تاریخ یخن غنی را خواهد گرفت
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۸    ۱۳۹۶/۱۱/۴ کد خبر: 145423 منبع: پرینت

گفته می‌ شود سلام رحیمی رییس دفتر اشرف غنی و عضو تیم مذاکره کننده با جمعیت اسلامی در آخرین نشست گفته است که رعایت ریش‌ سفید مملکت (غنی) را بکنید و برای یک هفته هم که شده مهندس داوود را اجازه دهید تا به کرسی ولایت بلخ تکیه زند.

شما ببینید که این طایفه و گروه هنوز هم با غدر و مکر نادرخانی سیاست می‌ کنند در یک دست قرآن و در دست دیگر شمشیر. این همان ریش سفیدی بود که رای جنرال دوستم را گرفت و بعد علیه او توطیه کرد و حتی جنرال دوستم مورد سوء قصد قرار گرفت و او اجازه‌ ی آمدن به داخل کشور را ندارد. این همان ریش سفیدی بود که انتخابات را با رای «گوسفندی» و با پا درمیانی جان‌ کری برنده شد که آبرو و عزت کشور را در سطح جهان برد.

این همان ریش سفیدی بود که با به قدرت رسیدن اش ولایات کشور به دست دشمن افتاد و جوانان و مغزهای این کشور فرار ملک‌ های مردم شدند، این همان ریش سفیدی بود که امر شلیک بر تظاهرات کنندگان را داد که باعث کشته شدن سالم ایزدیاد و 7 مبارز و هم قطاران مان در رستاخیز تغییر شدند. این همان ریش سفیدی است که با شروع حکومت اش پدیده‌ ای مشکوک و سوال برانگیزی به نام «داعش» به میان آمد و جنگ به‌گونه‌ ای دراماتیک به شمال انتقال داده شد.

این همان ریش سفیدی بود که در تحت قیومیت اش در دوم اسد سال گذشته علیه جنبش روشنایی و بعد از آن بالای اماکن مقدس اهل تشیع حملات خونین صورت گرفت که باعث کشته شدن صدها تن از هموطنان ما گردید اما تا امروز هیچ‌کس سرنخ آن‌ را ندانست. تحت رهبری متفکرانه همین ریش سفید بود که همه روزه تلفات نیروهای امنیتی و دفاعی ما چندین برابر افزایش یافته و کسی حاضر نیست تا جنازه‌ های سربازان را به خانواده هایشان برساند.

به اشرف غنی احمدزی بگویید زمانیکه تو با عزت و آبروی شهروندان این ماتمکده بازی می‌ کردی به فکر آبرو و ریش سفید خود بودی؟ چرا و چگونه به یکبارگی خرقه‌ ای صوفیانه به تن کردی و شیخ فانی شدی و معصوم؟

به قول حافظ: پشمینه پوش تند خو که از عشق نشنیده است بو / از مستی اش رمزی بگو تا ترک هوشیاری کند

مطمین هستم آه و ناله این مردم مظلوم و ستم کشیده دامن تو را خواهد گرفت چون تو محکوم به قهر و غضب زمین و زمان هستی و تاریخ یخن تو را گرفته و رها نخواهد کرد. تو از قهر تاریخ نمی‌ توانی فرار کنی.

هارون معترف


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
جنایت
بلخ
نظرات بینندگان:

>>>   به یک غنی موضوع حل نمیشوه, .......................................................................................................................همین دزدان اند که به نوبه خویش با غنی با دهان سکوت حرفی نزدند تا زمانی که منافع شان مطرح بود. ولی زمانیکه منافع شان در خطر شد فقط همه به جان غنی شتافتند. در حالیکه یک فساد پیشه عادی و معمولی آنقدر چور کرد که ارقامش غیر قابل ذکر است. از خدا بترسید وقتی مینوسید به گریبان خود و حامیان خود هم نظر به افگنید. وسلام

>>>   تاریخ یخن غنی رانمیگیرد بلکه تاریخ یخن دزدان ، متعصبان ، تیکه داران دین ومذهب ، سمت ، لسان ، قوم ، غاصبان ومزدوران بیگانه ها رامیگیرد که تمام شانرا مردم افغانستان خوب میشناسند
چرا اینها ازپدرپدریک حتی یک خرلنگ هم نداشتند و به نان خشک سیرنبودند وحالا دردوبی قصرهای مجلل دارند وپول های شان درتمام بانکهای دنیا دیده میشود که خون مردم شریف ما رامکیده اند
................................

>>>   آرون بیگ پیش از غنی یخن بسیار کس های دیگر را خواهد گرفت ...................................

>>>   زمانی که قانونیت حتاکم شود همه مردمئ وقانون یخن شروفسادرا میگیرند هرچه بی عدالتی وغصب وظلم اختلاس شده کار اینهاست

>>>   تاريخ يخن اش را چرا گيرد?
گوزپندان امر خيل اين کار را کنند!
انتخاب کننده گان غنى يخن اش را گيرد
تاجيک خو اقلا از يخن نيمه تاجيک گرفت
شير باچه گان پشتونان قندهار و ننگرهار از يخن غنى گرفت
اکنون نوبت افغانان اصيل و بدل است که يخن غنى و عبداله را گيرند.
گم اش کن که بسيار چيز ها را به تاريخ نسپاريند. به شخصيتها بسپاريد که شخصيت هاى تاريخى شوند. مردم ...........باشند و نه بيننده غير فعال!

>>>   از عنی چه مانده که تاریخ بگیرد !
او هم چیزش را از دست داده ومردم او را خوب شناخته اند ومیدانند که هزار بار غنی از شاه شجاع وطنفروشتر ومردم فروشتر است .
تاریخ هیچ ارزشی به این ذباله ای ذباله دان تاریخ ندارد وخواهشمندم نام تاریخ را بد نکنید.
خداوند متعال هرچه زودتر غنی را ار سر مردم کم وگم کند.
داود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است