كليد توقف ريل مذاكرات را به طرف ارگ بزنيد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۹    ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ کد خبر: 146861 منبع: پرینت

نزديک به يک قرن می شود اين ريل به سمت ارگ بدون نتيجه و منفعت برای مردم ما روان است.

مذاكرات كافی است وقت را تلف نكنيد نقطه پايان به آن بگذاريد و بس كنيد نياكان و اجداد ما مذاكره كردند نتيجه اش جوغه اعدام در كابل بود. مارشال و... مذاكره كردند و همه چيز را بخشيدند نتيجه اش به قيمت جان شان با يک مهمانی تمام شد، استاد ربانی آنقدر مذاكره كرد تا در آغوش گرم آنها شهيد صلح شد، عبدالله جلاد مذاكره كرد و نتيجه اش رفتن آن در پناه كوی سليمان (سپيدار) شد، جنرال دوستم مذاكره كرد و در كمين گير افتاد، عزرایيل بخشيد اش اما تبعيد در تركيه شد و هر روز در فراق مردم خود آرزوی مرگ می كند.

اينک مذاكره برای تلف كردن وقت و در هم پاشيدن موجی از احساسات مردم است كه عليه اين ارگ نشين های خاين وارداتی كه تكيه بر صاحبان خود در خارج زده اند می باشد. چيزی از توطیه ها، دسيسه ها، دغل بازی ها در انبار و دروغ مذاكره برای پشتونيست ها باقی نمانده است تمام دروغ ها و ترفندها رخت بسته تمام شده اند.

استاد عطای بزرگوار!
تهديدهای شما عليه سران خاين متقلبی حكومت و تمجيد و تحسين های ملت از شما هم به آخرين نقطه رسيده است. وقت ميدان عمل است اگر احمدشاه مسعود را اسوه و نماد شجاعت و استقامت و پايداری در مسير مبارزات زندگی خود می پنداريد دقيقا در شرايط آخرين روزهای زندگي مسعود قرار گرفته ای از شرق تا غرب، از شمال تا جنوب كشور مردم و بيشتر فرماندهان گوش به فرمان تو هستند تا از شر غنی و عبدالله نجات يابند.

تقدير به مسعود قسمت نكرد تا آرامش مردم خود را بعد از طالبان ببيند و همه چيز را برای سرنگونی طالبان آماده ساخت اما با تو بايد چه كار كرد؟ به دولت آخرين فرصت را بدهيد يک هفته مهلت دارد تا توافقنامه دولت وحدت ملي را اجرا كند و وقت را ضايعه نكند. دوستم به كشور برگردد، پرونده تقلبی ايشچی از بازار قضات جمع شود و جنرال دوستم در مقام خويش ايفاي وظيفه نمايد و دستورات وی و محمد محقق قابل اجرا باشد.

در غير اينصورت:
1. دفتر مركزی را برای ایتلاف نجات قراردهيد و با رهبران و فرماندهان حزب جنبش، وحدت و جميعت در هماهنگي با آنها جلسه فوق العاده برگزار نمایيد و در مورد نحوه براندازی رهبران متقلبی مشوره كنيد. كارشناسان نظامی سياسی زبره را به بلخ فراخوانید و از رهنمودهای آنها استفاد نمايید.

2. نمايندگانی را به تاجيكستان يا ازبكستان اعزام و در مورد نحوه ورود زمينی جنرال دوستم به كشور از طريق يكی از آن دو كشور گفتگو و دوستم را به هر قيمتی وارد كشور كنيد.

3. حرمت وطن پرستان و مجاهدين راستين را از هر قوم تباری حفظ كنيد، جنرال رازق را گرامي بداريد و وی را از برخی از برنامه ها آگاه سازيد و حاكميت جلال آباد را به ظاهر قدير بسپاريد. وطن فروشان و مال پرستان را از هرنقطه ای كه باشد در دايره تصميمگيري ها راه ندهيد.

4. درتمام ولايت ها افراد ميهن پرست و مورد اعتماد ظاهرقدير درجلال آباد، جنرال رازق درقندهار، حضرت علی در كنر، اسماعيل خان درهرات و... درشهرهای ديگر مسوول حفظ امنيت قرار دهید و در شرايط خاص از افراد مورد نياز استفاده نمایيد.

5. نمايندگانی را جهت رايزنی با سفارتخانه های كشورهای دخيل در بحران افغانستان مانند چين، روسيه، آمريكا، هند، عربستان، پاكستان و ايران اعزام کنید و به دولت های آنها و نمايندگي سازمان ملل متحد و دفتراتحاديه اروپا پيام مردم افغانستان را برسانيد و نقش خارجي ها را بعد از سرنگوني دولت دست كم نگيريد از آنهابخواهيد منافع مردم افغانستان را حفظ كنند تا منافع شان حفظ شود. چه آنها بخواهند و چه نخواهند اين برنامه را انجام دهيد و از آنها بخواهيد در امور داخلي دخالت نكنند.

6. مراقب افراد نفوذي، شنود مكالمات دستگاه هاي جاسوسي و نيروهاي تروريستي باشيد و از سفر به ولایت های ديگر در شرايط كنوني خودداري كنيد.

7. اعضاي كابينه دولت موقت را تشكيل دهيد، سعي كنيد از هر ولايت افراد در كابينه حضور داشته باشند و از رهبران متقلبي بخواهيد دولت را به اعضای دولت موقت به طور مسالمت واگذار كشور را ترک كنند، در صورت عدم پذيرش آنها فرمان پيگيري و به دادگاه سپردن سران دولت متقلبي را صادر كنيد هر چند شايد به دادگاه نرسند و مردم آنها را مثل قذافي و علي عبدالله صالح مجازات كنند.

پيام كچكن مختصر قابل بازبيني مي باشد.

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ارگ
جمعیت اسلامی
نظرات بینندگان:

>>>   گل امیری

برخیز که صبح شد.

افغانستان دیگر در سالهای 70 نیست که هر کس و ناکس در ان کشت و خون و خرابی کند. حال افغانستان صاحب دارد، یعنی مردمش.

مردم دیگر فریب قاچاقبران، جنگسالاران و دزدان را نمی خورد.

با احترام
ابراهیم علیزی

>>>   گل اميري جان ؛ فرمان كودتا بسيار محرمانه و با شفر صادر ميشه ! وارخطايي نكو و صبر و احتياط را از دست نته كه خداي ناخواسته ضايع يا اوگار نشي !
با احترام
پُل وزيري

>>>   طالبان و داعش منتظر همین گف است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است