وزیری صراحتا کمر به دفاع از داعش بست
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۷    ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ کد خبر: 144740 منبع: پرینت

وزیری داعش را در حملات کابل برائت داد. مقامات رژیم مزدور کابل که بر اساس ریموت های امریکایی راه می روند حالا به وظیفه دیگری مامور شده اند که اگر این وظیفه را انجام ندهند هم از معاشات دالری محروم می شوند و هم در دربار امریکایی ها وظیفه غلامی نخواهند داشت.

به نقل از امارت اسلامی، امریکایی ها در این روزها با همه نیرو و توانایی خود می کوشند پروژه پلید داعش را در خاک پاک افغانستان تطبیق بکنند ، تا داعشیان در کنار اربکی های اجیر در برابر ملت مسلمان افغانستان بجنگند ، امریکایی های اشغالگر در همین تلاش هستند ، مردم های سیاه رو و نقاب پوش را توسط هلیکوپترهای خود از یکجا و دیگر جا می آورند و برای اکمالِ تسلیحاتی و لوژیستکی آن ها در بخشهای مختلف کشور پروازهای مرموز انجام می دهند ، افغان ها این واقعیت را به چشم سر تماشا می کنند.

از همینرو، دولت وزیری سخنگوی دروغگوی دولت، داعش را از همه آن حملات که با افتخار به عهده گرفته بود و عکس های آن را نیز پخش نموده بود برائت داده و گفته است که این همه حملات را طالبان انجام داده اند.

وزیری صراحتاً به دفاع داعش کمر بست ، گویا این کارها را ملیشه های مخفی امنیت ملی یعنی داعشی ها انجام نداده اند بلکه خونخواران داعشی در واقعیت انسان های پاک هستند .

هرچند که هیچ کس دراین مورد به گفته های رسانه ها باور نمی کند اما باز هم رسانه های اجیر همچون مقامات رژیم مزدور مجبور هستند برای داعش کمپاین بکنند و موجودیت آن را با حرفهای بی اساس ثابت بکنند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
دولت وزیری
نظرات بینندگان:

>>>   وزیری خودش داعش است

>>>   نباید پاکستانی ها جنایت شبکه مزدور حقانی را بنام یک ترورست دیگر ختم کنند وناتو فکر کند پاکستانی ها جلو حقانی را گرفته اند این داغش است که فعالیت میکند !حقیقت آنست که این قتل وخون همه کار پاکستان بوسیله حقانی هاست

>>>   این یک واقعیت تلخ است نباید منکر شد اما چاره چیست ؟ اگر اقوام تاجک ,ازبک , هزاره وغیره هم زنجیر غلامی را به گردن به اندازند باز هم یک تعداد پشتون های خود فروخته دست از تحقیر و توحین بر نمیدارند به حال تسلیم شدن هم راه معقول به نظر نمیرسد بهتر است متحدآ استادگی کرد واز روس کمک نظامی درخواست نمود ویا ابنکه دیگران چه نظر دارند به هر صورت مشکل است .

>>>   وزیری یک کمونیست است و خود مثل اتمر و غنی جزء پروژه داعش.

>>>   اگر وزیری کمونست باشد خوبست که اخوانیست نباشد چون اگر اخوانیست باشد حتما اختلاس دزدی غصب میکند مانند بسم الله ایوب سالنگی وهمه این شروفسادها

>>>   اګر وزیری کمونست است؟ پس روی مجاهد سیاه باد!!!!!!!!!!!!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است