شورای توافق ملی و تغییر اعلام موجودیت کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۶    ۱۳۹۶/۱۲/۲ کد خبر: 147138 منبع: پرینت

شورای توافق ملی و تغییر رسما در برابر حکومت وحدت ملی اعلام موجودیت کرد.

به نقل از آینه، شورای توافق ملی و تغییر روز سه شنبه 1 حوت 96 در نشستی رسمی بعنوان اپوزیسون در برابر دولت اعلام موجودیت کرد.

اعضای این شورا حکومت را در تامین خواسته های مردم ناکام خوانده و اظهار کرده اند که در موجودیت این حکومت دامنه فقر، شکاف های اجتماعی و قومی افزایش یافته و مشروعیت سیاسی کشور به بحران رفته است.

در این نشست به حکومت هشدار داده شد تا هر چه عاجل برای حل نابسامانی ها دست بکار شود در غیر آن شورای توافق و تغییر، اجماع ملی برگزار خواهد کرد و حکومتی را تحت عنوان حکومت توافق ملی ایجاد خواهد کرد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
توافق ملی
اپوزیسون
نظرات بینندگان:

>>>   به امیدکه این شوراهم با استیفاده از احساسات مردم به معامله گری رو نیاورد

>>>   آنچه در افغانستان بیشتر از همه جهان است
1- جنرالان استر جنرالان
2- صاحب نظران که هرکدامش درهمه بخش ها صاحب نظر هستند درسایر جهان هر صاحب نظر در یک رشته اما از ما درتمام رسته های موجود وناموجود
3 - احزاب وسازمان های سیاسی وشاخچه های بیشمار شان حتی نامی باقی نمانده که حزب نوایجاد شده برای خود انتخاب کند

>>>   این شوروای استخوانهای خشک است و ذره گوشت هم ندارد!و دست انداختن به کف است!!!!!!!!!

>>>   این دولت فاشیستی در حالت کوما است

>>>   این ها حزب نیستند فقط چند بیکار یکجا میشوند صرف بخاطربدست آوردن یک دو چوکی باهم یک انجو میسازند
نه اساسنامه دارند نه مرامنامه دارند ونه پروای مردم ووطن را دارند
حزب واقعی از خلقی هاپرچمی هابود

>>>   باید هیات رهبری این شورا طبق عرف ساسی اعلان میشد .
کار دزدی خو نیست عمل سیاسی است .
رجب توانا

>>>   دیگر زمان بردگی و اسارت و جهل فرا رسیده و یک عده که هنوز در خواب قرون وسطایی به‌سر می‌ برند از خواب بیدار شوند در غیر آن بعید است که راه به‌ جایی ببرند این چند دهه جنگ و کشتار هر بدی که داشته اما یک خوبی بزرگی هم داشته که مردم را آگاه ساخته است و این آگاهی برای یک عده متحجر و فاشیست سخت مایه‌ ی نگرانی شده است اما چاره‌ ای نیست مردم این سرزمین مردم پنجاه سال، صد سال و دوصد سال پیش نیستند این انقلاب‌ ها و تحولات، مردم را سخت بیدار و هوشیار ساخته است و حالا چاره‌ ای نیست جز اینکه این بیداری و هوشیاری را بپذیریم و به آن احترام بگذاریم در غیر آن هرکسی بخواهد خلاف

>>>   Fekri
همزمان با توزیع تذکره های غیر ملی وقانونی ارگ یک هیاهوی بزرگ تبلیغاتی براه انداخته که در فیسبوک سابقه نداشته

>>>   محمد همایون صادقی
اگر هموطنان اوغان ما میگویند که اوغان نام قوم پشتون نیست پس چرا این نام مضحک و زننده را برای خود و اقوام دیگر انتخاب کرده اند .
پس بگذارند که نام کشور خراسان هویت ملی همه خراسانی باشد .
در شناسنامه ها هویت قومی و زبانی هر قوم نیز باید درج شود .
پشتون خراسانی ، اوزبیک خراسانی ، تاجیک خراسانی ، هزاره خراسانی ، سادات خراسانی چهار ایماق خراسانی ، بلوچ خراسانی ، پشه ای خراسانی ، هندوی خراسانی ، عرب خراسانی ، ترکمن خراسانی ، جت خراسانی ، غلجایی خراسانی ، ابدالی خراسانی ، نورستانی خراسانی و ....درج شود و این یگانه گزینه و راه رسبدن عادلانه بدون خون ریزی بسوی ملت و دولت ملت شدن است .
خورآسان ترکیب دو واژه است .
خور یعنی خورشید
آسان سرزمین
یعنی سرزمین خوزشید .
افغان یعنی غنی غنی یعنی چیغ غالمغال ، خشونت ، مستبد ، خونخوار ، انتحاری ، طالب و داعش .
در خارج از کشور هنهء اوغانتبار ها خود را نمیگویند که ما اوغان استیم .
فارسی زبانان ایشان مبگویند ما ایرانی و یا تاجیک استیم و پشتو زبانان ایشان خود را پشاوری پاکستانی می نامتد .
با این شیوه که به زور شمشیر انگلیس و آمریکا بخواهند سر ها ببرند و همه را اوغان سازند کاملن ناممکن است .
در این بازی عاقبت بازنده اصلی اوغان ها استند .
فکر نکند که با کشتار اقوام غیر اوغان از تن آنها خون جاری میشود و از اوغان ها آب که دوباره آنرا با آب پر کنند .
این عمل فاشیستی زمامداران اوغان ، قیام همه اقوام را برمی انگیزد ، آنگاه که به تمام کشور های جهان پناه ببرند تا کمک ایشان کنند باپشتبانی باداران خارجی ایشان نمیتوانند مقاومت کنند .
ناگزیر به دیار پدری ایشان یعنی کوه های سلیمانی مسکن گزین شوند و مهمانی قریب به سه قرنه ایشان در این سرزمین و خاک پاک خراسان پایان میابد .

>>>   Raw
قانون اساسی آن کاغذ نوشته نیست که توسط چند روبا نوشته و توسط چند شغال تائید و تصویب شده باشد ؛ افغانستان قانون فاشیستی دارد نه قانون اساسی ؛ اولین چیزی که باید نفی شود همین قانون فاشیستی افغانستان است ! هرکس براساس قانون اساسی استدلال می کند فاشیست است ؛ معیارسنجش و استدالال نیرو های ضد فاشیزم منافع مردم و عدالت اجتماعی باید باشد نه قانون فاشیستی !

>>>   غنی احمدزی در آخرین لحظات غرق شدن در موج خشم ملت افغانستان دست به هر خس و خاشاک می اندازد چنانکه نجیب احمدزی این کار را میکرد.
امروزیک تعبیر دیگر از قربانی شدن ملت ما زیر نام امتحان الهی ارایه داد و من دعا میکنم که این امتهان الهی شامل حال فرزندان خودس شود تا از این نمک کمی چشیده باشد.
خدا یا تو فرزندان غنی احمدزی را در روی سرک تکه تکه کن تا بداند که تکه تکه شدن فرزندان مردم چه دردی دارد.
خدایا تو این درد ما ملت افغانستان نصیب غنی احمدزی و یارانش کن یا الله یا الله یا الله از درد ما این بد بخت را بچشان که بداند درد چیست.
آمین آمین آمین

>>>   آی کاش کسی پیدا شود که بهتر از اشرف غنی در شرایط کنونی اقدامات بی طرفانه و به سود کشور انجام دهد که متاسفانه نیست و این گویا پوزیسون و اپوزیسون همه دزدان هستند که در فکر گریز از دادگاه و از دست دادن مال های دزدی شده راه فرار میجویند و دست به بغاوت ها میزنند

>>>   افغان که معرب اوغان اپگان و پتهان است، نام های هستند که غیر پشتونها به پشتونها میگویند، در حالیکه خود اوغانها به خود پشتون یا پختون یاد میکنند.

>>>   اقدامات غنی کوچی کشور را به دو دستگی شدید و بحرانهای پی در پی برده است.
کجای کار های غنی بی طرفانه و بسود کشور است؟ غنی کوچی در زیر سایه تبلیغات پروژه های خارجی و کهنه چون توتاپ، و در زیر حمایت پروژه اشغال امریکا، کوشش دارد پروژه اوغان سازی قومی خودش را تطبیق کند و پلان پروژه های تمامیت خواهی قومی خودش را عملی سازد.
خطرناکترین و مضر ترین شخص برای کشور همین اشرف کوچی است. کشور هیچگاهی تا این اندازه متفرق و بی ثبات نشده بود که زیر اداره این احمق شئونیست قومی شده است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است