بی مسوولیتی حکومت قابل توجیه نیست
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۳    ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ کد خبر: 144036 منبع: پرینت

حمله تروريستی بر مراسم تشيع جنازه در شهر جلال آباد كه سبب کشته و زخمي شدن ده ها تن از هموطنان ننگرهاری مان گرديد يكبار دیگر نشان داد كه حكومت به ويژه نهادهای امنيتی در امر تامين امنيت جان مردم ناتوان اند در نتيجه ضعف مديريت و بی كفايتی نهادهای امنيتی روزانه مردم بی دفاع مان جوقه جوقه در گوشه و كنار كشور قتل عام می شوند اما مسوولان حكومت با بی اعتنايی تمام به خون هاي ريخته شده هرگز خم به ابرو نمی آورند. در حالیكه دشمنان افغانستان «طالبان/داعش» با توسل به قتل و كشتار مردم نمی توانند پيروز شوند اما بی مسووليتی حكومت نيز در قبال تامين امنيت جان و مال مردم پذيرفتنی و قابل توجيه نمی باشد.

فهيم فطرت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکومت
حملات
نظرات بینندگان:

>>>   به همگان معلوم است که مخالفین مسلح دولت با این اعمال شان جز کینه و کدورت ملت با چیزی دیگری روبرو نخواهند شد. اما سوال اینجاست که تا چی وقت فقط اعمال دشمنان تقبیح شوند، ایا کدام راه و چاره دیگری هم است تا جلو همچو اعمال گرفته شود. ایا نیروهای امنیتی از توانائی های بیشتری برخوردار نیستند تا در کشف همچو اعمال از خود شایستگی نشان بدهند. رهبری دولت فقط با تقبیح اعمال و نیروهای امنیتی فقط با گفتن اینکه این حمله و یا فلان حمله در خارج از کشور پلان گردیده است به چشم ملت خاک می اندازند. معلوم است که مخالفین دولت جمع حمایت کنندگان شان هیچگاهی نمیخواهند افغانستان آرام و در صلح و صفا زندگی کند. اما وظیفه نیروهای امنیتی که از معاش و امتیاز بالاتر نسبت به دیگر ارگان ها برخوردار هستند چی است؟ ایماناً و وجداناً کسی آماده است به این سوال جواب بدهد که چرا و تا به چی وقت این ملت شاهد انتحار و انفجار و از دست داشتن عزیزان خود باشند.

>>>   Allahyar
غنی به مه اخطار که گم تان میکنم
مه هم از ترس سر خود را خم انداختم که این ادم به سر نیست مره همین حالا گم ام نکند
حیف مسعود بزرگ با این برادر های ترسو و ضعیف الایمان
کمی همت غیرت و شهامت مسعود بزرگ را پیدا میکردی به پنجشیر و یا شمالی رفته مردم را جمع میکردی همان روز یا شب علیه این فاشیست اقدام میکردی ‌پرور شمشیر قوم و مردم را برایش نشان میدادی
اگر واقعا برادر مسعود بزرگ بودی
که غنی هم میدانست که شما یک چیزی هستید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است