بیوگرافی انجینر محمد داود والی جدید ولایت بلخ
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۹    ۱۳۹۶/۹/۲۷ کد خبر: 143335 منبع: پرینت

انجینر محمد داود یکی از چهره های درخشان جهاد و مقاومت، وابسته به حزب جمعیت اسلامی، اصالتا از ولایت بلخ و متولد سال 1333 ه.ش می باشند.

وی دوران تعلیم ابتدایی و عالی شان را در ولایت بلخ سپری نموده و تحصیلات عالیه شان را در بخش استخراج نفت و گاز در کشور انگلستان به پایان رسانیده است. انجینر محمد داود ضمن تسلط کامل به زبان های ملی کشور، به زبان های انگلیسی و روسی نیز تسلط دارند.

انجینر محمد داود از تجارب کاری متعدد در بخش های استخراج معادن، امور نظامی، مدیریتی و ارتباطات برخوردار است. او یکی از چهره های با نفوذ در بین مجاهدین و متنفذین محسوب می شود.

تجارب کاری:
- کارمند وزارت معادن و صنابع
- کارمند تفحصات شمال برای مدت شش سال
- مسوول تعلیم و تربیه نظامی مجاهدین در صفحات شمال و حضور در بخش های مختلف جهادی به مدت 12 سال
- امر امنیت ولایت بلخ در بست جنرال

کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انجینر داود
والی بلخ
نظرات بینندگان:

>>>   امید است که برای مردم بلخ کار های مفیدی بکند. و امید است که مانند معلم عطا تمام دارائی های عامه را عضب نکند.

>>>   جناب ایشان در لندن اصلا درس نخوانده ومصروف بک فروشی وکلاه فروشی بود تحصیلات ابتدای ودر مکتب تخنیکم چند سالی رفت وامد داشت ازین انجنیر های ساختگی در کشور ما بسیار است مانند انجنیر حکمتیار که صرف یک سال در پوهنحی انجنیری تردد داشته وبس چشم بخیل کور اورا در مزار شریف کسی نمیشناسد در ابتدای دولت ربانیدر مزار شریف در پست قوماندانی امنیه کار میکرددیده شود که اینبار به مراد میرسد ویا مانند قبل نامراد وناکام باز نزد بابا انگلیسش برمیگردد
حاجی جان محمد

>>>   غ به بهانه مختلف فارسی زبا نان دلیر را از صحنه دور می کند مردم هو شار باشید

>>>   توفيق مزيد جمعيت اسلامي را در سر تأسر افغانستان خواهانيم.

>>>   چرا وزیر یا معین معادن تعیین نکردند ؟

>>>   محمد همایون صادقی
اخوانیزم موریانه بود که در جان تاجیک ها جا گرفت .
شوونبست های پشتون بشمول گلبدین نه نعره تکبیر سر میدهند و نه نعره کبگیر و نه در فکر اسلام استند .
آنها اسلام ، کمونیزم ، مارکسیزم ، امپیریالیزم را ابزار به قدرت رسبدن ایشان استفاده میکند به یکی از اینها باور ندارند .
برای شوونیست های پشتون نخست قومیت دوم قدرت سوم در هنگام ضرورت خدا مطرح است .
اخوانی های تاجیکتبار ما از ترس دوزخ از بس که جانماز هموار کرده اند و مدهوش شده اند و سر به سجده گذاشته اند شوونیست ها و فاشیست های پشتون اگر لباس ایشان را در هنگام نمازخواندن از تن ایشان در بیاورد باز هم نعره تکبیر میگویند .
غنی روانی با وجود کشتار های بیشمار غیر تباریش یک کار خیر کند همه رهبران اخوانی حزب جمعیت را در سفارت اوغانستان در پاکستان مقرر کند و از برکت دعای ما خداوند برای غنی رحم خواهد که مغزش را به مغز انسان تبدیل کند .

>>>   Arianfar
جمعیت به عنوان یک حزب زاییده جنگ سرد و عصر نبرد ایدئولوژی های وارداتی با بحران عمیق ساختاری و بافتاری دست به گریبان است. این حزب باید هر چه سریعتر کنگره خود را برگزار، نام، آرمان، اهداف، مرامنامه و آیین نامه خود را تغییر بدهد و آشکارا اعلام نماید که ایدئولوژی ضاله اخوانیسم جهانی و اندیشه های تحقق ناپذیر و خیالی تشکیل خلافت اسلامی را به رهبری شیوخ عرب یا اردوغان به زباله دانی تاریخ سپرده است و از آن فاصله گرفته و همه پیوندهای خود را با اخوانیسم جهانی بریده است. در غیر آن، باید فاتحه آن را خواند. زیرا اگر در سیمای نوین ظاهر نشود، با گذشت هر روز تجرید شده و به چند شاخه فروپاشیده ومنفور و تجرید خواهد گردید.

>>>   بدبختی اوغان پشتون از دست فاشستی شان است که حتا از کثیفترین انسان هایشان مانند طالب و گلبیدین دفاع میکنند و خوشبختی اوغان پشتون همه قوم خود را دوست دارند
بدبختی تاجیکان به خاطر بدترین آدم از سمت و قریه خود بهترین تاجیک از سمت و قریه دیگر را نابود میکنند و بیشترین بزرگان تاجیک جرات ندارد که بگوید من تاجیکم که این رقم سیاست هیچ آینده ساز تاجیکان نیست باید تاجیکان متوجه باشند که تاجیک در هر جا که باشد تاجیک است هیچ فرقی میان تاجیکان هرات شمالی کابل پنجشیر مزار و دیگر ولایات و تاجیکان تاجیکستان نیست همه یک تاجیک استیم

>>>   چرا از اقوام هزاره وازبک که دارای اکثریت نفوس در بلخ هستند والی تعیین نمیشوند واز تاجیک که 17 سال والی بودند دوباره تعیین شده؟ آیا اقوا م دیگر حق وحقوقی ندارند؟آیا مادران قوم پشتون وتاجیک مدیر ووالی میزایند؟ تا کی بی عدالتی وحق کشی؟ مردم هزاره وازبک هوشیار وآماده باشید که هیچ ستمگری حق وحقوق شما را ضایع نکنند!‏ سلاح تان را حفظ وآماده هر گونه فدا کاری علیه هر گونه استبداد باشید حتی اگر غنی،عبدلله و امریکائیها باشند!
نادرشاه

>>>   شخض تحصیل کرده است و از معلم نور کرده به مراتب از لحاظ دانش و فهم بالا است
شغنانی
کابل

>>>   با وصف اینکه این منظوری استعفانامه از جانب ریس جمهور غنی احمدزی در ارتباط به کنار شدن اقای عطامحمد نور والی بلخ درست و قانونی هم نیست اما بخاطر مصالحه کشور اگر نیت شوم و منافقت و فریب بکار برده نشده باشد و و پس از چند ماه جابجایی اقای داوود شخصی دیگری از قوم و زبان و از تیم اشرف غنی احمدزی در نظر گرفته نشده باشد باید که اقای نور به ان تمکین کند و بهر شکلی که شده انرا بپذیرد واگر در اینده که زمان کمی از دوره حکومت وحدت ملی باقی مانده شخص مورد نظر ارگ در ولایت بلخ جابجا گردد روسیاهی تاریخی به ارگ ریاست جمهوری در اذعان عامه و تاریخ کشور ثبت خواهد گردید .

>>>   اشرار و ادمکش و مکتبسوز است ، لعنت بر ایش، نفرین بیپایان به خونخواران و مذدوران زبون و شرمسار و وطنفروشان معامله گر۰

>>>   چند روز بعد اوراهم عزل خواهد کرد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است