از ده ها کتابهای تاریخی شرقی و غربی بدست آورد و میتوان از آثار تاریخی تمدن چندین هزارساله بودا در بامیان بدست آورد.
اگر این مردم مظلوم فعلا در مناطق صعب العبور زندگی میکند این بخاطر نسل کشی های عبدالرحمانهای ظالم و امثال او بود که مناطق همچون میدان وردک، غزنی، زابل، نیمروز، قندهار و هلمند و...، را از چنگ این مردم در آوردن و غصب کردن و به اقوام کوچی کوه های سلیمان خود دادند و ۶۲ و دو نیم در صد این مردم مظلوم مسلمان را قتل هام کردن و زنان شان را در بازارهای هند و پاکستان به فروش رساندن و مردان را قتل عام و در دیوار قلعه های شان دفن کردند.
جناب هروی کمی سواد تاریخی تان را نزدیک به واقعیت بکنید و این تاریخ سازیها برای قوم خاص(پشتون) بازار ندارد و نخواهد داشت.مردم ما در قرن ۲۱ زندگی میکند حرف های تقلیدی و دور از واقعیت به گوش هیچ انسانی واقع بین و با وجدان نمیرود.
>>>>>محسنی<<<<<<

>>>   تحقیقات ژنتیکی یهودی منجر به پروژه های تحقیقاتی عجیب و جنجال برانگیز: از هند تا پرتغال است
آیا "تحقیق ژنتیک یهودی" یک علم است؟ "بعضی ها می گویند" نهخير ، این انگیزه سیاسی مزخرف است . " همانطور که هیچ ژن بودایی، مسیحی یا مسلمان وجود ندارد، خلقها جهان ژن مخصوص ندارد زيرا هر انسان از خود سيستم کود "د ن ا" عِنَبیه بخش رنگدانه دار چشم و مردمک چشم خود را داراست که در هر انسان متمايز است
ارائه "تحقیقات ژنتیکی یهودی" باید، با توجه به منتقدان، تنها در خدمت بالقوه جدید برای مهاجرین صهیونیست با انگیزه دوخل شدن شان به اسرائیل به منظور "حفظ موجوديت" اسرائیل ( مناطق اشغالى فلسطین ) دارد.
اسرائیل در "مسابقه زاهدان يهودى(رحم ) با زاهدان فلسطین" شانس پيروز شدن ندارد و هر روز تعداد فلسطيني ها زيادتر و زياتر مى شود و تعداد مهاجرت يهودى هااز اسرائیل به امريکا زيادتر. مثلا افغانها!
1- به فلسطين
از سالهاى 1920 سازمان جهانى صهیونیسم (کنگره جهانی صهیونیسم (هاکنگرس هاصهیونی هاعولامی) که توسط تئودور هرتسل در باسل (بال) سوئیس در سال 1897 تشکیل شد. افغانها يعنى پشتونها را انگليس از زمان اشغال هند يا به کار اجير مى گرفت و يا براى جنگ.
سازمانهاى يهودى که با برتانيه ها کارهاى در هند وبويژه در مناطق "خودى" (سليمان) افغان هاى هند که خود شان را يهودى اطلاق مى کردند به عنوان سربازان اجير رفتند

2- به استرليا که هم مستعمره انگليس
بين سال‌های 1860 تا 1920 میلادی ساربان‌های افغان= پشتون شدند و با شتر ها و گوسپندان دودمبه اى با کشتى به سوى آسترليا روان شد برای اشتغال به استرالیا مهاجرت می‌کنند تا مبادرت به جا به جایی کالا نمایند. این پشتون ها که براى شان افغان اطلاق مى شد نقش مهمی در ساخت راه آهن قطار ريل (Aghan-Express) Ghan اکنون گان اسکپرس سرویس قطار مسافری استرالیایی بین آدلاید، آلیس اسپرینگز و داروین که طول آن 2969 کیلومتر است.
شتر ها را دولت استرالیا در "اوت بک"
رها کرد و گوسپندان را به زانلند نو
دولت استرالیا ( يعنى انگليس) فکر کرد که شترها افغان از بى آبى و گوسپندان آسياى مرکزى در زانلند تلف مى شوند. امروز زانلند نو يکى از بزرگترين توليدکننده گوسفند آسياى است و شترها در اوت بک زنده
در اروپا، به ویژه در آلمان، بررسی از "منشاء ژنتیکی" به طور طبیعی بد است و نژاد پرستى هيتلر فاشيزم رابه ياد مى آورد آن ادغام علم و سیاست، که توجیه آموزه نژادی نازی ها بود
علیرغم منتقدان، جستجوی دقیق محققان ژنتیکی بیشتر یا کمتر، پس از کشف ژن "یهودی" ادامه می یابد.
به تازگی، پژوهش در دورترین گوشه های زمین به شکل های بسیار جالب تبدیل شده است. ژنتیک هند در حال حاضر باید تکالیف رسمی اسرائیل ارتباط بین بومی منطقه لکنو هند در قبیله اوتار پرادش از افریدی پشتون ها و به اصطلاح "قبایل گمشده" اسرائیل است که در شمال هند و کوه سليمان پناهنده شدند
در تایمز هند گزارش شد که شهناز علی دانشمند تحقیقاتی در اسرائیل حیفا با دانشگاه تکنیون معتبر، موسسه فناوری اسرائیل مسوول کارشناسان ریشه يابى یهودی در میان قبایل پشتون جستجو مى کند.
اسرائیل تامین مالی این مطالعه گسترده را به عهده گرفته که بر طبق آن رزمندگان پشتون افغانستان / پاکستان - که از سوى ایالات متحده و ناتو را به عنوان "تروریست های طالبان" جنگیدند - از پتان افریدی يا اپريدى يکى از پولدارترين قوم طلايى پدید آمده اند.
اگرچه گمانه زنی در مورد ارتباط عمیق و ریشه دار بین اافغان ها و يهودى بار بار از زمان احمدخان ابدال چاپ کتاب 1776 شده ولى اين بار اولین بار است که وزارت خارجه اسرائیل به تحقیق و پژوهش دیوانه اى برای جستجو برای "از دست رفته" توافق برای تامین مالی نموده است.
هر حرکت تروريستى و انتحارى و ضد يهودى که در اروپا و جهان غير از اتازونى مى شود٬ دولت اسرائیل يهودان را فرا مى خواهد که به اسراييل باز گشت نمايند.
چيزى که هويداست اين است که تروريستان تحت عنوان "اسلامى" چه طالبان و چه القاعده و چه حقانى وچه گل بدين و چه داعش يک پر مرغ اسراييل را نکنده است ولى سرزمين هندوکش شام وعراق ولبىي وعرب را بکلى سوختاندن.
کليه فغاليت هاى اين سازمانهابه مفاد اسراييل و امريکا اند.

>>>   مهاجر همین اوغانها یا پشتونها یا نسل گمشده اسرائیل است۰ همین پشتونها آخرین گروه قومی هستند که در یکی دو قرن آخر از اطراف کوه سلیمان به خراسان باستان هجوم آوردند و مرحله به مرحله وحشت آوردند و همه چیز را به خاک و خون کشیدند۰ حال این وحشی ساکنان اصلی این دیار را مهاجر میخوانند و میخواهند از ملک اصلی ایشان بیرون برانند۰
نگذارید نام اوغان را بر همه تان تحمیل کنند چون این نام بصورت تاریخی تنها متعلق به تنها پشتونها است، واگر اوغانها درین دسیسه خود کامیاب شدند قدم های بعدی آنها هنوز هم مهلک تر خواهد بود۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است