تهاجم مرگبار در روستای تبر و سكوت شرم آور حكومت
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۲    ۱۳۹۶/۹/۲۷ کد خبر: 143302 منبع: پرینت

وقتی می بینی روستای تبر در ولایت سرپل‌ توسط تروریست های داعش و طالب مورد تهاجم بی رحمانه قرار می‌ گیرد، بانوان و کهنسالان و اطفال و بینوایان زندگی و هست و بودشان را از دست داده اند و آواره و سرگردان عازم سرزمین مولانا گردیده اند.

در شرایطی که تهاجم، تجاوز، قتل و غارت تروریست ها بر شهروندان تبر بیداد می کند اما تمام هم و غم حاکمان کابل، جمعیت، احباب و اطراف سیاستمداران در له و علیه هم متمرکز گردیده است و ناف زمین و زمان را ملانصرالدین وار به نقطه ای وصل نموده اند باید به این کشور و حال و روز اش گریست که ماتم سرا است و کیش شخصیت و فساد و مافیا و قانون شكنى بیداد می کند.

حکومت و قول اردو بلخ چرا سرپل را به امان خدا رها کرده است؟ به نظر می رسد وضعیت کشور مصداق این بیت شاعر است که فرمود:
گر حکم شود که مست گیرند
در شهر هرآنکه هست گیرند

خراسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
روستای تبر
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   حکومت فریبکار وغدار در فکر سقوط و کشته وبیجا شدن ان منطقه نیست چون این پروژه و دسیسه وفتنهگری قصدا از طرف خود شان طرح ریزی و پلان گذاری و در اجندای کا رشان بوده فعلا شفترغنی و حواریونش فقط توجه خاص شان را در حذف کردن فعالترین و کار کن ترین والی بلخ عطا محمد نور ترکیز نموده اند تا به هر وسیله ئی که باشد وی را از ولایت بلخ کنار بزنند و زمینه را برای نفوذ کامل ملیت گرائی و قومگرائی فاشیستی خود علیه اقوام دیگر بطور دلخواه شان تطبیق نمایند. در این هیچ شک وتردید وجود ندارد. این یگانه آرزوی یون خبیث و زمره بیخردش و همچنان آرزوی آمر حزب تسلیم شده که چندی قبل حلقه عبودیت آمریکائی که بطور مخفیانه در گردنش آویخته شده بود با تسلیم شدن بطور علنی بمردم نشان داد و بیشرمان خودش و خواریونش ذلیلش به این ذلت و خجالتی افتخار هم میکنند.

>>>   خراسانی! قلم بگزار و برو دفاع کن!!!!! هنوز تا خراسان زیاد راه است!!!!! تذکره ات هم خراسانی نشد! چای بخور میشه!

>>>   حکومت خودش یعنی رئیس جمهوری وتیم امنتی شان دستان با طالب وداعش در یک کاسه هستند!دست شان به خون تمام شهدای ا فغانستان شریکند،مردم خودشان مسلح شوند از خودشان دفاع کنند ،منتظر حکومت خائن نباشند.
نادرشاه

>>>   هیچ گویی کرده نمیتواند!حیف قوم معزز تاجک با چسپیدن به تپیهای چون نور معود وصالح زندگی میکند

>>>   من منتظر حماسه های تاجکان هستم تا غیرت کند یک قریه را دفاع کند! هنوز خراسان در کجا است!!مگر متوجه باشید این مرتبه به کولاب ضرر نرسد اگر چه تزار لالا خو هست!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است