گل افغان، فرمانده حزب جمعیت ترور شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۲    ۱۳۹۶/۱۲/۶ کد خبر: 147370 منبع: پرینت

رفیع گل افغان از فرماندهان مشهور حزب جمعیت اسلامی ترور شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، رفیع گل افغان معاون پیشین مجلس سنا و از فرماندهان مشهور جمعیت اسلامی شام شنبه 5 حوت 96 به ضرب گلوله اشخاص ناشناس در مربوطات حوزه هفدهم پولیس در منطقه کوتل خیرخانه کابل همراه با راننده موترش ترور شد.

عطامحمد نور والی بلخ نیز ضمن تایید این خبر در صفحه اش نوشته است که گل افغان از شخصیت های خادم و وطن دوست بود که بخشی از زندگی خود را در راه خدمت به کشور سپری کرده بود و شهادت وی مایه تاثر شدید است.

سخنگوی وزارت داخله نیز ترور گل افغان را تایید کرده و گفته است که پس از این حادثه افراد ناشناس با استفاده از یک موتر کرولا سرمه ای از ساحه فرار کرده اند.

گفتنی است که رفیع الله گل افغان در دور قبلی از طریق شورای ولایتی کابل به مجلس سنا راه یافته بود و مدتی هم معاون دوم این مجلس بود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
گل افغان
ترور
نظرات بینندگان:

>>>   توسط باندی گلبدین ترور شد

>>>   رفیع گل افغان از فرماندهان مشهور حزب جمعیت اسلامی توسط جمعیت اسلامی ترور شد

>>>   اتمر عملیات های دستور گرفته از سعودی را شروع کرد.
لنگ لنگت ور فلانت

>>>   آزادی AZADI
فرمانده گل افغان بخاطر مخالفت با نوشتن واژه افغان در طرح شناسنامه هاى برقى حكومت(ع و غ )ترور شده است
نفرين بر فاشیزم قومی كه حتی بر عدالتخوهان خود هم رحم نمی کند!
فرمانده گل افغان از فرماندهان پیشین منسوب به قوم پشتون و معاون دوم مجلس سنا امشب در ناحیه هفدهم شهر کابل از سوی افراد ناشناس به قتل رسید. گفته می شود وی یکی دو روز پیش در نشستی که شماری از مدافعان پر و پا قرص درج واژه افغان در شناسنامه های برقی در آن حضور داشتند از موقف حق طلبانه مخالفان درج واژه افغان در شناسنامه های برقی اعلام حمایت و درج این واژه را ستمی بر اقوام ساکن کشور خوانده بود.
من ايشان را سال ١٣٩٢.خ يك بار با جمعى از دانشجويان در دفتراش در خود در پارلمان كشور ملاقات كرده بوديم .
ايشان از مادر تاجك و از پدر پشتون بود و يك شخص نسبتاً بدون تعصب فاشيستى قومى بود ....
( روبردارى )
یادش گرامی و راهش جاودان باد!

>>>   Habibi
رونش شاد ویادش گرامی و جنت فردوس جایش باد،
مرگ بر غنی جاسوس و اطرافیان ارگنشین او که ستم را بالای مردم اعمال می نمایند و هر روز انسان می کشند، ننگ و نفرین بر مردم گوسفندی که علیه ظلم و بیدادگری نمی ایستند و از خاک و ملت خود به دفاع نمیبرایند.

>>>   کار غنی و گل بدین است بخاطر یکه گل افغان و بسیاری از برادران پشتو زبان به ماهیت اصلی غنی و گل بی دین پی برده اند وقتی با دسیسه قومی نتوانند کاری کرد باید حذف فزیکی صورت بیگیرد برای اینها فرق ندارد نه هم زبان بودن نه پشتونوالی فقط در فکر منافع باداران خود هستند .

>>>   با ترور کردند اشخاص سرشناس هیچ تغییری در اجزاب بوجودنميايد فقط کینه و کدورت ها را بیشتر می کند مثلا گل افغان تصمیم گیرنده خودش بود حالا پسران اش ویا قبلا یک مارشال فهیم داشتیم وحالاچندتا مارشال فهيم داریم منظورم این است که جاهلان واز خداناترس های که فکر می کنند با از بین بردن این افراد کاری خود را در افغانستان راحت انجام میدهد وبه پلانهای شوم خوداش ميرسدسخت دراشتباه اند.
چنین برنامه قتل و کشتار وکار های کثیف وپست وبزدلاانه درمغزي گندیده ناسنجیده حکمتیار وجود دارد.این غیر از این کارهای کثیف کاری دیگری را بلد نیست این شخصی بی صفت درهمین روز گار زندگی کرده. و بزرگ شده جز این کار دیگر نمیتواند مثل یک آدم درستکار و مفید برای جامعه و نسل های کشور ما باشد
( مجاهد پشیمان)

>>>   هوالله
بزرگواران مقاومت ومفسدان فی الارض حالا خودرا محکم نمایید
این شروع کار هست انشالله به زور والقران الحکیم همه شمارا به مانند گل افغان زیر خاک مینماییم

>>>   39 سال قتل کشتار ویرانی شکنجه.انشاالله که خداوند ظالمان خود خواه ها را به جزای اعمالشان برساند آ مین
حکمتیار از زمانی حفیظ آله امین تاحالا دستان .... به خون هزاران نفر اغوشته است هر کس جای این مردک ميبود تا حالا خسته شده بود.ما اشخاصی را فعلا بعنوان شاهد موجود داریم ازهمان ابتدا در جریان کار های ....بعضی از اشخاص از خدا بی خبر هستن (
مجاهد پشیمان

>>>   گروههای فاشیستی به سرگردگی غول بدین و یون و معز متعفن شروع به نابودی افراد جمعیت کردند.

>>>   دشمن جمعیت اسلامی معلوم است گابدین حکمتیار ...

>>>   نوبت جنایتکاران دیگرش هم میرسد.منتظر اعمال جنایتکا را نه شان باشند.

>>>   هر اتفاقی که می افتد.دست خداوند است کار خداست.بعضی از اشخاص که صدای خود را از زیری لجن زار ها بلند میکند وبه کاری خداوند دخالت میکند وبا کمالی پر رویی از طرف خداوند تصمیم ميگرهد .اینقدر از خوداش مطمين است وزنده بودن خوداش را تایید میکند.رذیلانه برای کشتن دیگران تصمیم ميگرهد.من از خداوند متعال میخوام که کرامتی خودش را به چنین اشخاص بی ادب و از خود راضی نشان بدهد که بفهمد که این دنیا صاحب دارد.
( مجاهد پشیمان)


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است