کمی عقل تان را به جنگ بیاندازید
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۰    ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ کد خبر: 144090 منبع: پرینت

در پيامى خواندم كه نوشته بودند مردم با عزت ولايت پنجشير عكس هاى داكتر عبدالله را از دروازه ورودى اين آستان آزاده پايین كردند.

يقين داشته باشيد كه اين پيام از جانب منافقين است همانانی كه گرد عطا به خاطر انديشه هاى ضد پنجشيرى شان جمع شدند. همان کسانی كه عقده و مرض و غرض دارند، همانانی كه سخت مريض روانى هستند، آنهاییکه هيچگاه خير و فلاح و اتفاق و اتحاد مردم پنجشير را ديده نمى توانند و در تب مى ميرند كه چرا فلانه پنجشيرى در فلانه پست است. همان کسانی كه داكتر عبدالله را به ديد يک پنجشيرى ديده همرايش دشمن اند و چون مار آستين با شما سر از گريبان رفاقت مى كشند همان هاییكه تمام لچک ها و بيسوادهای خود را تعريف و تمام تحصيل يافته هاى شما را تخريب مى كنند. آنهاییکه به هيچ ارزش و اصولى پایبند نيستند و هيچ هدفى به جز خودخواهى به دنبال ندارند.

تنها خواست فاشيزم اين است كه عبدالله را توسط خود مردم پنجشير مواخذه كنند و از روى جهالت يک تعداد نابخرد دارند به اين هدف شوم نزديک مى شوند. داكتر عبدالله يک پنجشيرى است و در پنجشير زندگانى و خانه و بود و باش دارد وى هيچگاه باعث تفرقه در پنجشير نشده و وحدت نيم بند اين ديار هم از سيع و تلاش او است. لطف نموده كمى قضيه را عميق تر فكر كنيد. موجوديت داكتر عبدالله اگرچه كه سمبوليک باشد در كنار رياست جمهورى يک ننگ تاريخى براى فاشيزم تک قبيله اى كه سال ها بر گلوى مردم حكومت كرده براى ما كافی است.

تيم ارگ شب و روز دندان هاى خود را به هم مى سايند كه داكتر عبدالله ياور قهرمان ملى در قصر سپيدار چه مى كند. حامد كرزى از هيچ توطیه اى عليه داكتر دريغ نكرد و نمى كند صرفا به خاطر اينكه داكتر عبدالله از آدرس شمال به اين كرسى آمده است. لطفا كمى بيانديشيد هيچ كسى در شرايط كنونى دلسوزتر از عبدالله به شما نيست كه در قدرت باشد. در مرده دارى و زنده دارى تان مثل فرزندتان در ميان تان نشسته است.

رووفى


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
قدرت
نظرات بینندگان:

>>>   این نصیحت های اخلاقی تان دردی را دوا نمیکند. شما تشویش این را دارین که اقتدار وحیبت پنجشیر زیر سوال میرود واین اقتدار به بلخ انتقال پیدا میکند این یک فکر پوچ و واهی بیش نیست. برای ما اقتدار تاجیک مهم است وهر کسی که این علم را به شانه هایش بردارد ما از او حمایت میکنیم برای ما در این تعریف ، مرز و جغرافیا جای ندارد. عطا علمبردار این راه و نشان است ، ما از او حمایت میکنیم. پنجشیری خاین نظیری عبدالله دیگر برای ما مرده. لطفن این ایده را همگانی نسازید که نقص و زیان میکنید. اگر به حافظه تاریخی تان نظر بی اندازید خطوط مقاومت و جهاد پنجشیر و پروان از طریق تخار و بدخشان اکمال میشد در غیر نه پنجشیری بود نه شمالی بزرگی. پس لطفن ما را به جزیره های کوچک تقسیم نکنید که ما کارت بازی در دست داریم وهرگاه منافع تباری وهویتی ما صدمه بیبیند در وقت و زمانش با این کار هابازی میکنیم.

>>>   عجب، عجب، عجب!!!

>>>   موضع گیری این سایت معلوم نیست، چون هم به میخ میزند وهم به نعل.

>>>   حکومت قبیله دوستم را تبعید کرده است، حالا میخواهد جنگ بین جمعیت و شورای نظار را براه اندازد و هردویشان را در جنگ بین خود از بین ببرد و حزب وحدت و هزاره ها را توسط عملیات انتحاری، تحت نام عملیات داعش ،قتل عام کند.
اگر تاجک و هزاره و ازبک، همه یکجا شده و اتحاد کرده، وحدت سیاسی و نظامی خود را حفظ کنند و مشترکآ در مقابل حکومت قبیله از راه سیاسی و نظامی و مدنی و قهر آمیز قیام کنند، حکومت قبیله نابود خواهد شد و در .... چوب را زده، کشمش گفته به پاکستان صادر اش کنید.

>>>   وای وای وای به شما ها که عقده هرثانیه نفس را از شما میگیرد .
تاجک ماجک هرچه جک مک، شما و رهبران تان بزرگترین امکانات را که جارچی ها با ۱۳۰۰۰۰ عسکر خود به شما مهیا کرد استفاده نتوانستید .
خورد و کلان شما یکباره به خصلت خاص که فقط در جن شما موجود است یعنی دزدی پرداختید و عقل را توهین به خود دانستید حال که کوشش رجوع به عقل میکنید عقل شما را به خود توهین میداند.
با احترام.

>>>   نور: شوراى امنيت و امنیت ملی در کوچه سوم (دست چپ) سرک ۱۵ وزیر محمد اكبر خان کابل، به افراد ولگرد و اوباش سلاح توزيع مى كنند، تا امنيت بلخ را بر هم بزنند.
#مسلم_شيرزاد

>>>   Froutan
تو محافظه كار و بغيرت بودّي كه نتوانستي موافقتنامه را تطبيق كني زن ها واري گلايه داري بايد مثلي يك رهبر ايستاد ميشدي اما ملت خصوصأ نسل مقاومت فريب خورد تو ...را رهبر انتخاب كرد اكنون جبران ميكنند.

>>>   هویت،زبان ناموس ما است
عبدالله یک پختون است خیلی بیشتر از گلبدین پختون است و پختون پرست است. چه کرده به شمال هیچ جیز

>>>   Saboor Raheel
امروز نشانی، فردا محاکمه مردم!
یک وکیل حق ندارد مطابق خواست شخصی خودش در مجلس رای موافق یا مخالف بدهد. وکیل در پارلمان وظیفه گرفته است که از حقوق و خواستهای مردمش دفاع کند. وکالت مسوولیت است نه امتیاز.

وکیلی که نتواند خواست اکثریت موکلین خود را درک کند و یا مخالف خواست آنها در مورد مسایل بزرگ ملی رای بدهد، هرگز بخشودنی نیست. نام چنین اشخاص در تاریخ سیاسی و اجتماعی مردم با خط درشت ثبت خواهد شد.

این وکیلان و هرکسی که در موقع نام و ننگ در سنگر منافع و خواستهای مردم خود ایستاده نشده است در حقیقت خود را و هویت خود را فروخته است. اینها به نام خودفروخته و خاین به ملت ثبت تاریخ و به زودی از سوی مردم به محاکمه کشانده خواهند شد. محاکمه مردم قاطع و حتمی است. تاریخ گواه است!

شاید این وکیلان هنوز فرصت داشته باشند که اشتباه شان را جبران کرده و به صف مردم خویش بپیوندند،‌ اما فردا دیر خواهد بود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است