من دانشزی هستم
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۸    ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ کد خبر: 144677 منبع: پرینت

آقاي سرور دانش گفته است:
از منظر قانون كه من پوهش هستم هويت ملي تمام مردم افغانستان ( زي ) است كسانيكه زي را بعنوان هويت ملي شان قبول ندارند افراطي و قومگرا هستند.
ايشان أضافه كرد، من افراطي و قومگرا نيستم و بخاطر اينكه افراطي و قومگرا نبودنم را ثابت كنم نام زادگاهم ولايت ديكندي را به زبان و هويت ملي افغانستان تبديل كرده آن را ( ولايت كندي زي) مي گذارم و تخلص خود را هم ملي ساخته (دانشزي) مي گذارم و از تمام مردم افغانستان هم مي خواهم بعد از نام شان هويت ملي كشور يعني كلمه طيبه ( زي ) را در آخر نام شان أضافه كنند تا باشد كه در قهر و غضب الهي گرفتار نگرديم و دنيا و آخرت ما هم خراب نشود
انشاالله تعالي و همه ما يك ملت شويم به اميد خدازي...
(علی ترکمنی)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طنز
دانشزی
نظرات بینندگان:

>>>   در خصوص سخنان سرور دانش باید عرض کنم که ازین شخص همقدر توقع است زیرا یگانه کسی است که به هر پیمانه که بوده ازین حکومت بهره برده و سازش کرده اگر چنین نگوید و مخالفت نشان دهد همان لحظه از گوشش گرفته به دایکندی پرتابش می کنند تا ساجق زیر دندان داعش شود!
عجب فکاهی گفته هههه
رحمت خان پیلوت

>>>   افراطیان قومی برچه کسی تزبیق می کند برکسانی همه اقوام را به افغان و پشتون تبدیل می کنند یا بر کسانی که نمی خواهند پشتون باشند. عجیب منطقی ای قانون پوه به کار برده است. شخصی پول کسی را به زور گرفته بود و ان را به صاحب پول نمی داد و به او می گفت تو بسیار پول دوست هستی خجالت نمی کشی پولت را از من می خواهی. این منطق منطق دانش است. افراطیان قومی کسانی هستند که قومش را بر دیگران به زور تحمیل می کنند.

>>>   اگر مطلب فکاهی نشر میدهید بنویسید فکاهی است!
دانش این قدر .........و نادان نیست.

>>>   سرور دانش، سرور ملت افغانستان است، کاش همه مثل ایشان باشخصیت، پاک، واهل دانش بود؟ تمام تبلیغات علیه ایشان ازروی حسادت است.

>>>   بسیارانسان بیعقل ومتعصب بودی

>>>   اشرف غنی با تیم همرایش تا الحال بهترین لیډر شیپ دارد ، وخوب روان است انشا الله که باعث بهبودی وطن واقوام عزیز کشور میشود ، دزدان که مربوط هرقوم وقبیله باشد باید صحنه را خالی کند وګرنه روز به روز بارشان ګران خواهد شد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است