آمریکایی‌ها به ترامپ اعتماد ندارند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۵    ۱۳۹۶/۹/۲۷ کد خبر: 143304 منبع: پرینت

بیش از نیمی از آمریکایی‌ها معتقدند دونالد ترامپ به وعده‌های انتخاباتی خود درباره موارد مختلف ازجمله توافق هسته‌ای عمل نکرده است.

به گزارش سی بی اس، در آستانه پایان سال میلادی 2017 آمریکایی‌ها دیدگاه بدبینانه‌ای نسبت به کشور خود و دونالد ترامپ، رییس جمهور این کشور دارند.

بر اساس تازه ترین نظرسنجی مرکز تحقیقات عمومی آسوشیتدپرس-نورک، کمتر از یک چهارم آمریکایی‌ها معتقدند که ترامپ کارکرد خوبی داشته و به قول‌هایی که به رای دهندگان داده عمل کرده است.

در بین جمهوریخواهان تنها نیمی از افراد معتقدند که ترامپ به وعده‌های خود از جمله وعده توقف قانون مراقبت‌های بهداشتی باراک اوباما، توقف توافق هسته‌ای با ایران و سرمایه‌گذاری میلیون دالری برای اصلاح زیرساخت های فرسوده آمریکا عمل کرده است. این درحالی است که هیچ یک از این اقدامات تا کنون انجام نشده است.

از هر 10 آمریکایی تنها 3 نفر معتقد است که آمریکا در مسیر درستی حرکت می‌کند و 52 درصد معتقدند که وضعیت کشور از زمانی که ترامپ به عنوان رییس جمهوری آمریکا انتخاب شده وخیم تر شده است.

طبق این نظرسنجی، 63 درصد از آمریکایی‌ها معتقدند که ترامپ سعی در اعمال نفوذ در تحقیقات مربوط به دخالت روسیه در انتخابات آمریکا را داشت. علاوه بر این 40 درصد از مردم متقاعد شده‌اند که رییس‌جمهوری آنها کاری غیرقانونی در ارتباط با روسیه انجام داده، درحالیکه 32 درصد معتقدند او کاری غیراخلاقی در این ارتباط انجام داده است.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امریکا
ترامپ
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است