انتحاری و انفجاری، استشهادی است؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۱    ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ کد خبر: 146550 منبع: پرینت

انتحاری و انفجاری، استشهادی است و استشهادی انتحاری و انفجاری است!

به نظر می رسد که آقای حکمتیار با آفریدن جنجال در رسانه ها قصد دارد که به هر اسم و رسم که باشد بر سر زبان ها باشد، فرق استشهادی با انتحاری و انفجاری مانندی فرق فارسی و دری است که آقای حکمتیار می خواهد راجع به فرق این دو زبان کتاب بنویسد.

من در همان زمان سوال خود را مطرح کردم که دیده شود که آقای حکمتیار در مورد حافظ شیرازی، مولانا جلال الدین بلخی و کمال خجندی چه نظریه دارد و اشعار آنها را فارسی می داند و یا دری؟

اکنون در مقابل آقای حکمتیار یک سوال اسلامی را مطرح می کنم که خداوند در قرآن گفته است (من قتل مومنا متعمدا فجزااه جهنم خالدا فیها) معنی آیت چنین است (کسیکه یک مومین را قصدا بکشد جزایش برای ابد در دوزخ ماندن است) آیا آنانی که در شاه شهید، پل باغ عمومی، راه میدان هوایی توسط استشهادی ها و یا انتحاری ها و انفجاری های حزب اسلامی از جهان رفتند مومنین بودند و یا نبودند؟

دیده شود که آقای حکمتیار در این مورد چه جواب دارد، گذشته از آن آقای حکمتیار دارای چندین فرزند است چرا برای فرزندان خود بهشت رفتن را روا نمی دارد؟

حسن علی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتحاری
استشهادی
حکمتیار
نظرات بینندگان:

>>>   تمام جنگ ها چه جهادی ، انتحاری ،و به اصطلاح (استشهادی که همان
مسلمان فریبی است ) به تجربه عینی ثابت کرده که هیچ یک از رهبران اولاد
و اقارب خود را به این جنگ ها نفرستاده اند .
علت این بی سوادی ونافهمی وبی خبری مردم است که خود را قربانی میدهند
انجنیر فدا محمد نادر

>>>   هرکس میگوید استشهادی است اول خودش برود داوطلب جنت شود

>>>   کسی در زمستان پوستین را چپه پوشیده بیرون امد یعنی طرفپشم پوستین را روی کرده بود کسی پرسید چرا این کار را انجام دادی ؟گفت! تو از صاحب انهم بهتر میدانی یعنی روباه که پشم پوستش بیرون نمایان است!!! حال حکمتیار تخصص خودرا در پشتو به انتها رسانیده ودرین لسان ملی دکتورا گرفته میخواهد در دری هم پی اچ دی خودرا تکمیل نماید!!!

>>>   گلبدین خودش قاتل است در پشاور پاکستان کشتارگاه داشت افغانهای مهاجر را درانجا میکشت درانتحاری ها دست دارد زندانیان شبکه حقانی را بنام حزب اسلامی از زندان ها هراکرد. شبکه حقانی گلبدین ملاعمر ودیگر تروریست های داعشی همه یکی اند بدتر ازان که مفکه فاشیستی شان هم با حنیف اتمر واسماعیل یون وافغان ملت یکی است وطفدار جنگ های قومی وحذف اقوام غیز پشتون دربدنه دولت اند.

>>>   درین کشور داعشی وجود ندارد۰ همین اوغان ها یا پشتونها هستند که گاهی طالب میشوند، و گاهی گلبیدینی، گاهی داعشی، و حتی گاهی جنایتکاران خلقی و نجیبی ویا فاشیست های اوغان ملیتی میشوند۰ تمام این وحشت و کتشار ها را همین اوغان ها میکنند، فقط به اشکال مختلف، و فقط همین اوغان ها۰ رهبر های اینها همه یکی هستند، یعنی همه اوغان هستند و باهم وجه مشترک دارند که به اساس آن باهم همبستگی و همکاری میکنند۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است