روایتی از ماجرای سیلی عثمانی در سفر به اروپا
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۴۹    ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ کد خبر: 146969 منبع: پرینت

نخست وزیر ترکیه اعلام کرد که پاسخ سووال های مطرح درباره اظهارات اردوغان پیرامون «سیلی عثمانی» را در سفر اخیر خود به اروپا داده است.

به گزارش آناتولی، بنعلی ایلدریم نخست وزیر ترکیه روز یکشنبه در سخنان در کنگره استانی حزب حاکم عدالت و توسعه این کشور در آنکارا اعلام کرد: مبارزه ما با گروه های تروریستی در داخل و خارج از کشور ادامه خواهد داشت.

نخست وزیر ترکیه در ادامه سخنان خود افزود: تک‌تک دستان خون‌ آلود حامیان تروریسم را خواهیم شکست.

ایلدریم بدون اشاره به تداوم عملیات نظامی آنکارا در خاک سوریه بر خلاف موازین بین المللی و بدون کسب مجوز از دولت قانونی دمشق ادامه داد: برای انجام دیدارهای مختلف سیاسی به اروپا رفتم. از من درباره سخنان رییس جمهوری درباره «سیلی عثمانی» پرسیدند. به آنان گفتم که اگر به 2 عملیات سپر فرات و عفرین بنگرید آن را خواهید دید.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: هر کسی استقلال ما را هدف بگیرد، به بدترین شکل سیلی عثمانی را به جان خواهد خرید.

شایان ذکر است رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه پیشتر در اظهاراتی پیرامون عملیات شاخه زیتون در عفرین اعلام کرده بود که ترکیه پاسخ کسانی که به این کشور حمله می کنند را با سیلی عثمانی خواهد داد!

گفتنی است ترکیه از روز 30 جدی گذشته، بدون کسب اجازه از دولت سوریه وارد خاک این کشور شد تا در قالب عملیات شاخه زیتون، مواضع کردهای ی پ گ در شهر عفرین را مورد هدف قرار دهد.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اروپا
سیلی عثمانی
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است