ورود سرزده دو مقام ارشد نیروی دریایی آمریکا به هلمند
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۰۱    ۱۳۹۶/۱۰/۳ کد خبر: 143638 منبع: پرینت

دو فرمانده ارشد نیروی دریایی امریکا در یک سفر از پیش اعلام نشده وارد ولایت هلمند شدند.

به نقل از جمهور، حیات الله حیات، والی ولایت هلمند گفته است که ریچارد اسپینسر فرمانده نیروهای دریایی امریکا و رابرت نیلر فرمانده قول اردوی نیروی دریایی امریکا به ولایت هلمند سفر کرده اند.

بگفته حیات، این فرماندهان نظامی آمریکا در دیدار با وی تاکید کرده اند که کشورشان تا نابودی کامل ترویستان در افغانستان خواهند ماند.

گفته می شود که در این دیدار، دو طرف درباره چگونگی مبارزه با مواد مخدر که منبع درآمد گروه‌های تروریستی می‌باشد بحث و گفتگو شده است.

این گفته‌ها در حالی مطرح می شود که مایک پنس معاون رییس جمهوری امریکا نیز اواخر هفته گذشته در یک سفر از پیش اعلام نشده وارد کشور شد و با رهبران حکومت وحدت ملی دیدار کرد.

گفتنی است که پنس در این دیدار از بی توجهی پاکستان درباره وجود لانه های هراس افکنی در این کشور انتقاد کرد اما وزارت خارجه پاکستان در واکنش به اظهارات معاون رییس جمهور پاکستان مدعی شد که گفته های مقام های آمریکایی در پاکستان با اظهارات آنان در افغانستان مغایر است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مقام های آمریکایی
هلمند
نظرات بینندگان:

>>>   این دوتا آمدند که به ماموران ارسال یورانیم بگویند که چرا کم کم روان میکنید یا که معدن خلاص شده؟

>>>   هلمند قبرستان متجاوزین است دوبار شهزاده اینګلیس به هلمند امد کریخته رفت این کفتارها نیز چیزی کرده نه میتوانند در هلمند شیران زنده ګی می کنند
ضبددوذدان

>>>   بخاطر تجارت مواد مخدره آمده اند و یا مبارزه علیه تروریزم؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است