داعشی‌های انگلیسی به افغانستان آمده اند (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۰۱:۱۲    ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ کد خبر: 145983 منبع: پرینت

انگلیسی هایی که به داعش در عراق و سوریه پیوسته بودند، به افغانستان منتقل شدند.

مارک فیلد وزیر مشاور در امور خارجی انگلیس اظهار داشت: باشندگان انگلیسی که به داعش و در عراق و سوریه پیوسته بودند، وارد افغانستان شدند.
وی افزود: صدها باشنده انگلیسی که در خاورمیانه به داعش پیوسته بودند احتمالا به شاخه‌ای از داعشی‌ها در افغانستان پیوسته‌اند که حملات مرگباری را در این کشور انجام داده است.

وزیر مشاور در امور خارجی انگلیس خاطر نشان کرد: داعشی‌ها با عبور از سرحدات نفوذ پذیر وارد افغانستان می‌شوند و این نگرانی وجود دارد که تعداد بسیاری از صدها باشنده انگلیسی که در عراق و سوریه برای داعش می‌جنگیدند وارد افغانستان شده باشند.

کد (4)


داعشی‌های انگلیسی به افغانستان آمده اند

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داعشی‌های انگلیسی
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   پشت تمامی جنایات و جنایت کاران آمریکا و انگلیس هستند. گروه های تروریستی دست پرورده استخبارات آنها هستند. این چیزی
است که حتی اساتید دانشگاه های ما نمی داند بلکه فقط کسانی می داند که در کارهای استخباراتی هستند.

>>>   اینها نه انگلیسی هستند و نه فرانسوی و نه هم آلمانی.
اینها کسانی هستند که یا به اروپا منحیث مهاجر آمدند و درینجا زندگی کردند و تابعیت گرفتند و خود را درجامعه ادغام کرده نتوانستند و به مساجد پناه آوردند و ملا های مسجد از طرف کشور های عربی تمویل شدند و آنها را به جهاد و یا پیوستن به داعش تشویق کردند و یا هم والدین شان مسلمان بوده اند و خودشان در این کشور ها تولد شده اند و همراه خود آنها را به مساجد بردند و تحت تاثیر گفته های ملا ها قرار گرفتند.
شاید در میان آنها کدام نفر از نژاد های خود اروپایی که توسط تبلیغات و اغوا و پول و غیره دسایس اغوا شده باشند و به دین اسلام گرویده باشند، نیز وجود داشته باشند.اما تعداد آنها محدود است.
زیرا مردم اروپا چهارصد سال پیش دوره رنسانس را آغاز کردند و خود را از دروغ وخرافات مذهبی رهانیده اند و به علم و دانش عقیده دارند، نه خرافات.
از همین جهت اروپا مهد تمام اختراعات علمی و تخنیکی در عرصه های مختلف علوم و دانش هستند.
شما در شهر های اروپا بگردید، اکثرآ کلیسا ها خالی است و تنها توریست ها بخاطر دیدن آنها میروند، اما به ندرت مردم برای عبادت میروند.
اما برخلاف مسلمانها، بخاطر آن که اطفال شان تا آخر عمر در پهلوی شان باشند و آزادی فکری و زندگی آزاد آنها را و در نتیجه پیشرفت علمی آنها را مانع شوند، آنها را به مساجد میبرند و برای آنها ملا ها حقوق والدین و خوشی های جنت و عذاب دوزخ را یاد میدهند و در نتیجه تحت تاثیر آنها قرار میگیرند.
در مورد ادغام آنها در جامعه اروپا تا اندازه یی خود مسولین کشور های اروپایی نیز مسول هستند.
آنها از نگاه فکری کمتر تکامل یافته اند و فامیل هایشان نیز. برای آنها زمینه انکشاف تحصیلی و در نتیجه برابری با سطح تحصیلی خود اروپایی که فهم بیشتر دارند، صورت نمیگیرد، در جای کار و دریافت کار نیز بعضا بخاطر نام هایشان که نام های مسلمانی است، مورد تبعیض قرار میگیرند.
در نشرات نیز زیادتر افراد غیر اروپایی با موهای سیاه مجرم شناخته میشوند و حتی اگر یک ارپایی موی زرد و چشم عادی مجرم باشد، زیادتر کوشش میشود مو های او نیز توسط فوتو شاب سیاه رنگ شود و رنگ چشم هایش تغیر داده شود.
خلاصه چیزی گندم تر و چیزی آسیاب کند و در نتیجه این پروبلم ها بمیان آمده است.

>>>   داعش یعنی یکعده افراد روانی، که جنون شدید شان آنهارا به یک ......... تبدیل کرده است.
باکول

>>>   Ariaie .
مجيد قرار به اصطلاح " آتشه فرهنگى " نام افغانستان را در جهان منحيث كشورى كه آتشه هاى فرهنگى ان " لندغر " اند بلند ميكند.يك خانم پاكستانى مى نويسد : زمانى كه يك مرد پاكستانى با نيت خوب تويت شما باز نشر و پاسخ مى دهد شما تويت را پاك ميكنيد ولى وقت زن پاكستانى تويت شما را لايك ميكند شما ان را تعقيب ميكنيد و اين حس وطن پرستى را كه شما ادعا داريد فكاهى بسيار كثيف و منافقانه است.... در جاى ديگر مجيد قرار با توهين به زنان پاكستانى با كنايه مى نويسد " .... زنان پاكستان در همه جهان خوشايند اند ...
مجيد قرار اينكه چقدر به اقوام ديگر توهين ميكند و حتى به مأمورين عالى رتبه تاجيك بر حال در دولت اند، قابل گفتن نيست .
إيميل فيضى سخنگوى دولت حامد كرزى مجيد قرار را كسى خطاب ميكند كه همه ما را در سطح جهان خجالت زده ساخته است.
كار برى ديگر مى نويسد اين بيان گر ان است كه چيگونه غنى پست هاى ديپلوماتيك و فرهنگى را در كشور هاى مهم دنيا به جنگ سالار ها، لندغر هاى بيسواد تقديم كرده و جاى تعجب نيست كه وضع افغانستان اينگونه است.چندى قبل مجيد قرار در پاسخ حرف دلسوزانه اقاى پدرام مبنى بر اينكه باعث عقب ماندگى جامعه پشتون و رواوردن جوانان انها به انتحار سياسيون شيونيست پشتون اند نوشته بود انتحار كردن ما هم از بزرگى و زور ماست .....
حالا سوال اينجاست كه حامى اين لكه ننگ در سفارت افغانستان كيست؟

>>>   ........... الله متعال باد بشما مرتدین دین اسلام بنام داعش و طالب و هر نامی دیگری که بالی جنایتکاران دشمنان اسلام گذاشته شده است.

>>>   انگليس بايد زودتر اقدام نمايد، اين مجانين را جمع نموده و به انگلستان ببرد، و اين چهره هاي ناخوش را در شفاخانه هاي عقلي مورد بررسي قرار دهند، تا فهميده شود كه در مغز شان كدام مواد كم و يا زياد است كه اينقدر خشونت برايشان قابل قبول شده است، و ديگر تجارب طبي و رواني را هم مفيد خواهد بود.

>>>   سوال اینجاست که این‌ها را کی‌ وارد افغانستان میسازد؟ بدون شّک خود انگلیسی‌‌ها و آمریکایی‌ها با همکاری اشرف غنی و حلقه قبیل گرای ارگ چون اتمر و ستانکزی.

>>>   وزیر انگلیسی چرا نمیگوید که با طیاره های انگلیسی امریکای به افغانستان انتقال داده شده.

>>>   حضور داعش در افغانستان نتیجه کم کاری و کم لطفی نیروهای ملی و به خصوص دولتمردان این کشور است که تخم فقر ونیازمندی به دولت فرنگ را کاشتند وهیچ فرهنگ سازی در این زمینه صورت ندادند وگرنه ما امروز هیچ اختلافی بین شیعه وسنی در کارنیست همه این ها زاده فقر در این کشورند چراکه امام علی(ع)می فرمایند:زمانی که فقر بیاید دین وایمان ازبین خواهد رفت.

>>>   در جواب نظر دهندهء دومی که معلوم میشود از اسلام مرتد شده بگویم که بلی راست میگویی اینها اکثرا اولاد مهاجرین اند که ادغام شده نتوانستند ولی چند نکته را یا نتوانستی یا نخواستی تحلیل کنی مثلا نگفتی که بسیار اولاد مهاجرین اند که در اروپا دست به جنایت دزدی قاچاق و غیره میزنند و دسیکو تیک میروند زنا لواطت هر چه میکنند اینها بنظر تو ادغام شده اند یا نه؟اگر ادغام شده نیستند پس مشکل اینها هم ملا و اسلام است؟ نقطهء دوم چرا این موضوع از یادت رفت که اینها چرا از جنایات قتل دو ملیون انسان عراقی بعد از حملهء صلیبی بوش به عراق متاثر نشده باشند؟چرا از بمباردمان صد ها طیاره در یکروز بر سوریه و قل عام کودکان زنان انها متثر نشده باشند؟چرا از قتل عام مردم غزه توسط اسراول متاثرذ نشده باشند؟چرا از تقلب و تزویر انتخابات ها توسط همین نهاد های غربی,متاثر نشده باشند؟ اینها علت نیستند؟ من هم میگویم اینها غلط میکنند که سلاح میبردارند اینها نباید باعث بهانه برای استعمار خون اشام و امپریالیزم سفاک شوند اینها باید تخنیک بخوانند منتها ظلم و استبداد هم بی اثر نیست .این را هم فراموش نکن که اکثر فرزندان تحصیلکرده در اروپا فرزندان همین مسلمان ها اند ان افغانهای که مانند شما دین را ترک کردند فرزندانشان نشه و کباب و خراب در ترن استیشن ها دست به گردن خواهر خود میگردند ..
با احترام خدای نظر از المان

>>>   ما به ملت و مردم افغانستان تعهد می سپاریم که اینها آمدن تا دفن شوند، ... که به طبعیت سبز ما سرازیر شوند، بی درنگ با دریدن پلنگان و پلنگی پوشان مواجه خواهند شد!!!

رحمت خان مجاهد
"پیلوت"

>>>   انگلیس های پست و فرمایه چندین بار امتحان رذیلانه خود را در تاریخ کشور ما داده اند آنها با براه انداختن همچو جنگ ها منافع پلید و غیر انسانی شانرا همانا تفرقه به انداز حکومت کن را همیشه زنده نگهداشته اند ولی غافل ازینکه یک روز بزودی فرا خواهد رسید تا برای ابد روی شان سیاه و مردم غیور افغانستان این نجس ها ره به مانند یک حیوان درنده تلقی خواهند کرد. الله ج تمام این بی وجدان ها ره تباه و برباد سازد و امثال آنرا همچنان. آمین

>>>   اینها همان نوکرهای خونریز سعودی ها و امریکائی ها هستند که از قتل و خونریزی زنان و کودکان سوریه و عراق سیر نشده و می خواهند به جان نوامیس و کودکان افغان بیفتند . عایشه از ایران

>>>   اینها که پاکستانی های خودمان هستند؟ برادر ما انگلیسی ندیده نیستیم.

>>>   به نظر دهنده هشتم:
تو اروپا را از نقطه نظر دین و کلتور و رسم و رواج و عنعنات خود میبینی و آنچه را دین برای تو آموخته است ،بشمول جهاد و جنت و دوزخ و حور های جنتی و شراب و کباب جنت و غیره و در نتیجه پنج وقت نماز خواندن و روزه گرفتن و ذکات دادن و حج کردن و غیره که از نعمات جنت بدور نمانی.
اما یک اروپایی اروپا را مطابق به معیار های کلتوری خود می بیند که عبارت از آزادی و دموکراسی و کار و زحمت و عشق و علاقه و محبت به دوست دختر و یا خانم خویش و آزادی های اطفال شان در انتخاب شغل و وظیفه و دوست دختر و همسر و غیره.
آنها جامعه خود را از نگاه اقتصادی با کار خویش آنقدر پیشرفته ساختند که حاجت ذکات دادن ندارند و صرف به دولت مالیه میدهند.
آنها به وضو و نماز ضرورت ندارند، بلکه هر صبح که از خواب برخاستند سپورت میکنند و شاور میگیرند و صبحانه میخورند و به کار و یا مکتب میروند و شبانه اکثرآغذای بسیار کم و سرد میخورند و شاور میگیرند و خواب میشوند تا خواب راحت داشته باشند.
آنها به حج نمیروند و اگر هم بروند اجازه ندارند، زیرا در شاهراه مکه و مدینه نوشته شده است که تنها مسلمان ها اجازه ورود به مکه و مدینه را دارند، بنأ به حج نمیروند و در عوض هر سال در ایام رخصتی ها به کشور های مختلف میروند و با کلتور و عنعنات و رسم و رواج های ممالک مختلف آگاهی پیدا میکنند.
تو شاید در زندگی در یک معبد بودایی و یا هندو ها نرفته باشی، بخاطری که فکر میکنی که بت پرستی است و رفتن به آن گناه کبیر است و خدا مرا نمی بخشد و این شرک آوردن به خدا است، اما آنها میروند، نه برای آن که به آن دین بگروند، بلکه صرف بخاطر دیدن کلتور و عنعنات مردم.
آنها آنقدر به شغل و کار و وظیفه شان علاقمند هستند که شب و روز در فکر بهتر ساختن آن هستند.
امروز اکثرآ تاکسی دریور های شهر های بزرگ اروپایی ها نیستند، بلکه خارجی ها هستند، میدانی چرا؟
زیرا قبلآ آنها افتخار میکردند که نام هزاران سرک داخل شهر در حافظه شان ثبت است و به همین خاطر به مردم خدمت میکنند و آنها را به مقصد میرسانند.
اما بعد از آن که نفیگیشن رانندگی بمیان آمد و آدرس را به نفیگیشن میدهی و ترا هرجای که خواسته باشی، رهنمایی میکند، دیگر این شغل برایشان اهمیت خویش را از دست داد. زیرا همه مردم فکر میکنند که او بخاطر پول این کار را انجام میدهد، نه منحیث شغل، بنأ حالا اکثرآ خارجی ها این شغل را پیش میبرند و آنهم بصورتی که اگر فاصله یک کیلومتر باشد، راننده خارجی کل شهر را چکر میدهد تا مسافر را پول زیاد چارچ کند.
بنأ کلتور و عنعنات و رسم و رواج و تعهد کاری و عشق و محبت و دوستی و غیره، از نقطه نظر خودت تا یک اروپایی فرق میکند.
آنها حتی میبینند که در جهان نفوس زیاد شده است و جنگ و بد بختی و فقر و مریضی در
جهان حاکمیت میکند، با وجودی که میفهمند شاید اولاد های آنها به این سرنوشت دچار نشوند، اما بخاطر درک این پربلم جهانی،آنها از آوردن اطفال به جهان خود داری میکنند و در نتیجه دولت های اروپایی مجبور میشوند که زمینه مهاجرت را به شما مهیا کند.
اما ملا های شما چه میگوید:
طفل بدنیا بیاورید تا تعداد شما از کافر ها زیاد شود. ویا فلان کس ده اولاد دارد ، چرا من از او پس بمانم و یا این که یک مهاجر در زیر یک خیمه در غربت به سر میبرد و هر سال یک طفل بدنیا می آورد.
در مورد دولت ها که آنها چه میکنند و یا چی نمیکنند و مفاد و نقص شان چیست، من تبصره نمیکنم، بلکه تبصره من در مورد مردم خود اروپا بود.
امید وارم نشر شود.

>>>   کشورهای توسعه یافته و سرمایه داری که از زمان ها قبل مخالف دین اسلام و پیامبرش بودند تا به امروز دشمنی خود را ادامه دادند .
در آن زمان جنگ ها به گونه دیگری بود ولی امروز به شکل جنگ سرد ادامه دارد .
در جنگ های امروزی موضوعی تحت عنوان مبارزه علیه تروریسم مطرح است که تمام کشورهای دنیا آن را پذیرفته اند و دشمنان اسلام از همین روزنه استفاده کرده و جنگ های خویش را علیه تروریسم و با مصارف و هزینه های بسیار که شاید پلان های دراز مدت شان بوده این جنگ را به دوش گرفته تا تروریسم را از بین ببرند .
اما چرا آنها پیش دستی کرده چرا ما این کار را نمیکنیم ؟
علت اینست که واقعا این هزینه های هنگفت از توان کشورهای اسلامی نیست .
سئوال اینست که آنها این سرمایه ها را از کجا می کنند ؟
آنها از مدت ها پیش به فکر تکنالوژی و پیشرفت در زمینه های گوناگون افتادند و امروز از طریق همین تکنالوژی و پیشرفت و سرمایه این هزینه ها رو مصرف کرده و جنگ سرد را به راه انداختند .
جنگ سرد چیست ؟
جنگی است که کشورهای توسعه یافته از طریق فناوری اطلاعات و ارتباطات که بدان دست یافته اند‌ با فرهنگ سازی غلط و اطلاعاتی که در اختیارشان قرار دارند به شکل سو استفاده باعث گمراه کردن جوانان و کودکان که نسل های آینده مملکت هستند شده و سپس هر کشور را از طریق خودشان به انقلاب و آشوب می کشانند و باعث بر هم انداختن حکومت کشورهای اسلامی می شوند و افسار حکومت را طوری به دست می گیرند که این نسل نو را سال ها پیش فرهنگ سازی کردند .
چرا ما به این تکنالوژی ها دست پیدا نمی کنیم تا خودمان خودکفا بوده تا نگذاریم دشمنان در امورات ما دخالت کنند ؟
آری واقعیت همین است ما باید این تکنالوژی ها را در اختیار داشته باشیم ما باید هوشیار و از خواب و غفلت بیدار شویم جوانان ما به اعتیاد روی آورده است یتیمان و بیوه زنان گرسنه است باید هر فرد مسلمان خود را در برابر این فسادها مسئول بداند و آرام ننشیند برادر کشی بس است موضوعات قومی ، سمتی ، گروهی ، حزبی ، لسانی ، جریانی ، جنبشی ، حرکتی و غیره ... را که همین دشمنان در اختیار ما قرار داده به کنار بگذاریم .
جامعه ای که ما به عنوان مسلمان در آن زندگی می کنیم از همین خانواده ها و افرادی تشکیل شده اند که خود را در قبال موضوعات جامعه به یک شکلی مسئول می داند یعنی دولت مردان نمی تواند باعث تشکیل و نظام جامعه شود پس هر شخص مسلمان وجیبه اسلامی خویش را انجام داده که سعادت دنیا و آخرت در همین است .
《انما المومنون اخوه فاصلحو بین اخویکم والتقو الله لعلکم ترحمون .》
باید همگی با هم زیر یک پرچم با وحدت و همدلی در کنار هم باشیم و از کسانی که در کشورهای ما حکومت می کنند آگاه باشیم و اتفاقات که در جامعه ما در حال رخ دادن هستند را مطلع باشیم .
یعنی واقعیت را روک و پوست کنده بگم خدا نکنه که کسانی بر ما حکومت کنند که دست پرورده دشمنان اسلام باشند و حق را باطل و باطل را حق بداند .

>>>   حسینی
امریکاوانگلیس ............ترین کشوردرجهان امروزی است

>>>   افغانستان مگرسرزمین کافرهست که دران جهادفرض است

>>>   این عکس بالا از دو نفر سومالیایی بویناک که در جنگ سوریه رفته بودند است و هردو ایشان توسط پهپاد های خود انگلیس به جهنم فرستاده شدند.هیچ بعید نیست که حالا در افغانستان که دیگ بی سر پوش است از همه جای دنیا تروریست ها بیایند و اینکه انگلیس از تحرکات از جانیان آگاهی کامل دارد شک و تردید را بیشتر میسازد.

>>>   ای مردم
به پایان کار چیزی نمانده.
غنی با هردو لنگ اش در چند قدمی نهایت قرار دارند.
حمایت از این همه جنایت عمر را کوتاه میکند.

>>>   خدا رحم کنه صدرحمت به طالبان این داعشی ها خیلی ..... ترندبی دلیل سرمیبرند
علی از ایران

>>>   چهره منفور اینها نشان می دهد که بدستور امریکا و سعودی برای ریختن خون های پاک کودکان و زنان افغانستان به کشورمان وارد شده اند . عایشه از ایران


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است