فوری: حمله بر دانشگاه مارشال فهیم در کابل
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۵۴    ۱۳۹۶/۱۱/۹ کد خبر: 145730 منبع: پرینت

صبح امروز مهاجمان مسلح انتحاری بر دانشگاه مارشال فهیم در شهر کابل حمله کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، این حمله که از ساعت 3 بامداد امروز آغاز شده است تا کنون جریان دارد.

هنوز از تلفات و خسارات جانی و مالی این حمله گزارشی در دست نیست اما خانه های نزدیک به محل دانشگاه شاهد شنیدن چندین انفجار پیاپی بوده اند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حمله
دانشگاه مارشال
نظرات بینندگان:

>>>   مردم افغانستان سوگند میخورند که عامل اصلی انتحاریها در ارگ کابل و در امنیت ضد ملی استانکزی است. غنی اتمر و استانکزی تمام ترورها و انتحاریها را با تیم مشترگ ارگ و گلبدین رهبری میکنند و کلبدین جاسوس مستقیم آی ای آی پاکستان است.

>>>   رادیو گفت : حمله بالای قطعه 111 است که همسایه دانشگاه است ازجمله پنج اشرار ترورست سه تای شانرا سربازان شجاع وطن مردار کرده اند یک اشرار را زنده دستگیر نموده وصرف یک مزدور پاکستانی تاحال زنده است وشرارت میکند آنهم پنجابی است
ر

>>>   .زارت داخله باید اجساد اشرار را برای باغ وحش تسلیم کند تا حیوانات درنده این درنده گان پاکستانی را نوش جان کنند گرچه حیف آن حیوانات که چنین طعمه کثیف را بخورند اما بازهم اشرار مستحق همین هستند

>>>   یک اشرار پاکستانی که زنده دستگیر شده باید در باغ وحش نگهداری شود ودر مقابل تکت مردم بتوانند ازین جانور دیدار کنند

>>>   پس این لاف و پتاقهایی که سران امنیتی کشور در نشست خبری خود می زدند کجا شد؟ همانطور که خودتان گفتید استعفا دهید و گشور را از شر خود راحت کنید. صد البته که با رفتن شما مشکلات حل می شود. اگر یک کچالو فروش سر چوک را هم بیاورند از شماها بهتر امنیت را برقرار می کند.

>>>   خدارحم کنه..

>>>   حکومت باید قیود شب گردی اعلان کند تا اشرار نتوانند پیش از چهار صبح از لانه های مخفی شده خود بیرون شوند

>>>   در محل که انفجار شده است لیسه حربی شونځی دولت اسلامی افغانستان است بنام پوهنتون مارشال پلاستیکی خاین چیزی وجود ندارد

>>>   در خصوص حمله به دانشگاه یا پوهنتون نظامی مارشال فهیم عرض کنم که، دشمنان افغانستان از سکوت قوت های نظامی و امنیت دولتی سوء استفاده نموده شادی بازی را به راه انداختند بیائیداین طرح را عملی سازید!
راه حل:
1- پیکار باالمثل و بد تر ازین را بالای پاکستانی ها تحمیل می نماییم.
2- هر حمله که صورت گرفت همان لحظه زندانی های طالب را در تناسب به ارقام شهدا بیرون کشیده حلق آویز می کنیم.
3- زندانی هایکه به جرم انتحار دستگیر شده اند را به وارثین شهدا تسلیم می کنیم تا انتقام بگیرند.
گزینه های بهتر از این ها دارم محرم است.
"کاندید احتمالی"
رحمت خان پیـلوت

>>>   ترورستانی را که ریس جمهور بدرخواست گلبدین حکمتیار جاسوس سابقه کار ای اس ای از زندان پلچرخی و زندان بگرام رها کرده هنوز چند تن شان رهسپار جنم شده اند دیگران شان زنده در پاکستان نزد ای اس ای است عبدالحمید محبوس رها شده در ولایت غور یک کلان قوم و دو پسر جوان انرا در خانه شان بشهادت رساند و فرار کرد استانکزی و اتمر بشمول گلبدین جاسوس ای اس ای مسول این قتل ها و ترور های ترورستان که پیهم در شهر کابل از جانب طالبان ترورست انجام شده مسول و جواب دهی ملت هستند و اشرف غنی احمدزی نسبت قبولی در خواست و حمایت از رهبر ترورستان در شهر کابل نیز جواب ده ملت است .

>>>   در یک کشوریکه سالهاست احضارات درجه یک محاربوی اعلان شده ولی نظامیان این پوهنتون در خواب خرگوش به سر میبرند نه از دروازه خبر دارند نه از زینه ماندن دشمن افسوس بحال این رقم نظامی که از اطراف یک نهاد امنیتی خبر نداره که چه میگذره وقتی یک دستگاه نظامی به این اندازه بی کفایت باشد پس از ادارات ملکی و افراد ملکی اصلاً باید توقوع نداشت.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است