پرچم داعش در دبیرستان آمریکایی برافراشته شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۱    ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ کد خبر: 146843 منبع: پرینت

شبکه خبری فاکس نیوز روز شنبه گزارش داد که پرچم آمریکا در دبیرستانی در ایالت یوتا در جنوب غربی این کشور به پایین کشیده و پرچم گروه تروریستی داعش جایگزین آن شده است.

براساس این گزارش، پولیس آمریکا اعلام کرد: فرد ناشناسی که مرتکب این اقدام شده، پرچم امریکا را پایین کشیده و پرچمی را که به پرچم داعش شباهت داشته، جایگزین آن کرده است.

پرچم آمریکا پاره شده در صحنه به جا مانده و روی یکی از دیوارهای این دبیرستان نیز عبارت «داعش می آید»، نوشته شده است.

«کن تامپسون» سخنگوی پولیس محلی آمریکا گفت: مشخص نیست فردی که مرتکب این اقدام شده، از میان دانش آموزان یا فردی از بیرون از این مجموعه بوده است.

در همین حال، پولیس برای تامین امنیت دانش آموزان و کارکنان این دبیرستان، به این مکان نیرو اعزام کرده است. همچنین فعالیت کلاس های درس از سر گرفته شده و تصاویری از پرچم داعش به منظور تحقیقات برای اداره پولیس فدرال آمریکا (اف بی آی) فرستاده شده است.

به گفته پولیس، اطلاعات به دست آمده از اف بی آی حاکی است که فردی که مرتکب این اقدام شده، با داعش مرتبط نبوده است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

مقام های آمریکا با صدور بیانیه ای اعلام کردند که مسوولان دبیرستان پرچم داعش را به پایین کشیده و پرچم جدید آمریکا را به جای آن نصب کرده اند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امریکا
داعش
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است