از خبرهای پنهانی حکمتیار مطلع شوید
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۵۹    ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ کد خبر: 144358 منبع: پرینت

1
به دعوت حنیف اتمر جلسه ای با حضور اشرف غنی ، گلبدین حکمتیار و سفیر آمریکا در ارگ ریاست جمهوری برگزار شده است تا در مورد عطامحمد نور تصمیم گیری کنند.
در این جلسه که هفته گذشته دایر گردیده بود، تصمیم گرفته شد تا بیش از این اجازه حضور استاد عطا در سمت والی بلخ داده نشود و او از این مقام خلع گردد.
از آنجا که یکی از شروط حمایت حزب اسلامی از اشرف غنی برکناری استاد عطا و واگذاری ولایت بلخ به جمعه خان همدرد بوده ،حکمتیار نیز در این جلسه بر اجرای این خواسته اش تاکید داشته است.

2
مبلغ ۷۵ میلیون افغانی تخصیص فوق العاده از بوجه امنیت ملی به آقای حکمتیار طی هفته گذشته داده شده است.
این بودجه با تاکید حنیف اتمر و موافقت اشرف غنی توسط معصوم استانکزی به گلبدین حکمتیار تحویل گردیده است.

3
یک منبع از ورارتخاجه کشور به خبرنگار افتخاری ما در کابل گفته که گلبدین حکمتیار پس از سفر به دوبی به پاکستان نیز رفته است.
این منبع اما نگفت که ٱقای حکمتیار در پاکستان با چه کسانی دیدار کرده است.
گفتنی که گلبدین حکمتیار چند هفته پیش در سفری به ترکیه رفت و قرار بود از ٱنجا به عربستان سعودی برود اما عربستان به حکمتیار روادید ورود صادر نکرد.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعات
حکمتیار
نظرات بینندگان:

>>>   شما درست میفرمایید وممنون از حسن نیت شما، مدت زیادی میشود که دراین مورد با این هموطنان مصروف بودم وبه حد اعظمی کوشش کردم که برای شان تا آنجاییکه توان داشتم تفهیم نمایم که ما به کجا میرویم و چه آینده در پیشرو داریم ؟؟؟ ؛ من به حامیان ارک درحقیقت دیریست کاری ندارم حرکت وخط السیر آنها معلوم است ولی دیگرانش از آنجاییکه یک شاخه آن اکثرا دیدگاه شان به تفکر بیرونی وسرمایه مسموم گردید وبخش دیگرش فقط با اکتفا به همان افتخارات دیروزی که گویا ما دیوار برلین رافروریختیم وابر قدرت را به زانو آوردیم واز قصه های جبهات جنگ 30 سال پیش..ووو... بحث اضافی در اینمورد ضیایع وقت است. اگر پرسان کنید که حالا چه دارید ؟ فقط سکوت ... بنا بهتر است به فکر آرام با کسانیکه به آینده معتقید اند کار کرد. وحتی به دیگر دوستان این مشوره را میدهم که از چنین عمل پیروی کنند...

>>>   Khalid
شما بگویید کجای این نظام جنایت پرور و دست نشانده جان کری قانونی است که غنی چیغ زده گوش جهان را کر نموده است:
محمداشرف غنی هشدار داد که هیچ قدرتی نمی تواند در برابر نظام قانونی افغانستان ایستاده و در مسیر آن موانع ایجاد نماید.
سرتا پای نظام تقلب - جعل - خیانت و جنایت است. اگر این قانون است پس عنی و تیمش برای مردم بگویند غیر قانونی چیست؟

>>>   Azaadmanish
ما از و قت و هميشه گفته بوديم كه اين كشور نه و حد ت ملى دا رد و نه ملتى و ا حد و نه هو يت ملى
بلكه اين كشور از گذ شته
هاىً دور عملن تجز يه قومى و ز بانى و سمتى بوده و لى تنها مرز فز يكى ندا شته است
حالا ثا بت شد !
با اين مردم مصا لحه و مفا همه و گذ شت سود ندارد !
به گفته قهر مان ملى
ظلم و نا بر ابرى هاى اجتما عى در اين
و طن انقدر ز ياد و قا بل اتش گيرى است تنها
يك پلنه گو گرد لازم دارد و درست هم است

>>>   Naubahar
کرده بودند. حالا گردن، شانه و کمر قبیله شکسته ایم. حالا این ها نه تنها در دولت و حکومت هستند، بلکه طالب و داعش از خود ساخته اند، برای سرکوب ملت بیدار شده از خواب گران و میخواهند هویت خود را به زور بقبولاند که حتی اگر .....های خاین شان از قبر هم برخیزند نمیتوانند.

>>>   Azizi
من تاجك تبار و زاده سرزمين هاي عياران كه بار بار اين فاشيست ها را حقير كَرده و از سرزمين هاي خود بزور رانده ايم براي شان ميگويم كه دست باداران تان انگليس و پاكستان هم سردست تان و دست تان خلاص باز هم پوز تان را به خاك مي ماليم و تحميل را نمي پزيريم

>>>   Zafari
به این لب لبو بگویید!
آمریکایی ها اگر این مملکت را ام شب ترک کنند،حکومت تان تا فردا چاشت دوام نخواهد آورد.
حکومت نجیب یادت باشد؟
بدون حمایت روس ها چه حال و روز به سرش آمد.
این که کشور را در ۲۱ معاهده ی ننگین فروخته اید،هم از زور تان است.
زور جمیعت اسلامی را که بگذارید کنار؛
در جنگ های تنظیمی هم زور تان معلوم شد.گلبدین را با تمام آرگاه و بارگاه اش جناب اکبری با یکهزار جنگجوی هزاره تا پشاور دواند.
اکنون
یک استاد عطا تمام حکومت تان را با ناتو و آمریکایش زمینگیر کرده است.وای از آن روزی که قیام عمومی برپا شود و اقوام محکوم عقده های تاریخی ۳۰۰ ساله را از شما بستانند.شاید آن روز (رستاخیز) بسیار دور نباشد.
می ترسم که خراسان/افغانستان کشور کوهستانیست و صعب العبور،چه بدانم که لاش ات را تا کوه سلیمان برسانی.

>>>   Salam
قبيله گرايان در اقتدار سياسى معامله نمى كنند و جز اقتدار خود را نمى خواهند ، (يك و نيم قرن ) است چنين كرده اند. از پاده وان تا كوچى و خانه بدوش تا نخبه يى هاى سياسى شان همين باور را دارند كه حاكميت و اقتدار سياسى تنها حق تبار شان است و اينها برادر بزرگ اند ، ديگران تنها حق دارند تابعيت كنند، قبيله گرايان پشتون تبار مانند صهيونيست ها جز به قهرمان هاى خود به هيچ كسى ديگرى نه حرمت دارند و نه هم باور .
شما در تمام تاريخ اينها يك كلمه وحرف از انسان دوستى و تساوى حق و برابرى را نمى خوانيد و نمى بيند جز سخن از خشونت ، قتل و كشتار ،عداوت و دشمنى و انتقام . در اين فرهنگ باور به ارزش هاى مدرن و انسانى وجود ندارد و بى جا نيست كه چرچيل اينها را قوم دايم در جنگ مى خواند كه حتا به قبايل هم ديگر هم رحم ندارند.
زبان سياسى اينها زور است و جز به پاسخ مشابه قانع نمى شوند . تسليم شدن به اين فرهنگ حكم خودكشى و جفا به ارزش هاى انسانى است.

>>>   ببین اشرار گلبدین بیدین
بگو اضرار گلبدین بیدین
شده اندر عمل داعش مطلق
شده مردار گلبدین بیدین
نفاق و فتنه و کذب و فسادست
همه گفتار گلبدین بیدین
ترور و وحشت و قتل و قتال است
همه کردار گلبدین بیدین
گلو خائن ملی قاتل خلق
شده اشرار گلبدین بیدین
ندارد مسکنی در بین مردم
شده بیعار گلبدین بیدین

>>>   حالا شاید گلبیدین پگشیمان باشد که چرا پانزده سال در غارها پنهان بودهوچرا نه آمده درکابل تا از هر زرف برسرش دالر وپول ببارد ، دران غارها صرف جیره کلدارپاکستاننی توسط آی اس آی داده میشد

>>>   معاش وامتیازات کمیشن کاران کم است باید ده چند اضافه شود تا کمیشننکاران ما همه به قارون ها تبدیل شوند

>>>   سلام به همه‌پس ما این قدر دزد چپاولگر داریم.این ..... بالا مردم به جنگ تشویق می کند.می گوید.صدای مرا به عطا برسانید‌کاشک شما تاجک ها غنی واری می بودید مبارزه می کردی.خدمت صادقانه به وطن می کردی این معنوی پول کی پیدا کردی.موتر دولتی زا استفاده می کنی فردا اگر موتر را دولت خواست.باز در کوه بالا شو.غنی فاشسیت است.این لالی حمید زی حاجی قدیر در پاکستان قصر دارند.در قاچاق چرا پکستان سهم دارد.وقت دست شان کوتاه می شود .می گویند.داعش امد.این ۳۰ نفر نامش در بالا خودشان داعش استند،دیگه بدختی نمانده کی بالای مردم نیاورده.باشند.بچه های جوان مردم را استفاده می کنند،.داعش همین ها است.همه جنایت را همین ها می کنند.هیچ داعش در افغانستان نیست.این جنایت کاران است.زمان حکومت نجیب وزیر کی دوره اش پوره می شد.یا برکنار می شد.موتر حتی یک قلم کی استفاده می کرد.به دولت تسلیم می کرد.تیل موتر ماهانه حساب می ش...این عطا خودش داعش است.غنی هیچ نترس.همه داداییهای این جنایت کاران را بیگر.خون ملت است.هیچ چیز از دست دادن نداری.حال چند نفر مثل پریانی بد می گوید.در تاریخ نام ات را ثبت کن.مردم را نجات بده.از این دزد ها.لطفا

>>>   طلوع نیوز، عطا محمد نور، رییس اجرایی جمعیت اسلامی در یک سخنرانی در میان مردم در بلخ می‌گوید سندهای را در دست دارد که نشان می‌دهند در قراردادهای سوخت نیروهای امنیتی زیر نام معافیت گمرکی فسادهای میلیون دالری صورت می‌گیرد

>>>   وطنداران این خبر دروغ محض است.

>>>   خدا بشرماند تمام خائنین را
بودجه ملی به جیب شخصی بلاآخره به نزد خداوند ج حساب میدهید
غوری

>>>   عطا محمد عزیز ما همه سرباز تويم.ابتدا من از عطا محمد خوشم نمی آمد.فقط برای اینکه این دولت دلقک باز مردم را فریب می دهد وهيج کاری مثبت بمردم وجوانان نکرده من از عطا محمد حمایت میکنم.امثال من در این سرزمین زیاد است.
(زمري زوي پکتياوالي))

>>>   عربستان می داند که گلبیدین مهره سوخته است

>>>   ایایکنفر که به خاطر نفقه فامیلش اش صبح تا شام زحمت می کشد عرق می ریزد لقمه نان حلال پیدا می کند بهتر است و یا انکسیکه ملیون ها افغانی مفت ورایگان ازخزانه دولت بخاطر اسایش زندگی خویش بدون کدام زحمت بدست می اورد. ایاازخداوند ج ترس ندارد از روزقیامت ترس ندارد وایا پیش خداوند بنیاز چی جواب دارید .بیائید ازخواب غفلت بیدارشویم همه مایان پیش خداوند رفتنی هستم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است