غنی نیر مانند ترامپ به داکتر روانی نیاز دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۹    ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ کد خبر: 145034 منبع: پرینت

اخیرا نظر به تقاضای گانگرس و مردم آمریکا دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا مورد معاینات روانی قرار گرفت زیرا پندار، گفتار و رفتار او غیرنرمال بود و آمریکا را به خطر مواجه ساخته است اما ترامپ 71 ساله رفتار غیر نرمال خود را ناشی از نبوغ سیاسی خود می شمارد. این اولین باری است که رییس جمهور آمریکا مورد آزمایش روانی قرار می گیرد. بدبختانه رییس جمهور افغانستان نیز ضرورت به معاینات روانی دارد. وضعیت روانی او خیلی خطرناک تر از ترامپ است که ممکن است دست به خود کشی بزند و یا به قیمت جان شهروندان افغانستان تمام شود اما رییس جمهور افغانستان حرکات غیر عادی مثل جیغ زدن و دشنام دادن به مردم کشور را ناشی از نبوغ تفکر جهانی خود معرفی می کند.

در این روز ها سلامت جسمی و روانی او بخاطر زور آزمایی با والی بلخ خیلی وخیم شده است. کاخ سفید همان داکتری که ترامپ را معاینه کرد باید برای معاینه رییس جمهور دست نشانده خود به افغانستان بفرستد. اگر این مساله جدی گرفته نشود حضور جامعه جهانی در افغانستان و مردم این کشور با مصیبت های غیرقابل پیش بینی مواجه خواهند شد. چنانچه او اخیرا تروریستان خطرناک گلبدینی، داعشی و طالبی را از زندان به جان مردم افغانستان و رقیبان سیاسی اش رها کرد.

هارون امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
ترامپ
داکتر روانی
نظرات بینندگان:

>>>   ترامپ به تنهائی 108 کیلو وزن دارد ع وغ ما هردویش 60 کیلونمیشوند

>>>   اگر براستی بایدد داکتران معاینه کنند جناب رئیس جمهور را با داکتر تیم سپیدار معاینه کند ورئیس اجرائیه را داکتر تیم رئیس جمهور معاینه کنند وهم ضم اینها باید عطا نور ورزاق هم معاینه شوند
ر

>>>   زلمي خليل زاد از آغاز جنجال هاي ارگ با بلخ، تا اكنون سه بار تلاش كرده است تا دونالد ترامپ را ملاقات كند؛ اما هر بار درخواست ملاقاتش رد شده است.
حامد رهگذر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است