انتقاد کرزی از استفاده آمریکا از جنگ افغانستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۸    ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ کد خبر: 146334 منبع: پرینت

واشنگتن و اسلام آباد از داغ کردن جنگ افغانستان سود می برند.

حامد کرزی رییس‌جمهور پیشین کشور در مصاحبه با خبرگزاری آسوشیتدپرس بار دیگر آمریکا و پاکستان را به گرم کردن نبرد افغانستان متهم کرد.

کرزی خواهان وضع تحریم های بیشتر بر پاکستان شده و گفته است که واشنگتن و اسلام آباد با گرم کردن نبرد افغانستان سود خود را برداشت می کنند.

وی همچنین حضور آمریکا در افغانستان را زیانمند گفته و افزوده است که مردم می‌خواهند تا حضور امریکا برای افغانستان سودمند باشد اما در شرایط کنونی حضور آنان زیانمند است و چگونگی راه اندازی عملیات های آنان باید تغییر کند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرزی
آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   اینکه داغشیان را می کُشد زیانمند است ؟

>>>   Zahir Ariaie
كرزى ريس جمهور سابق افغانستان خواستار تحريم علیه مقامات پاکستان است.
اين همان كرزى است كه گفته بود در صورت جنگ بين پاكستان و ايالات متحده ، از پاكستان حمايت خواهد كرد. اين ادعا را زمانى كرده بود كه سربازان امريكايى براى دفاع از كرزى در افغانستان كشته ميشدند.
ايا كرزى به شعور مردم توهين ميكند؟

>>>   Asghari
ای کاش مردم تاریخ بخواندن و بدان این قوم پلید در طول تاریخ چی معامله گری های و مزدوری های نکردن و فروختن مردم و مزدوری به پاکستان عادت دوصد ساله شان است

>>>   یکی از معلمین جنگ روانی شده کرزی

>>>   تاريخ اش گذشته گپ هايش اعتبار ندارد

>>>   Arianfar
آدمی از رفتارهای باژگونه دولت خداداد شاخ می کشد. باری در دوره کرزی اعلام شد که تشکیلات نیروهای مسلح ار ۷۰ هزار به ۳۰۰ هزار بالا برده می شود، چند روز بعد صدها تن از افسران تحصیل یافته و مجرب را تنقیص کردند. منطق حکم می کند که نه تنها کسی باید تنقیص نمی شد، بل که برعکس به خاطر توسعه نیروهای مسلح افسران موجود را نگه می داشتند. در پی آن دیدیم که هزاران تن بیسواد و نیمه باسواد را از خیابان ها به صفوف نیروهای مسلح آورند. کسی هم ندانست که فلسفه تنقیص چه بود؟
اکنون هم اعلام شده که ۱۶۰ جنرال رزم دیده و مجرب را تنقیص و به بازنشستگی سوق می دهند. ظاهرا دلیل این کار هزینه سنگین حضور این همه جنرال خوانده می شود. از ان سو می شنویم که صدها تن از اعضای بیسواد و نیمه باسواد حزب اسلامی را به نیروهای مسلح اردو، پلیس و امنیت جذب می کنند.
گویی این کار هزینه یی در بر ندارد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است