پاکستان از مهاجرین برای اهدافش استفاده می‌کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۴۶    ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ کد خبر: 145014 منبع: پرینت

پاکستان نقشه خطرناک در اخراج دست جمعی افغانستانی ها به کشور دارد.
پاکستان برای تخریب بیشتر و طولانی کردن جنگ در افغانستان، هزاران غیر افغانی را می خواهد به افغانستان بفرستد که این افراد شامل زندانیان پاکستانی، بلوچ ها و از کشورهای عرب و چچین می باشد.
این معلوم نیست که مقامات مرزی افغانستان توان بررسی اخراج شدگان از پاکستان به طرف افغانستان را دارد؟

روزنامه سرخط در سرمقاله‌اش نوشته است که پاکستان پس از حمایت افغانستان از موقف اخیر امریکا در برابر اسلام آباد، هشدار داده‌ است که مهاجرین افغانی را که اسناد قانونی ندارند از آن‌ کشور اخراج خواهد کرد.

روزنامه نوشته که پاکستان با این اقدام تلاش می‌ کند افغانستان را مورد فشار قرار دهد تا از موضع‌ گیری تازه امریکا علیه اسلام آباد حمایت نکند.
سرمقاله نویس رادیو آزادی مهاجرین افغان در پاکستان را برای آن ‌کشور بسیار مفید خوانده و گفته‌است که اسلام آباد از مهاجرین افغان برای تأمین اهداف‌ اش همواره استفاده کرده است.

روزنامه به نقل از عمراخان از چهره‌های سیاسی پاکستان نوشته که اگر روابط میان واشنگتن و اسلام آباد تیره می‌شود پاکستان دست دوستی به روسیه، چین و ایران دراز خواهد کرد و باز هم افغانستان شاهد جنگ نیابتی خواهد بود.

به نوشته روزنامه، مقامات امریکایی از پاکستان خواسته ‌اند که تا اعلام اقدامات دیگر ۲۷ تن از اعضای شبکه حقانی را به ایالات متحده بسپارد.

منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پاکستان
مهاجرین
نظرات بینندگان:

>>>   مهاجرین باید برگردند به کشور خود درملک دشمن چی میکنندف پاکستان مسئولیت اینر ا ندارد که برای شما کار ونان امنیت تهیه کند ، شما که افغان هستید غیرت دارید در اسرائیلستان چی می خواهید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است