عجب قاضی عادلی
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۶    ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ کد خبر: 146416 منبع: پرینت

اشرف غنی از تظاهرات پشتون‌ های پاکستانی که بخاطر کشته شدن یک جوان پشتون برگزار شده بود حمایت کرد و از جامعه جهانی و جامعه مدنی پاکستان نیز خواست تا از معترضان حمایت کنند.

اما من نمی‌ دانم که این رییس جمهور ما از چه زمانی یک قاضی عادل شده است؟ آیا رییس‌ جمهوری که صدای اعتراض میلیون‌ ها شهروند کشور خود (جنبش روشنایی) را نشنید و تیم امنیتی او در تبانی با تروریست‌ ها، مدنی‌ ترین تظاهرات در سطح خاورمیانه را به خاک و خون کشید و حتی معترضین به وضعیت امنیتی (جنبش رستاخیز) را به رگبار بست و زیر تانک‌ ها له کرد با کدام رو برای دیگران نسخه می‌ پیچد؟

محمدنسیم جعفری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تظاهرات پاکستان
اشرف غنی
نظرات بینندگان:

>>>   از یک فاشیست تواقع از این بیشتر نمیرود!

>>>   Sultani
قضاوت با شما:
از ده روز بدین سو, هزاران نفر در پاکستان تظاهرات می کنند و خوشبختانه که شاهد هیچ گونه حمله دلخراشی در آنجا نبودیم اما وقتی در کشور خودما و در کابل عزیزما؛ چهار نفر هم کله به کله شوند باز ببینی که چندین حمله صورت گرفته و چه خاصا که دولت هم تهدید قبلی نموده باشد.
حالا سوال اساسی اینست که همه حملات تروریستی و افراطیت, بیشتر در افغانستان است و یا پاکستان؟

>>>   بی ننگ و بیغیرت دیده بودم اما نه به این اندازه که ترا چندین بار چنار سبز کند اما با باز هم بگویی سایه اش غنیمت است.
دومین سیلی محکم اینبار از محمود خان به دهن متفکر قبیله؛

محمود خان محسود در ختم تظاهرات به اشرف غنى:
ما برای اعاده عدالت برای نقیب الله محسود جمع شده بوديم و ما پاکستانی هاى وطن پرست هستیم و به كسى اجازه نمی دهیم در امور ما دخالت کند. اشرف غنی بجاى مداخله در امور داخلى پاكستان، اول برود با تروريستان درون افغانستان بجنگد.

#مسلم_شيرزاد

>>>   Toghyan
آقای غنی(کور خود بینایی دیگران) فراموش کرده اند، جنبش روشنایی، جنبش رستاخیز تغیر و... را که با حرکات مدنی ، دادخواهی و حق خواهی داشتند، توسط تفنگداران بدستان خود به شیلک گلوله بست، وبه خاک خون کشید. اقای غنی شما بدانید که تاریخ شما را نه میبخشد، مردم هرگز شما را نخواهد بخشید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است