مراسم معرفی معاونان جدید شورای امنیت ملی(عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۱    ۱۳۹۶/۹/۲۷ کد خبر: 143341 منبع: پرینت

مراسم معرفی معاونان جدید دفتر شورای امنیت ملی در ارگ ریاست جمهوری با حضور رییس جمهور دقایقی قبل برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper)، امروز دوشنبه 27 قوس 96 ساعتی قبل محمداشرف غنی رییس جمهور کشور در مراسم معرفی معاونین جدید دفتر شورای امنیت ملی اشتراک کرد و خطاب به آنان گفت: همانگونه که جنگ را مدیریت می کنیم، نیاز است تا صلح را نیز مدیریت کنیم، صلح پایدار و باعزت که تمام اقشار جامعه خود را در آن ببینند و اساس آن حاکمیت قانون می باشد.

همچنین اشرف غنی گفت: هیچ عضوی از قوای امنیتی و دفاعی کشور سیاسی، حزبی و تنظیمی و ممثل فکر قومی و ستمی بوده نمی تواند بلکه هر عضو قوای امنیتی و دفاعی افغان، مسلمان و متعهد به آینده این خاک است.

وی اظهار کرد: با وجود آن که در سه سال گذشته در حالت جنگ تحمیلی قرار داشتیم، اصلاحات را نیز در قوای امنیتی و دفاعی تطبیق کرده ایم و این اصلاحات ادامه می یابد.

اشرف غنی خطاب به معاونین جدید گفت: مسوولیت های را که امروز به عهده گرفته اید، ملت از شما توقع دارد تا بحیث یک تیم متعهد و فعال در راستای تامین منافع ملی کشور کار و تلاش نمایید.

جزییات این خبر تاکنون در دسترس نمی باشد.


ارگ ریاست جمهوری مراسم معرفی معاونان شورای امنیت ملی

ارگ ریاست جمهوری مراسم معرفی معاونان شورای امنیت ملی

ارگ ریاست جمهوری مراسم معرفی معاونان شورای امنیت ملی



کد(10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شورای امنیت
ارگ
نظرات بینندگان:

>>>   افرین هزار افرین رییس جمهور
همه مخالفانت را یکه یکه دور کردی

>>>   غنی تیم خودش را تکمیل میکند. بچه پیر و حضرت به نیابت شیطان حضور تاییدی دارند.
غنی فکر های دراز مدت دارد اما در کوتاه مدت چیز هایی میشود که غنی و دو تا لنگ همراهش به خاک می نشینند.

>>>   كيها هستند اين معاونين؟ حضرت تاريخ تير شده و يا اين دوحزبي خپلواك و الماس بچه باز؟

>>>   حضرت صاحب به این سن آمده ومعاون اتمر شده !

>>>   دین محمد جرئت برای صافی ازگاپیسا ده هزار دالر داده بود تا تائید وتصدیق کند که دین محمد اصلا تاجک نه بلکه از قوم صاپی است

>>>   رئیس جمهور در دوره اولش اگر بتواند این مفسدین شروپسادرا از حکومت پاک سازدبهترین دست آورد است چون منبع مشکلات حکومت همه همین مفسدین دزد غاصب وقانون شکن همین هاستند

>>>   غ بسیار رند است بعضی از چهره های مردمی را به خاطر اینکه کدام کار نکند یک چوکی بی صلا حیت داده و در بند خود قرار داده است

>>>   Mutaref
«داعش» تا بهار آينده در شمال كشور داراي پايگاه ها و قدرتِ تعرض به مرزهاي كشورهاي آسياي ميانه را داشته باشد. ولايات سرپُل، فارياب، جوزجان، تخار، بدخشان ، كندز، بلخ و غور از جاهاي است كه داعش تسلط پيدا نمايند. جنرال دوستم نخستين فردي بُود كه بايد از صحنه برداشته مي شد تا روحيه ضد داعش و طالب توسط اوزبيك تباران در قلمرو جنبش اسلامي كُشته شود و فارياب را براي داعش محوريت بسازند، حلقات استخباراتي عربي در همكاري با غرب جمع ستون پنجم در رژيم كابل اين پروژه را بايد به پايه إكمال برساند. عطا محمد نور، از چهره هاي ضد طالب و داعش و از شخصيت هاي قدرتمند در شمال، مزاحم ديگري است براي ظهور داعش در بلخ، بنا مطابق «نقشه» از سِمت ولايت بلخ كنار زده شود. اگر دست حلقات ستون پنجم مي رسيد، تا حالا طرح ترور اورا هم مثل جنرال دوستم مي ريختند (كه خوشبختانه ترور جنرال دوستم هم ناكام ماند). نور بلخ در حالي كه ولايت بلخ را در سطح افغانستان نماد توسعه و نوسازي ساخته، چرا بايد كنار زده شود؟ اينجاست كه نيت ارگ، شلاقيت و سياست ورزي اين كانون توطئه را خووب درك مي كنيد.
تو خود حديث مفصل بخوان ازين مجمل...

>>>   محمد همایون صادقی
اخوانیزم موریانه بود که در جان تاجیک ها جا گرفت .
شوونبست های پشتون بشمول گلبدین نه نعره تکبیر سر میدهند و نه نعره کبگیر و نه در فکر اسلام استند .
آنها اسلام ، کمونیزم ، مارکسیزم ، امپیریالیزم را ابزار به قدرت رسبدن ایشان استفاده میکند به یکی از اینها باور ندارند .
برای شوونیست های پشتون نخست قومیت دوم قدرت سوم در هنگام ضرورت خدا مطرح است .
اخوانی های تاجیکتبار ما از ترس دوزخ از بس که جانماز هموار کرده اند و مدهوش شده اند و سر به سجده گذاشته اند شوونیست ها و فاشیست های پشتون اگر لباس ایشان را در هنگام نمازخواندن از تن ایشان در بیاورد باز هم نعره تکبیر میگویند .
غنی روانی با وجود کشتار های بیشمار غیر تباریش یک کار خیر کند همه رهبران اخوانی حزب جمعیت را در سفارت اوغانستان در پاکستان مقرر کند و از برکت دعای ما خداوند برای غنی رحم خواهد که مغزش را به مغز انسان تبدیل کند .

>>>   محمد اسلم سلیم
پاسخ حلقهء خبیثه ارگ یا همان کانون توطئه شعار نیست!
من هیچ مناسبت حزبی وسیاسی با عطا محمد نور ندارم ولی از موضع یک تاجیک با قلم وقدم درکنار او برای دفاع از هویت وعزت تاجیک ها قرار دارم.
باید به اقدامات متقابل متوصل شد !
امروز روز شعار نیست همه باید با قلم وقدم وتفنگ دار با تفنگ به میدان بیآیند از هویت وعزت مردم باید دفاع صورت بگیرد.
کنار زدن عطامحمد نور در برنامه نانوشته ائتلاف گلبدین غنی بود و همه پافشاری ها برای زمینه سازی حاکمیت فاشیزم در بلخ و یکسره سازی تاجیک ها حتی از حاکمیت دریک ولایت می باشد.
راه شمال از دند شمالی تا مزار را به روی غنی وهوادرانش باید بست .
دند شمالی کوهدامن ، پروان ، کاپیسا و پنجشیر باید مردانه وار درکنار عطا محمد نور به ایستند ، بغلان ، سمنگان ، بلخ ، سرپل ، جوزجان وفاریاب باید برای دفاع کامل آماده شوند .
سالها گفته ام که راه دیگری به جز ایجاد جبههء مقاومت مسلحانه در برابر فاشیزم وجود ندارد و از همین روز باید آغاز شود .

>>>   بگذار واضح تر حرف بزنم حمایت و شعار اسلامیت، افغانیت و استفاده از سایر کلمات همگانی مانند وحدت ، ملت، ملی، صلح، منافع ملی .... توسط پشتونها فقط و فقط بخاطر منافع قومی و لسانی بوده نه عمل به حقیقت معنای این کلمات ولی افسوس اینجاست که مردم هنوز هم فریب اینگونه کلمات و جلاداهای پرستار نما را می خورند و از حقیقت امر غافل اند.

>>>   Ariai

وقتى مسولان جمعيتى مى گويند اقدام غنى غير مسولانه و عجولانه بود، آدم بايد به عمق ساده لوح بودن، از تاريخ بيخبر بودن، عدم سياسى بودن، بيسواد بودن و بى راهبرد بودن انها پى ببرد.

اگر برترى جويان شيونيست قبيله اين مريضان فكر و اخلاقى انسان نما، كمترين باور به زندگى و برادرى در كنار اقوام ديگر مى داشتند، امروز افغانستان در اين موقعيت و وضعيت قرار نمى داشت. تنها تاريخ هفتاد سال اخير بيانگر ان است كه برترى جويان شيونيست قبيله با حمايت باداران خود براى سركوب، قتل عام ، حذف فزيكى، سياسى و فرهنگى اقوام ديگر به ويژه تاجيكان كه داعيه قدرت دارند و ميراث دار تمدن خراسان اند، اقدام كرده است. گروه هاى مختلف فعال تاجيك به اين نتيجه رسيده بودند كه قبيله بنا را به برادرى ندارد و خوى ان اشغالگرى و زورگوى است، اما با امدن مجاهدين كه زير نام بيرق اسلام، اخوت اسلامى و أمت واحده تربيه يافته بودند و تفكر حاكم شان بود، اين خوى وحشى گرى دشمنان تمدن به فراموشى سپرده شد. البته در ميان جهاديون اين تفكر اخوت اسلامى مختص تاجيكان بود و حزب اسلامى از همان اغاز با همان تفكر ميراثى جنايت كاران برادران مجاهد تاجيك خود را در هر جا قتل مى كرد وبا ديد قومى به سياست و قدرت مى نگريست تا اينكه در جنگ هاى تحميلى كابل نقش پيش قرولان اى اس اى را بازى كرد و نقاب از چهره انداخت. اما إخوانيون تاجيك در چند سال اخير به تدريج دارند نشان مى دهند كه در حال تغير اند و به عمق فاجعه و ادامه سياست اشغال همه جانبه و سرزمين سوخته دارند پى ميبرند. تاجيكان بايد چند مسله را مانند كلمه طيبه در گوش و قلب خود فرو برند:
قبيله گرايان هيچ گاه به دموىراسى تمكين نخواهد وباور ندارد.
قبيله گرايان در سدد اشغال و غصب كامل خراسان اند
قبيله گرايان قابل اعتماد نيست وبا ان بايد با حساب برخورد كرد
قبيله گرايان با تغير نام خراسان و إشغال نرم زير نام كوچى گرى در طول تاريخ اهداف خود را دنبال كرده اند.
قبيله گرايان در سدد حذف تمدن، تاريخ، زبان و همه ارزش هاى تاجيكان و اقوام ديگر اند
قبيله يك هدف دارد و ان تشكيل كشور تك قومى و حذف اقوام بومى اين خطه است.
قبيله گرايان ، مجاهد، خلقى، اخوانى، روسى، امريكايى، بيطرف، خورد و كلان يك باور دارند و ان اينكه پشتونيزم فراتر از دين، انسانيت و اخلاق است.

>>>   برای پیر صاحب سید حامد گیلانی تبریک عرض میکنم وازبارگاه ایزد متعال توفیقات مزید شانراتمنامیکنم .

>>>   همه مخالفان نی بلکه همی دزدان را یکه یکه دورمیکند

>>>   دور و برش پراز شر وفساد است. مجددی کیست و الماس کیست . غنی مانند خود را کار دارد :
کبوتر با کبوتر باز با باز
کند همجنس با همجنس پرواز

>>>   برادران عزیز اگر واقعیت کفته شود غنی برای ملت کار نیک میکند. میخواهد قدرت بدست انسانهای نا اهل نباشد طبقه با علم وبا دانش را تشویق میکند مملکت را به سویی ترقی وپیشرفت به پیش میبرد دزدان وقاچاق بران را دست اش از کار میگیرد وکسانیکه از طریق سیاست سرمایه اندوخته اندمانع شان میشود وهرکس مخالف میکند پس به فکر تعالی وپیش فت مملکت نیست بگزارید یک نفر کار کند تا چه وقت وطن به این حال باشد چرخش سرمایه اری را به کار اندازد مردم دولت تشویق کند که سرمایه های خود را در پیشبرد مملکت خود استفاده کنند براذرهای شمال از سال دوهزار یک در دولت قدرت ارند. ومن مخالف ایشان نیستم اما چه کردند وزیرش وکیل اش رییس اش همه سرمایه د ار شدند باید یک کسی باشد که دست خیانت ورشوت را بگیرد و اقلآ کم کند.
عبدالله ریحان

>>>   از اين.......... هاي نان خوار چيزي ساخته نيست، بايد سن و سال كاري رئيس جمهور، وزراء و همه تعين شود، متقاعدين و شيوخ فاني به هيچ وجه در دستگاه هاي حكومتي و تصميم گيري نصب نشوند، غني خودش متقاعد و معذور است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است