مسعود: به حکومت اجازه ایجاد نفاق ندهیم
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۵۶    ۱۳۹۶/۱۰/۴ کد خبر: 143697 منبع: پرینت

حکومت سه و نیم سال است این کشور را پارچه پارچه کرد بس است. بگذارید نیروهایی بیایند که در یک تفاهم یک مکانیزم جدید را بسازند. به حکومت اجازه ایجاد نفاق ندهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، احمدولی مسعود رییس بنیاد احمدشاه مسعود در برنامه «تحول» گفت: یک و نیم سال از عمر حکومت مانده است اما حکومت نمی تواند خود را تا انتخابات برساند و حداقل کاری کوچک کند که حکومتش بی نتیجه نباشد. حالا وقت آن رسیده است که تمام گروه های سیاسی جمع شوند و خود را یکصدا بسازند و برای حکومت هیچ زمینه ای مساعد نکنند که یگویند فلان فرد قومی حرف زد، فلان گروه سمتی حرف زد و فلان نفر جنگ سالار است. بلکه صدا صدای کل ملت است. یعنی به حکومت اجازه ایجاد نفاق ندهیم.

وی افزود: ما در پشت مطالبات کلان مردم افغانستان می ایستیم که یکی از آن مطالبات کلان همین صدایی است که عطامحمدنور بیرون کشیده است و همین صدا را چندی قبل در قندهار کشیده اند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسعود
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   در تازه ترین مجلس اخیر تاجران وسرمایه داران «شمالی» گفته شد که بعد از اخلال تدارکات تیل شرکت مرزا رحمان، اختلاف وشقاق بین دکترعبدالله و عطا بیشتر شد و عبدالله درمفاهمه با دکترغنی، طی مکاتیب رسمی عنوانی سفارت امریکا وناتو، عطا نور را به عنوان ناقض حقوق بشر، عامل پولشویی غیرقانونی و همدستی با روسیه و ایران معرفی کرده بود.

>>>   غنی متغصب همبر گر فروش کم اصل دو رویه فقد چند داکتر علوم را از قوم فاشست خود بطور نمونه داکتر قیومی و مصبا ح فاشست را بحث مشاور از خارجی دعوت کرده است و از دیگر اقوام بی سواد را مانند کمپودر مشاهد ، دین محمد جرت و حاجی آلماس را مشاور ساخت است و در حالیکه ده ها داکتر علوم در هم بخشها سکتوری که دارای طراح های جامع در دیگراقوام شریف کشور ما در خارج وجود ادرد.

>>>   مسعود ماما سخت پیش ا ت شرمنده شرمنده هستم راه صداقت تور را تعقب او انتخاب نکردم خاین شده ام دالر شرین شده چشم من را نیک تو کور کرد غنی متغصب من را فریب داد من را هم متعصب ساخت و بطرف قبیله ام کشانید.
باید خاطر نشان ساخت که زنهده یاد قهرمان ملی مسعود در همان وقتم هم از دشمن نشنی شما محترم داکتر عیدالله زمریان خبر دقیق داشت که از پول مسعود رفت آمد به اروپا می کردی و با خاندان ظاهر شاه بچه نادر غدار همنشنی داشتی ولی یک تعداد بیسوادان پنچشیر از تو حمایت می کنند نه همه مردم .

>>>   یک حزب قوی جمعیت ضامن حضور همه در صحنه سیاسی است.
در غیر آن کفتر پیر شوونیزم یکی یکی قورت تان میکند.
از خدا بترسید و از خر شیطان پایین شوید یکی را به رهبری مشروط قبول کنید و همه باهم بروید به سوی انتخابات

>>>   ریس بی بنیاد همه میداند که شما منافقین چی بود که نکردید و حالا کوشش نکنید که به نیرنګ های ګونانګون حکومت.را مقصر نشان دهید ملت عقب همین حکومت ایستاده است و در اینده هم همین حکومت خواهد بود چند جولا که پشت شما و عطا چور چکچک دارند انها علنی میګویند که افغان نیستیم. و در افغانستان بدون ملت افغانستان برای دیګران جایی نیست.
و همه ملیت های افغانستان باهم برادر حکومت خود را مستحکم و استوار خواهد ساخت

>>>   ما میتوانیم مشکلات خود را به ولات و کفایت محمد داوود والی باد آورده ء بلخ
حل کنیم ریرا او تجربه ای خوب از دسکول فروشی در لندن دارد و ظاهرآ
جنتل مین معلوم میشود .
حاجی عادل

>>>   مثل این که این اقا از تفرقه وچند پارچگی پنجشیری های خودش اطلاع ندارد! هرجا منافع شخصی حاکم گردید ارزش ها جای خودرا به خود غر ضی داد دریک قریه کوچک چند رهبر وسلطان عرض اندام کرد دیگر جنازه وفاتحه ای ان قوم وملت را باید خواند وهمه امید واری ها وارزوها رابه قبرستان نفاق دفن نمود پنجشیری ها لا اقل یک تعداد از انها با طرفداری از عبدالله ومخالفت با اقای نور اخرین میخ را بر تابوت توسعه طلبی و بلند پروازی های خود کوبیدند با این روش نا معقول وحدت وهمبستگی تاجک را برهم زده وخود وسایرین را به سوی نابودی سوق دادند بیخبر ازین که عبدالله کاملا با منطقه وزبان انها بیگانه ونور یک عمر دراز در بلند بردن وارتقای مادی ومعنوی انها رنج کشیده است با داشتن یک خانه در پنجشیر کسی پنجشیری نمیشود وبا چند صباح جاسوسی نمودن درصف امر صاحب شهید یار ویاور او نخواهد شد هیچ کس تا اگر از مدت ها پیش درسلک استخبارات خارجی تنظیم نشده باشدبه این زودیها تا این حد قابل باور واطمینان نمیتواند شودوحتی به شهادت جیمز رابینز نماینده ای خصوصی امریکا اوبود که اشغال کشور وبرکناری ربانی واوردن کرزی را هدایت ورهبری مینمود اگر او قبلا در باند سیا داخل نباشد چطور بالایش اعتماد میگردد اما اقای نور نیز درین میان بی تقصیر نیستند همه گفتند که او خطرناک است وقتی او با مسعود بی وفای نمود شما چه باور داریدو...؟ با وجود همه ای هوشدار ها ملیونها دالر را در پای این بی وفا وجفاکار ریخت واورا به سپیدار رساند وامروزه سزای همان ندانم کاری هایش را می چشد واین نمک حرام نمکدان میشکند واین طفل دامن گیر گریبان گیر میشود
یا هو
الکساندر میخا یلویچ پوزانوف


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است