ارگ بار دیگر پس از انفجار اعلامیه صادر کرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۱:۵۹    ۱۳۹۶/۱۱/۸ کد خبر: 145654 منبع: پرینت

دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری ساعاتی پس از حمله پر تلفات انتحاری کابل که نزدیک دروازه ورودی وزارت داخله اتفاق افتاد، کار مسخره آمیز همیشگی اش یعنی صدور اعلامیه مطبوعاتی را تکرار و انتشار کرد.

در این اعلامیه مطبوعاتی ارگ، رییس جمهور متعصب کشور پس از تقبیح حمله تروریستی گفته است: دشمنان افغانستان باید بدانند که در جنگ کنونی و تحمیل‌شده، بازنده هستند و حقانیت مبارزه نیروهای امنیتی و دفاعی ما علیه همه گروه‌های تروریستی بدون تفکیک، نسبت به هر زمان دیگر حمایت مردم و جامعه‌جهانی را به‌دست آورده‌است.

در ادامه این اعلامیه مطبوعاتی رییس‌جمهور تاکید می کند: افغانستان از چندین سال بدینسو در مقابل یک جنگ تحمیلی قرار دارد و گروه‌های تروریستی که مکان تمویل و تجهیزشان مشخص است، برای اهداف بیگانگان می‌جنگند و می‌خواهند مانع ثبات و رفاه افغانستان شوند که هرگز به این خواست شان نخواهند رسید.

رییس‌جمهور تصریح می‌دارد که تروریزم وارد مرحلۀ گستردۀ تهدید جهانی شده‌ است و این موضوع را وی باربار در کنفرانس‌های بین‌المللی و منطقه‌ای برای سران کشورهای جهان مطرح کرده و تاکید نموده‌است که افغانستان در خط نخست این نبرد جهانی قرار دارد و باید همه کشورها بدون تفکیک وارد یک مبارزۀ جدی علیه این پدیدۀ شوم گردند.

در اینجا باید گفته شود که اکثر کمک های جامعه جهانی از سوی آمریکا برای رسیدن به هدف هایشان که همانا نابودی مردم و غارت ثروت های کشور می باشد، صورت می گیرد.

همچنین غنی در حالی تروریستان را بازنده اعلام کرد که این حمله بیش از 250 کشته و زخمی برجای گذاشته است. این ادعایش به این معنی است که خون ریخته شده 250 نفر برای وی اهمیتی ندارد.

کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حمله انتحاری
چهارراهی صدرات
نظرات بینندگان:

>>>   غنی تروریستان را بازنده اعلام کرد = غنی مردم کشور را احمق فرض کرد

>>>   غنی تروریستان را بازنده اعلام کرد =
غنی مردم کشور را احمق فرض کرد
متاسفانه بازی کشتار ادامه دارد
تسلیت به مردم‌

>>>   غنیگگ ........... فاشیست قوم پرست بزدودی نابود میشوی. اه طفلان و بیوه زنان نابودتان کند انشاالله.

>>>   غنی پچل تا هنوز یگ گام عملی بر نداشته برای سرکوب تروریستان ..
فقط حرف بی عمل میزنه از اول اول ریاست جمهوری این لاف وگزاف بود تا الان.....

>>>   نمی دانیم درصورتیکه همه روزه خون صدها هموطن ما از نظامیان کشورگرفته تا افراد ملکی میریزداما غنی خودرا برنده اعلان مییدارد شرم آور است
جوادبیسواد

>>>   غنی مثل ببرک کارمل تکیه برروسیه کرده بود و حالا غنی این کار میکند درحال که خود روسیه ببر ک را درسفارت خود بندی و بعدا شوروی زمان روانش کرد و حالا غنی هم مثل او میشود چرا مصرف زیاد و غنی ناکام درناکام عبدالله خو اصلا هیچ در هیچ است تنها دالر میگیرد و بس یگان نمایش گپ میزند حکومت ناکام قوای خرجی ناکام بی فایده وتمام‌ضرر به مردم بیچاره وجنت هم با ..............................هم نصیب باطلان ردی سیاه میشود .

>>>   جای دارد که از وزرای امنیتی جهت روشن ساختن سرنوشت نظامیان در کوچه پیژنتون ابراز تاثر نموده و اینکه کوچه های وزارت را قبرسان ساختند و همه را به گودال انداختن خجیلت آور دانسته و همچنان توجه شان را نسبت به نظامیان بی سرنوشت دیروز تاسف بار میخوانیم،،،،
نظامی منتقید
رحمت خان پیلوت

>>>   عجب بیشرمی از درون چاه و دیوار های سمنتی مثل مرغ آذان میدهد . اگر شرافت میداشتی خود کشی میکردی نه استعفا . بی غیرت و بی ننگ

>>>   به این رخصتی های که غ مردم مارا بازی می دهی این کار باعث پسمانی ملت است به این رقم کار هایت مردم را را بازی ندهد مردم در روز رخصتی علیه تو علیه عبدالله علیه ترامپ می خو اهند مظاهره سر تاسری را اجرا کنند تا اینکه شما یهودی ها از قدرت دست بکشید

>>>   اشرف غنی لیاقت ریاسد ریست جمهورا ند رت

>>>   تا زمانیکه این یهودی در مقا م است امنیت نخو اهد امد خاطر جمع باشید
شما فکر کنید دختر این یهودی در امریکا در ..................کار می کند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است