استقبال مسلمانان هند از نتانیاهو: «اسراییل مرده باد»
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۰    ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ کد خبر: 144863 منبع: پرینت

مسلمانان در دهلي نو در آستانه سفر نتانياهو به هند تظاهرات اعتراضی برگزار کردند و تصاویر نتانياهو و بیرق اسراییل را آتش زده اند.

«مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر نتانياهو» از شعارهای تظاهرات کنندگان در دهلي نو بود.

در این تجمع که به دعوت علما برگزار شد، مسلمانان با سردادن شعارهایی خشم و نفرت خود را از بنیامین نتانیاهو به عنوان نخست وزیر رژیمی که جنایات بسیاری علیه مردم مظلوم فلسطین انجام داده است ابراز کردند.

آنها همچنین با آتش زدن آدمک نتانیاهو ، وی را عامل قتل مسلمانان بیگناه فلسطینی معرفی کردند.

این گروه از مسلمانان هند که شعارهایی علیه رژیم اشغالگر قدس در دست داشتند همچنین خواستار لغو سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به کشورشان شدند.
به گفته‌ی تظاهرات‌کنندگان، هند کشور گاندی و نهرو است که شعار آنها صلح و دوستی است و سفر ریيس رژيم صهيونيستی ظالم و جنايتکار به هند تاسف آور است.

سخنرانان در اين تجمع اعتراضی با تشريح جنايت های اسراییل عليه مسلمانان مظلوم فلسطين از دولت هند خواستند روابط خود را با رژيم صهيونيستی قطع کند.

نتانیاهو به دعوت رسمی نارندرا مودی نخست وزیر هند برای یک سفر شش روزه وارد هند خواهد شد.
مودی نیز در ماه جولای سال گذشته به سرزمین های اشغالی سفر کرد که مورد استقبال گرم نتانیاهو قرار گرفت.
این اولین سفر رسمی یک نخست وزیر هند به سرزمین های اشغالی از زمان تاسیس هند بود.

هند به راه حل دو کشوری برای حل مساله فلسطین معتقد است و ضمن حمایت از آرمان فلسطین، در سالهای اخیر روابط بسیار نزدیکی با رژیم صهیونیستی برقرار کرده است.

این سفر نتانیاهو با هدف گسترش بی‌سابقه روابط اقتصادی، دفاعی و سیاسی میان دو کشور انجام می‌شود. نخست‌وزیر اسراییل را در این سفر رقم چشمگیر بیش از صد تاجر و مقام دولتی همراهی خواهند کرد. آن‌ها در شش روز اقامت، از چند ایالت هند دیدن کرده و با مقامات این کشور، بازرگانان و مسوولان بالیوود نیز صحبت خواهند داشت. در پایان این سفر قرار است بسته توافقات دوجانبه میان هند و اسراییل به امضا برسد.

دهلی نو قصد دارد برای مقابله با قدرت روزافزون چین در منطقه، روابط خود با غرب و رژیم صهیونیستی را تقویت کند تا بتواند از آنها برای بالابردن توان دفاعی خود استفاده کند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اسراییل
هند
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است