تلاش ناموفق پناهجوی افغانستانی برای غرق یک دختر
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۷    ۱۳۹۶/۹/۳۰ کد خبر: 143490 منبع: پرینت

یک جوان ۱۹ ساله افغانستانی می خواست دوست دختر اش که ۱۷ ساله است در کانال غرق نماید.
به گزارش مارگن پست، یک جوان ۱۹ ساله در تلاش ناموفق برای غرق ساختن یک دختر ۱۷ ساله در کانال در منطقه شپانداو برلین، نزدیک بود خودش غرق شود.
فرد مظنون یک پناهجوی افغانستانی است.

پولیس آلمان گفته است که این واقعه در روز سه شنبه به شکلی اتفاق افتاد که این فرد ابتدا دختر را به کانال هاول انداخت و سپس خودش وارد کانال شد و چند بار تلاش کرد تا او را زیر آب کند.

سخنگوی پولیس به خبرگزاری آلمان (دی پی آ) گفت که نزدیک بود این فرد خودش غرق شود ولی توسط پولیس محافظت از دریا نجات داده شد. درحالیکه دختر قادر به شنا بوده و توانست خودش را نجات بدهد.
سخنگوی پولیس گفت: «این فرد نمی‌توانست شنا کند او نزدیک بود خود را بکشد.
به گزارش روزنامه «تاگس اشپیگل» برلین، این مرد یک پناهجوی افغانستانی و دختر آلمانی است.

این گمان وجود دارد که هر دوی آن‌ها در گذشته رابطه دوستانه داشته اند و این قضیه نیز ناشی از جنجال در رابطه شان بوده است.
همچنین روزنامه «مورگن پُست» گزارش داده که دلیل این حادثه مشکلات در رابطه هردو نفر بوده است. پس از وقوع حادثه دختر در شفاخانه تداوی شد، اما مرد جوان ابتدا توسط داکتر عاجل در محل حادثه مورد تداوی عاجل قرار گرفته و سپس توسط آمبولانس به شفاخانه انتقال داده شد. او تا بعد از ظهر سه شنبه در وضعیتی نبوده است که مورد بازجویی قرار گیرد. گفته شده این جوان تابعیت آلمانی دارد.

منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غرق دختر
پناهجو
نظرات بینندگان:

>>>   اگر تابعیت بهشت راهم داشته باشد وقتی افغان بود جرم میکند چون این درسرشت ما نهفته است در امریکا توسط موتر درپیاده روی می خواهد مردم بیگناه را بکشد درجرمنی تلت ونمک را میخورد بعد درنمکدان ... میکند چون افغان است ومسلمان !

>>>   .... ..هر جا كه ميروند نمك نشناسند

>>>   .... باز هم از حقوق پناهجویان افغانی دفاع کن و آنها راهر چه بیشتر به مهاجرت به کشور های اروپائی بخصوص کشور آلمان تشویق کن که هر چه بیشتر آبروی { نداشته} افغانیها و اوغانستان را ببرند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است