مهاجرین از حضور در تجمعات ایرانی خودداری کنند
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۲    ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ کد خبر: 144016 منبع: پرینت

مهاجرین افغانستانی از حضور در تجمع ها و اعتراض های مردمی در ایران خودداری کنند.

طی چند روز گذشته اعتراض به گرانی و مشکلات اقتصادی در ایران، تعدادی از مردم با برپایی تجمع و راهپیمایی اعتراض خود را مبنی بر وضعیت معیشتی ابراز داشتند که برخی از اعتراض ها به شعارهای ضد دولتی منتهی شده و تعدادی توسط نیروی انتظامی ایران دستگیر شدند.

وظیفه خود می دانیم تا به همه هموطنان مهاجر افغانستانی در ایران تذکر بدهیم که از حضور در تجمع ها و اعراض های جمعی در ایران خودداری کرده حتی از ابراز نظر در مورد وضعیت تظاهرات در ایران پرهیز نمایند.

مهاجر هموطنی که در ایران از مشکلات مهاجرت به اندازه کافی رنج می برید، خود را درگیر مسایل دیگری از جمله مشکلات داخلی ایران نکنید و در این مورد بخصوص، از معترضان فاصله بگیرید. زیرا مهاجرین آسیب پذیرترین قشر جامعه ایران هستند و بایستی از دخالت در چنین موضوعاتی خودداری کنند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مهاجرین
ایران
نظرات بینندگان:

>>>   اگر تظاهرات میکنند طور جدگانه وبا اجازه وزارت داخله ایران تظاهرات کنند

>>>   تذکر بسیار خوب وبجا، تشکراز این سایت.
باکول

>>>   من خودم پانزده سال در ایران بودم بهترین دوران دورانی حکومت شیخ حسن و بد ترین زمان زمان حکومت پپلستی را به خاطر دارم

>>>   به جنگ سوريه بيچاره ها را دعوت ميكنيد اما در تجمع ها بايد خودارى كنند?

>>>   خوبی این اعتراضات سراسری در ایران این بود که برادران و خواهران عزیز ما که با سختی در ایران زندگی میکنند متوجه شدند که خود ما مردم ایران هم چقدر با فقر و مشکلات مختلف زندگی میکنیم و این سختی حقیقت زندگی همگی ماست.
البته به هر شکل که شده شرایط را تغییر خواهیم داد و این وضعیت به این شکل باقی نخواهند ماند.

>>>   سلام. اینکه مهاجرین دخالت نکند بیسار یک حرف منطقی هست چون ما مهاجر هستیم و حق هیج گونه دخالت سیاسی در کشور میزبان نداریم ولی فقط این را می توانم بگوییم که هر قدر که کشوری میزبان یعنی مردم ایران در رفاه و آسایش باشد ما هم در کنار این مردم در آسایش خواهم بود و ما مهاجرین همیشه موفقیت و سربلندی این ملت را می خواهیم چون سر نویشت ما هم با این ملت گره خورده است .
یک مهاجر از تهران

>>>   تجمعات مردم ایران ربطی به افاغنه ندارد اگرخواستندتجمع کننددرکشورخودشان تجمع نمایند. قلی

>>>   به طرفداری مرجع رهبری و دولت مظاهره کنند تا برایشان تابعیت ایرانی بدهند و در عوض شان کسانی را که بر ضد رهبری و دولت مظاهرات نموده اند،صلب تابعیت کنند و بگویند که اینها اصلاً افغان هستند و در زمان نادر شاه افشار پدر کلان های شان از افغانستان به ایران آمدند و درینجا مسکن گزین شدند و حالا آنها دوباره به وطن پدرکلان هایشان یعنی افغانستان فرستاده میشوند.

>>>   سلام افرین به این همفکری لاکن من ایرانی ومقیم ایران هستم ولی کاملا با نظر شما نسبت به ان عده از برادران وخواهران مقیم ایران که زوجه اختیار کرده اند و ما شاهد اختلافات و تعبیض هایی ک به انها میشود هستیم ونظرم کاملا بالعکس شما و امیدوارم انها هم بتوانند با حضورشان به حق خود برسسند

>>>   این یک نظر وتذکر بسیار خوب بوده ومیباشد

>>>   چقدر پاکستان از طالبان حمایت میکنه به همون اندازه ایران از طالبان تا افغانستان برای آمریکا ویتنامی دیگر باشه،شماها کارتان فقط تفرقه پراکنی و لاپوشانی اقدامات ایران در افغانستان است.

>>>   سلام خسته نباشید تشکر از سایت شما امیدوارم تمام هم وطنان مااین رابدانند بازهم تشکر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است