جایزه صلح مارتین لوترکینگ به فاطمه رسید (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۸    ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ کد خبر: 145036 منبع: پرینت

این جایزه معتبر، پس از سالِ ۲۰۰۵، در پانزدهم جنوری که مصادف با زادروز مارتین لوتر کینگ است، سالانه به کسانی اهدا می‌گردد که در راستای صلح، آزادی، عدالت و همبستگی مبارزه کرده باشند.
جایزه صلح سالِ ۲۰۱۸ مارتین لوترکینگ را خانم فاطمه خاوری، بانوی جوان افغانستانی که برای حقوق پناهجویان کشور، بزرگترین حرکت مدنی و دادخواهی جوانان را در سویدن مدیریت کرده بود، به دست آورد.
مارتین لوتر کینگ، یکی از اسطوره‌ها، در تاریخ مبارزه عدالت‌خواهی بشری است که در قاره آمریکا، یک ملت بزرگ را از محرومیت تاریخی نجات داد.
جعفری


جایزه صلح مارتین لوترکینگ به فاطمه رسید

جایزه صلح مارتین لوترکینگ به فاطمه رسید

جایزه صلح مارتین لوترکینگ به فاطمه رسید

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جایزه
فاطمه
سویدن
نظرات بینندگان:

>>>   خواهران وبرادران هزاره ما درهمه امور افتخار آفرین هستند. یکی چنین مدالی میگرد ، دیگرش مدال ورزشی می آورد دیگری آن یک اختراع میکند، جوان دیگرش اول نمره عمومی کانکور میشود ،جوان پولیس هزاه ما انتحاری ترورست را بغل میکند آگانه وبه انتخاب خود جانش رابرای حفاظت مردم قربان میکند ،خواهر دیگر ما در استرالیا شاگرد ممتاز سال در سطح کل کشور استرالیا میشود،این افتخارات بنام تمام مردم افغانستان ختم میشود
ر

>>>   احسن احسن

>>>   خير شان به افغانستان نميرسد، تنها جهت قبولي پناهنده هاي قوم خاص خود تظاهرات ميكنند و بس، همه شان ستيزن همه كشور ها شده اند، رفيق پسر هاي كافر دارند، فيسبوك و يوتيوب شاهد حال شان است.

>>>   سلام. من هم آفرین میگم به این دختری با غیرت وطن آفرین از اینکه اگر خیلی ها بود در چنین کشوری پناهنده می شد دیگر به چنین چیز های فکر نمی اصلا بکلی امو فرهنگ وطنی خوده فراموش می کرد چه بسا برای دیگران کاری کند ممنون از اینکه حد اقل امو معنی آزادی را فهمیدی و خوب ازش استفاده کردی امامتاسفانه خیلی ها آزادی را بد تعبیر می کند یا بد میفهمد همان که چادرش را دور انداخت و با دو تا یا سه تا پسر دوست شد کسی با او کاری نداشت خیلی ها آزادی را چنین تعبیر می کند

>>>   سلام خدمت ادمین این پیچ درکدام کشوربرگزار میگردد این مراسم؟

>>>   سلام خدمت ادمین این پیچ وتبریک به خانم فاطمه خاوری وآرزوی موفقیت دارم برای این خانم شجاع هزاره
درکدام کشوربرگزار میگردد این مراسم؟

>>>   آفرین و صد آفرین !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است