غنی؛ قهرمان دروغ و اهانت به شعور جمعی
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۷    ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ کد خبر: 146386 منبع: پرینت

در وضعیتی که نه قانون اساسی به پشیزی اهمیت داده می‌ شود، نه حکومت وحدت ملی با الزام‌ های قانون اساسی قابل جمع است، نه پارلمان مشروعیت قانونی دارد، نه دادگاه عالی کشور تمام و کمال با الزام‌ های قانون اساسی قابل جمع و قابل دفاع می‌ باشد اشرف غنی در یک نمایش مضحک "جلسه شورای حاکمیت قانون" را برگزار می‌ کند و در این جلسه چشم می‌ بندد و دهان باز می‌ کند و بی هیچ ملاحظه‌ ای لاف دروغین "تعهد به حاکمیت قانون" باد می‌ کند آدم حیران می‌ ماند که به این شر شرور حاکم شده بر سرنوشت مردم چه بگوید.

این بخش از خبرنامه‌ ارگ است: "...جلسه شورای حاکمیت قانون و مبارزه علیه فساد اداری قبل از ظهر امروز تحت ریاست محمد اشرف غنی رییس‌ جمهوری اسلامی افغانستان در ارگ دایر گردید".

ابتدا رییس جمهور غنی صحبت کرد و گفت که تعهد ما به حاکمیت قانون نسبت به هر زمان دیگر بیشتر است و هر چند دشمنان به قانون جنگل باور دارند اما حکومت وحدت ملی با اعتماد به قانون اساسی و قوانین بین المللی در صدد تامین حاکمیت قانون می باشد وی از قاضی القضات استاد سرور دانش و وزیر عدلیه از تلاش‌ هایشان در بخش تقنین و اینکه بیش از 270 قانون و اسناد تقننی را نهایی کرده اند ابراز امتنان نمود.

حالا پرسش این است که با این وجود در تمام ارگ ریاست جمهوری کسی هست که شهامت این را داشته باشد که رو در رو بیایستیم و پرونده قانون شکنی های لجام گسیخته و شرم آور اشرف غنی را ورق بزنیم؟ اگر چنین کسی هست شهامت به خرج دهد و اعلام آمادگی کند و اگر کسی چنین توانی را در خود نمی بیند به اشرف غنی مشوره بدهد که بیشتر از این لاف دوغین تعهد به حاکمیت قانون ندهد و بیشتر از این با دروغ گفتن به شعور جمعی مردم افغانستان اهانت نکند.

آصف آشنا


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
حاکمیت قانون
نظرات بینندگان:

>>>   Noor
جالب تر اینکه به این گند ها چنان عشق می ورزند که گویا حیات شان بآن بستگی دارد ؛
درواقع حق هم دارند ؛
اگر اقلیت بودن خود را در زیر این چتر"افغان" پنهان نکنند، بزودی دارد تشت رسوایی شان از بام بلند یکصدساله شان بزیر می افتد !

>>>   AyarGroepsbeheerder
همین مناطق اوغان نشین نیستند که مراکز اموزشی تروریستان طالب را درمناطق خود اجازه داده و هرروز برای کشتن ما تروریست تربیه می کنند . شرم اور از این کجاست که یک تاجیک یاهزاره ویا اوزبیک یا ترکمن از تظاهرات اوغان های درپاکستان حمایت وپشتیبانی کند .

>>>   شما تظاهرات در افغانستان را به گلوله مى بنديد و تظاهرات در پاكستان را حمايت ميكنيد!

>>>   غنی دروغگویی را از پدر و پدرکلان به میراث برده است.

>>>   آقاي آشنا چرادرباره گند بازي هاي سفير افغانستان درواشنگتن دي.سي چيزي نمي نويسيد؟

>>>   جناب آشنا .جناب داکتر عبدالغنی سیستم فاسد وخرابه را از جنگ سالاران خانه جنگی ومزدور و کرزی معامله گروخائن به وطن به میراث برده .
همگی رسالت اتحاد واتفاق وتقویت حکومت را داریم نه تفرقه به نفع بیگانگان .
شیوای بلخی

>>>   اگر تا امروز شک داستم امروز متیقن شدم شخصی که خود را شیوای بلخی مینامد یک پشتونیست به شدت قوم پرست است که بسیار مرموزانه مفکوره های پشتون پرستی خود را زیر الفاظ پیام ها یش مخفی میکند
خداوند هدایتت کند و از این رسم و راه فاشیستی دست بردار شوی ورنه فقط با این پیام ها موجب انتشار تنفر خواهی شد
نمیخواهم نامم را بنویسم در این کشور به هیچ چیز نتوان اعتماد کرد شاید کسی نام مرا خوانده و برایم امنیت جانی نباشد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است