سراسیمگی تروریستان از فاجعه کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۲    ۱۳۹۶/۱۱/۹ کد خبر: 145778 منبع: پرینت

حادثه روز شنبه کابل نه تنها یک مصیبت بزرگ برای افغانستان بوده و است بلکه یک تراژدی انسانی برای جامعه بشریت نیز به شمار می‌ رود که ثبت دفتر فجایع تاریخ بشر شد.

طالبان در بیانیه‌ ای که همان روز منتشر کرد تلفات این حادثه را 246 کشته و زخمی دانست. تصاویر دلخراش این حادثه نیز نشان می‌ دهد که بیشتر قربانیان این رویداد غیرنظامیان اعم از کودکان، زنان و پیرمردان هستند. تروریستان که روز اول از این حادثه به‌ افتخار یاد می‌ کردند از روز گذشته تاکنون سراسیمگی خاصی در بیانیه‌ های آنان دیده می‌ شود.

طالبان روز گذشته و امروز در دو بیانیه جداگانه ای که در وب‌ سایت رسمی این گروه گذاشته ‌شده در دروغ آشکار، تلفات غیرنظامیان را در این حادثه رد کرده است. بعید است که در بین طالبان حس انسان‌ دوستی و ترحم وجود داشته باشد بنابراین بیانیه‌ های روز گذشته و امروز طالبان نه از بهر پشیمانی و عذاب وجدان بلکه با هدف فراافکنی و کاهش فشارهای بین‌ المللی بر پاکستان منتشر شده است.

محمد مرادی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تروریستان
حملات انتحاری
کابل
نظرات بینندگان:

>>>   Haidarzoda
این ملت خواب برده دشمنت در ارگ ارام با طالب کیف کرده نشته ولی تو هر روز ازدست قلم بدستان محافظ کار به خاک و خون غطه افتیده :
او مردم شریف نجیب ایمان دار، بادیانت افغانستان اگر میخواهید خود تان اسلام و ایمان تان زنده بانید این غنی احمدزی ، مغز تعصب ( شهود دشمنی آن گفته بود : عادلانه بیست که 98 در صد زندانیان بگرام , گویندگان یک زبان باشند ) , هرچه عاجل تر بخاطریکه نیروهای جامعه جهانی در کشور ما حضور دارد و این فرصت یک جانس طلای است از دست ندهید , از خواب گران خیزید غنی با همدستان فاش یست وجنایت کارش را از ارگ عاجل بیرون کنید تا غنی احمدزی شوونیسم قبیله گرا, فاشیست ارگ ما را ترک نکنند , اوضاع نابسامان کشور عزیز ما افغانستان بهبود نمی یابد و هرچه عاجیل یک دست شوید ؛ بیل , تبر , داس چکش را بردارید در جای زندگی دشمن دین ؛ خاک و فرهنگ پچ هزار سال نیاکان تان یورش برید.
بخاریکه همین غنی کثیف کم اصل و کم نسب این انسان بی برنامه رفاه و آسایش و مغز گنیده تعصب شیطان اقوام شریف افغانستان را بنام پشون دارانی , غلجی , اوغان , تاجیک , هزاره , از بیک و ترکمن جدا کرد بین مردم غیور دلیر شجاع مسلمان کشور عریرما نفاق قوم انداخته و هیچ کار بنیادی نکرده است.
بیـا هموطن همـدل شــویم از بهـر امن و آبادی میـهـن
هزاره تاجک و پشتون ترکـمن از این میهن
سـنی و شیـعه گلـهای یک باغ این میهن
با همدیگر پذیر ریشــه بر کنیــم بنیـاد استبدا میهن
بیاید ملک را از دست ظلم و استبداد گر آزادسازیم با همدلی همپذیری یکدیگر این مهن را آباد سازیم
نورعلم و معرفت سازد بری
ملک آباد وصفای صادق رهبری
این کم اصل بی خرد غنی احمدزی بی نسب شوونیسم قبیله گرا فاشیت تا ارگ را ترک نکنند اوضاع بهبود نمی یابد. بخاطریک این مغز متعصب در نتیجه سیاست های احمقانه و عافبت نا ندیشانه با عث نفاق بین ملیت ها دامن زد بنام تاجیک پشتون , اوغان ؛ هزا ره ، ازیک و ترکمن جدا کرد . این غنی گزافه گو یی ها او بی مورد و با بی شرمی تمام به قطعات نظامی سر می زند به سخنان مسخره و بهبود و فریبنده وتکراری ،چون " من به فرد فرد شما باور دارم" می پردازد. این چه حرفیست؟!
مردم از شما اجرآت عملی در تآمین امنیت جان و مال شان ، خدمات و مواظبت رفاهی را دارند. آخر بی شرمی و بی وجدانی هم حدی دارد.

>>>   Badry
۹۸ پیصد طالب پختنو دی او که هر پختون طالب ندی خو د طالب طرفدار دی . راحی چی حقیقت وایو .

>>>   از ناامن کردن افغانستان عزیز بجز امریکا و سعودی فرد دیگری از کشتار زنان و کودکان سود می برد.
عایشه از ایران

>>>   طالب=داعش=گلبدین=اشرف غنی=استانکزی=اتمر

>>>   چقد مسخره است ، دروغگو حافظه ندارد، چجوری در ظرف یه ساعت شمار تلفات از دست دولت در میره و بقیه رو طالبان که پشت در منتظر هستند تسریح می کنن ، واقعا که .این جا که هر دو جناب طالبان و برادر کوچیک شان در کاخ قرمز افغانستان تشریف دارند، و هر حادثه خونین کابل رو زمانی طالب و زمانی داعشیان به عهده می گیرن، در ان واحد به سهم مردم افغانستان می رسانن ، نوبت است دیگه با جان و مال مردم بی دفاع کابل بالای پول شرط جان انها رو می بندن خدا .........شان کنند، آمین .

>>>   Press
هر روز تراژدی در فغانستان؛ هر روز پشتون های انتحاری. امروز آنان در کابل 11 تن را کشتند و 16 تن دیگر را زخمی کردند. چرا هنوز قبایل پشتون در قرون وسطی زندگی می کنند و نمی خواهند تغییر کنند؟

>>>   ........بر شما قاتلان خود فروخته خداوند متعال ........تان کند انشاالله..مردم بیگناه را قتل عام کردید.واقعا این عمل پست وبزدلاانه را همه مردم دنیامحکوم کردن .شما مسلمان هستید مواد منفجره را دربین کارتن جاسازی میکنید.میآورید دربین مردم عادی انفجار میدهید.چطور دل شد.وطندار خودت را قتل عام کردید.فقط می سپاریم به خداوند که جزای اعمال تان را بدهد .

>>>   طالب مرد ان نيست كه إز ناموس خود حفاظت كنه مجبور است انتحار كنه تا بادارانش رويه خوي كنه يا نواميس شان
احمد إز كابل

>>>   غنی گفته تمام زندانی های بگرام پشتون.است دلیل اش هم مشخص است.چون دیگر نژاد ها نمیخواهند .قتل و کشتار ویرانی.را که به هیچ کس مربوط نیست راه بیاندازند.سرشان در گریبان شان زندگی می کنند.اگر غنی عقل و منطق دارد همه این وحشی های خراب کار را بکشاند بطرف مکتب انسانیت بکشاند بطرف علم و ادب .شهرنشینی( مهاجر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است