تیر طالب طلبان ارگ به هدف نخورد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۶    ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ کد خبر: 145898 منبع: پرینت

غنی، خلیلزاد، گلبدین و همفکران شان تلاش داشتند که توجه کاخ سفید را از جنگ با تروریزم طالبانی به سمت حذف نور بلخ بحیث دشمن طالب و داعش منحرف بسازند. ظاهرا توانستند حمایت نسبی کاخ سفید را بدست بیاورند اما مقاومت نور بلخ از یک طرف و جنایات تروریزم طالبانی در شهر کابل تمام معادله سیاست کاخ سفید را دگرگون ساخت. چنانچه اعلامیه اخیر ترامپ علیه جنایات طالبان توجه کاخ سفید را از بلخ به ارگ بحیث اتاق فکر طالبانیزم جلب کرده است.

در نتیجه ماموریت شیطانی خلیلزاد که می خواست از کارت ناتو نور بلخ و مردم شمال را بترساند شکست خورد. حالا بحث استفاده قوت های ناتو علیه تروریزم طالبانی است نه علیه نیرو های ضد تروریزم.

گفته می شود حلقه خاص پشتونیزم از خلیزاد تا اشرف غنی، کرزی، جلالی، اتمر و گلبدین در ارگ کابل در یک مجلس عاجل و سری جمع شده اند تا راه های جدید تغییر ذهنیت کاخ سفید را از جنگ با تروریزم علیه نیروهای ضد تروریزم به والی سرکش بلخ دوباره بکشانند.

اگر ترامپ واقعا به تعهد خود جنگ با تروریزم بجای مذاکره وفادار باقی بماند، ما شاهد چرخش جدید در صحنه جنگ خواهیم بود و در نتیجه شاهد شکست و سقوط قدرت‌نمایی حامیان شان در ارگ و حلقه ستون پنجم خواهیم بود.

امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
ارگ
نظرات بینندگان:

>>>   حامد کرزی الهی به قهر و غضب پروردگار عالم گرفتار شوی و روزی داغ انمادران و پدران پشت خمیده که فرزندان خود را بنا بر طرحهای شیطانی تو از دست داده اند، ببینی تا بدانی چقدر رنج افرین بودی و هستی در این سرزمین.

اگر تو خاین از مرده های طالب دوباره زنده های خشن نمیساختی، اگر جانیان بی ترحم را از زندانها ازاد نمیساختی، اگر تروریستان را نوازش نمیدادی، اگر ددمنشان طالبی را برادر خطاب نمیکردی، اگر تو ناانسان از طالب یک حکومت موازی با حکومت افغانستان نمی ساختی؟ امروز مردم دردمند و بینوای ما با مصایب کنونی دچار نمیشدند و اینهمه قربانی نمیدادند.
کرزی داغ ببینی تا از داغ هزاران داغدیده کشور باخبر شوی.
در غم از دست دادن عزیزانت بگریی تا از عزیزان از دست داده دیگران بدانی.
هر چه مصیبت و بدبختی است نتیجه طرحهای خاینانه توست که اکنون توسط دست نشانده هایت غنی، اتمر زاخیلوال و فاروق وردک و دیگران بر مردم ما تطبیق میشود.
حامد کرزی بسوزی و تباه شوی که میلیونها انسان سرزمین ما را تباه ساختی و سوختاندی

>>>   ای ترامپ یک دنده که دوست و دشمن خوره نمیشناسی همش از پوتین میترسی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است