مذاکرات صلح و یک بام و دو هوا
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۳    ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ کد خبر: 144920 منبع: پرینت

وقتی سخنگوی ارگ و طالبان اشتراک نمایندگان شان را در گفتگوهای (امتیازطلبی طالبان) میان حکومت و طالبان رد می کنند پس این نمایندگان دو طرف (طالبان و حکومت) جز ستون پنجم (کمیشن کاران ISI) چه کسانی می توانند باشند؟ طالبان نه تنها در میادین جنگ که امروز در فضای حکومت وحدت ملی سیاست می کنند افراد وابسته به طالبان که با ظاهرنمایی رهبری احزاب و جریان های چندین پهلو هر از گاهی از تریبون طالبان با گردن فرازی تمام سخن می گویند اما نظامی که خود را در تقابل با ایده و افکار طالبانی ببیند وجود ندارد وگرنه جایگاه افرادی از این دسته عقب میله های زندان می بود.

از گیلانی و چندین فرد دیگر حتی در مجالس نمایندگان و شورای ملی بارها از چندین سال بدین سو خود را به نحوی طالب معرفی کردند اما نظام های خود مختار حامد کرزی و اشرف غنی نه تنها در برابر گفته های ایشان طرف واقع نشدند که با حفظ حرمت به جایگاه و موقف ایشان بیشتر جرات سخنوری در وصف قاتلان مردم این سرزمین برایشان دادند. حامد کرزی و اشرف غنی در نابودی طالبان تروریست از جامعه جهانی چنانکه توقع مردم صلح خواه افغانستان است تا اکنون خواستار ریشه کن ساختن این پدیده نگردیده اند وگرنه به احتمال زیاد پروژه آمریکایی ها در حفظ طالبان دیگر به اتمام رسیده است. آمریکایی ها به پروژه طالبان روسی و ایرانی به زودترین فرصت خاتمه خواهند داد هیچ گروهی به شمول جیره خواران پاکستان پس از این در برابر آرمان هایمان سربلند نخواهند کرد.

رحمت نیکان


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
مذاکرات
نظرات بینندگان:

>>>   اولین باری است که من عکس این نماینده گان جعلی امارت اسلامی را می بینم و حتی با چنین اسم های هم اشنا نیستم ! ملا عبدالرئوف شخص تاثیر گذاری نیست ۔ حبیب الله یوسف زی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است