محاصره فتح الله قیصاری وارد روز سوم شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۱    ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ کد خبر: 146951 منبع: پرینت

فتح الله قیصاری نماینده مردم فاریاب در مجلس از سه روز بدینسو توسط افراد یکی از فرماندهان حزب جنبش در مرکز این ولایت محاصره شده است.

احمد جاوید بیدار سخنگوی والی فاریاب امروز دوشنبه 30 دلو 96 به جمهور گفته است که فتح الله قیصاری هنوز هم در محاصره است و حکومت برای رفع این مشکل هرچه زودتر اقدام کند.

گفتنی است که روز شنبه 28 دلو 96، فتح الله قیصاری نماینده مردم فاریاب پس از ورود به میدان هوایی شهر میمنه از سوی افراد مسلح نظام الدین قیصاری فرمانده حزب جنبش در این ولایت محاصره شد اما او با افرادش به لوای اول اردوی ملی که در نزدیکی میدان هوایی قرار دارد، پناه برد و گفته می شود که وی تا هنوز از لوا بیرون نشده است و لوای اول ارتش ملی در محاصره افراد نظام الدین قیصاری است.

نظام الدین قیصاری از فرماندهان خیزش مردمی و نزدیک به جنرال دوستم معاون اول ریاست جمهوری است و ادعا دارد که فتح الله قیصاری عضو مجلس و رحمت الله ترکستانی فرمانده پیشین پولیس جوزجان چند ماه پیش با استخدام فردی قصد ترور وی را داشته اند.

بگفته وی، فرد مشکوکی که همراه با ماین از سوی افرادش بازداشت شده و اعتراف کرده است که از سوی فتح الله قیصاری مامور به انجام این کار شده بود.

داکتر عبدالله رییس اجرایی حکومت وحدت ملی نیز در نشست امروز شورای وزیران از تشنج به میان آمده در مرکز ولایت فاریاب ابراز نگرانی کرد و از وزارت دفاع ملی، وزارت داخله و ریاست امنیت ملی خواست که هرچه عاجل به وضعیت ولایت فاریاب توجه کنند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فاریاب
فرماندهان جنبش
نظرات بینندگان:

>>>   لوای اول چرازوراربکی ها راندارد
بازچی دسیسه ساخته اید

>>>   این همه بدبختی ها ثمره و دستاورد کار نادرست حکومت وحدت ملی است که مردم را بجان هم انداخته اند یکطرف را تطمیع میکند تا کسیانی را که با انها همراهی ندارد و در اینده انتخابات حساس خطر کند کوشش میکند که یا انها را فراری سازد و یا انها را بواسطه کسانی که تطمیع کرده از بین ببرد همه این کشمکش ها و نافرمانی های والیان ولایات و نا رضایت های توده های ملیونی مردم بر میگردد بکار نا سنجیدهو خود خواهانه و ظالمانه رهبران دست اول حکومت وحدت ملی مسولیت همه نارسایی ها و خرابی ها و کشمکش ها نا امنی ها و قتل و کشتار ها مسولیت ان بدوش همین حکومت بی کفایت و طالب پرور است .

>>>   این هم نتیجه خر+اسان است!

>>>   غنى .........
وطن کردى پارچه پارچه
اين يهودى فرد تفرقه
خود را مسلمان مى گويد - دروغ هميشه
مسخره کرد خود و زن سکه
ولى تجزيه اين گونه نيست
تجزيه علم و دانش است
تجزيه ممالک با تحليل وتفکر است
ثبات و امنيتمى مى خواهد براى باداران و قوم افغانه
براى تثبيت اسراييل جريان خون در غزه و پايتخت هاى پشته
در بلخ و هرات و باميان و غزنه
در ملتان و مردان و خلتان و زرافشان
در اصفهان و همدان و گلستان ايران و گنجه
آنجا که نظامى و مهستى و قطران وشمس تبرزى مى گفتند شعر به به زبان پارسه

>>>   این وکیل چی زمانی از دبی بازگشت کرده ؟؟

>>>   خیر این نتیجه عوعوغانستان است

>>>   کوزه که یک بار کوشیر شد یعنی لیک شد دو باره جور شدنش بسیار
مشکل است باید نو شود .
عبدالرحمن سنگری

>>>   این محاصره را صرف جنرال صاحب دوستم میتواند بشکناند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است