عبدالله: تروریست پروران بدنبال انتقام گیری هستند
 
تاریخ انتشار:   ۰۳:۲۵    ۱۳۹۶/۱۱/۸ کد خبر: 145655 منبع: پرینت

حملات تروریستی ارتباط مستقیم به فشارهای جامعه جهانی بر حامیان تروریسم و دهشت‌افکنان دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper)، دفتر مطبوعاتی عبدالله رییس اجرایی کشور ساعاتی پس از حمله انتحاری کابل در چهارراهی صدرات با انتشار خبرنامه ای ضمن تقبیح این عمل تروریستی اعلام کرد: چنانچه مردم افغانستان می‌دانند در روزهای اخیر حملات تروریستی بر اماکن عمومی، نهادهای کمک‌رسان داخلی و خارجی و پاسگاه‌های نظامی افزایش یافته است.

عبدالله در این اعلامیه چنین ادعا دارد: افزایش حملات تروریستی ارتباط مستقیم به فشارهای جامعه جهانی بر حامیان تروریسم و دهشت‌افکنان دارد. مردم افغانستان دربارۀ لانه‌ها و مراکزی که سال‌ها است آنها را هدف قرار می‌دهد، شکایت کرده و خواستار مداخله و رسیدگی جامعه جهانی برای برچیدن این پایگاه‌ها شده‌اند. امروز جهان به ندای مردم افغانستان لبیک گفته و فشارهای بی‌سابقه را بر حامیان منطقه‌ای تروریستان و لانه‌های آنان وارد کرده است.

همچنین در این اعلامیه مطبوعاتی آمده است: تروریست‌پروران با تشدید حملات انتحاری و انفجاری، از یک سو در پی کاهش فشارهای جامعه بین‌المللی و از جانب دیگر، به دنبال انتقام‌گیری هستند اما آن روز فرا می‌رسد که کشورهای تروریست‌پرور به خاطر ریختاندن خون صدها و هزاران انسان بیگناه مورد بازپرس قرار گیرند.

در ادامه گفته شده است که برای مقابله با تجاوز آشکار خارجی و قتل عام شهروندان بیگناه، مسوولیت رهبران سیاسی افغانستان، مقام‌های دولتی و نخبگان جامعۀ ما به مراتب سنگین‌تر شده است. امروزه برای مقابله با جنایت‌های ضدبشری و هولناک تروریستان و حامیان خارجی‌شان، نیازمند بسیج عمومی و همگانی هستیم.

کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حمله انتحاری
چهارراهی صدرات
نظرات بینندگان:

>>>   اشرار انتقام میگیرند عکس العمل شما درمقابل شان چیست ؟؟

>>>   به سیاست امریکائی ها فریب نخورد آنها بازی های دوگانه را به را انداخته اند از یک طرف از مردم افغانستان حمایت میکنند از جانب دیگر انتحاری ها را میفرستند

>>>   Faqiri
باید قیام مسلحانه باشد تا غنی، عبدالله، اتمر و استانکزی را مانند قذافی روی سرک سنگسار کنند، آنوقت مردم به صلح و امنیت دست خواهد یافتن. اینقدر تلفات که در انتحاری های ارگ میدهیم به یک فیصدش پیروزی قیام میسر می‌شود.

>>>   چند سال پیش مه یک نفر را که هم قواره داکتر عبدالله بود در سفارت پاکستان دیدم که در محفل تجلیل از روز استقلال پاکستان، سفیر پاکستان را در بغل گرفته بود و چلپ چلپ از بغل های رویش ماچ میکرد و به او روز استقلال شان را تبریک میگفت.
نمیدانم که داکتر عبدالله بود و یا کدام نفر هم قواره او؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است