زازی از صلاحیت خود سوء استفاده می کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۱    ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ کد خبر: 144278 منبع: پرینت

شماری از اعضای مجلس نمایندگان معقدند که هیات اداری و بویژه دبیر اول مجلس بیشتر به همفکران خود اجازه صحبت در مجلس را می دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، عبدالقیوم سجادی عضو مجلس نمایندگان در نشست روز چهارشنبه 13 جدی 96 این مجلس با بیان اینکه هیات اداری مجلس بیشتر به همفکران خود نوبت صحبت در تالار را می دهد گفت: وقتی ما با حجب و حیا برخورد می کنیم همکاران ما نباید سوء استفاده کنند.

سجادی بیان کرد: آقای زازی در نشست امروز به کسانی که نمی خواست صحبت کنند، وقت نداد.

اسدالله سعادتی عضو دیگر مجلس نیز درباره این مساله در مجلس گفت: حوصله ما را امتحان نکنید، اگر ما حرفی نمی زنیم رعایت احترام این خانه را می کنیم و امیدواریم که منشی و هیات اداری مطابق وظیفه خود عمل کنند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس
زازی
نظرات بینندگان:

>>>   زازی خود یک فاشیست است

>>>   سجادی خوب می شود این بی شرف به مردم ما خیانت کرد در کمیسیون مختلط به ملت خیانت کرد. او باید محاکمه شود.

>>>   من فکر میکنم که در جلسات مجلس نمایندگان آنقدر وکیل کم است که به همه نوبت گپ زدن میرسد و حتی چند نفر را اگر از بیرون نیز بیاورید، به آنها نیز نوبت میرسد.
اگر باز هم شما میترسید که بی عدالتی صورت میگیرد، مثل تلویزیون های خطاب و مسکین یار، ماهانه به هیات اداری مجلس حق العضویت گپ زدن بدهید و برای شما بدون نوبت اجازه حرف زدن داده میشود.
حق العضویت ماهانه پنجصد دالر.

>>>   دقیق است اقایی زازی لیاقت معلمی کودکستان را هم ندارد او را اوردند نماینده مردم ساختن بسیارپیش پزک است زره از ادب د روجودش دیده نمی شود فکر میکنم سری پشقل سوار است کشمیر را خواب می بیند
قیام

>>>   آقای سجادی در زمانی که باید حضور دشته باشد خارج از کشور می رود. در کمیسیون مختلط که بسیار حساس و سرنوشت ساز بود غیبت ایشان اصلا قابل توجیه نیست. حالا که خبری نیست درگیر وقت می شود.
گذشته از این ایشان در کدام مجلس می خواهد صحبت کند؟ مجلس که نامشروع و فاسد است و هیچ نقطه مثبتی در کارنامه آن دیده نمی شود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است