متفكر اول در افغانستان كى بود؟ (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۸    ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ کد خبر: 146527 منبع: پرینت

در دوره حامد كرزى يكى از وزيران داخله هنگام گرفتن راى اعتماد به وكلا گفت كه "در تاريخ پوليس اين نخستين بار است كه يک وزير مسلكى براى كرسى وزارت داخله معرفى شده است".

اين بزرگوار 9 ماه در كرسى وزارت داخله تكیه زد و ابتكارات زيادى از خود نشان داد نزديک بود با اين ابتكارات اش وزارت داخله را بشاراند. يكى از ابتكارات اين بزرگوار ايجاد اين گونه غرفه ها در چهارراهى هاى شهر كابل بود كه دو تن پوليس در آن ايستاده و به هر موتر رنجر كه از مقابل شان مى گذشت سلامى مى زدند.

نمى دانم سلامى زدن سربازان پوليس چه اثرى در كار تامين امنيت، كاهش رويدادهاى تروريستى و جنایى در شهر كابل داشت. سال ها است كه از آن سربازان ديگر خبرى نيست ولى اين غرفه ها در چهارراهى ها وجود دارد يكى نيست كه از وزير داخله پيشين بپرسد چرا پول هاى گزاف را براى ايجاد اين غرفه ها در آن زمان هزينه كرده ايد.


کرزی وزارت داخله پولیس سربازان امنیتی افغانستان کابل رویدادهای تروریستی



بشیر احمد قاسانی

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزارت داخله
سربازان پولیس
نظرات بینندگان:

>>>   این هزینه چندان کلان نیست. هزینه مشاوران بی خاصیت در سطوح مختلف از ریاست جمهوری تا ولایت و ... اینها را مورد سوال قرار دهید.

>>>   محترم از انتحاری کرده خوب بود این یک نوع خدمت نظم دسپلین احترام پولیس ره نشان میداد حال ببین که وزیر انتحاری پرور است.

>>>   شما در قصه های مفت خود را سرگردان میکند پول تانک و طیاره گم شد چه باشد که غرفه های انظباط .

>>>   "مبتکر اول خو لا اقل این ابتکار احمقانه ساختن غرفه ها را انجام داد مبتکر دوم در افغانستان حتی یک "مرغانچه" راهم جور نکرد!!!!

>>>   "مبتکر اول خو لا اقل این ابتکار احمقانه ساختن غرفه ها را انجام داد مبتکر دوم در افغانستان حتی یک "مرغانچه" راهم جور نکرد!!!!

>>>   متپکیر صییب اول تول نری ارواح شاد رفیق نور محمد تره کی نابغه شرق تول نری بودند.
هرکس تاحال نپامیده بود خاک بر سرش.

>>>   متپکر چه کاری چه؟
تنبانش را یک والی کشید و بر سرش لنگی قبیلوی بست.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است