حزب جمعیت روابط خود را با عبدالله قطع می کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۲    ۱۳۹۶/۹/۲۶ کد خبر: 143261 منبع: پرینت

اگر تصمیم ارگ تقابل و زورگویی باشد، حزب جمعیت آماده مقابله است.

نمایندگان جمعیت اسلامی که برای گفتگو با عطامحمد نور به بلخ رفته بودند اعلام کردند که حزب جمعیت از تداوم حضور والی بلخ قاطعانه حمایت می کند و اگر تصمیم ارگ تقابل و زورگویی باشد، حزب جمعیت آماده مقابله با آنان است.

گفتنی است که پس از افزایش فشارهای ارگ ریاست جمهوری درخصوص کنار رفتن عطا محمد نور از سمت ولایت، هیات نمایندگان رهبری جمعیت روز شنبه 25 قوس 96 به رهبری صلاح‌الدین ربانی به دیدار نور به بلخ رفت.

بر بنیاد گزارش‌ها حزب جمعیت اسلامی و عطا محمد نور تصمیم گرفتند در صورتیکه رییس اجرایی از عطا حمایت نکند، این حزب روابط‌ خود با عبدالله را قطع خواهد کرد.

گفته می شود که محمد اشرف غنی مدت ها است که در توافق با عبدالله درصدد برکناری عطا محمد نور از ولایت بلخ است ولی ت اکنون به صورت رسمی اعلام نکرده است. در این میان عبدالله کاسه داغ تر از آش شده بصورت ضمنی با لحنی تهدید آمیز از عطا محمد نور خواسته است تا از ولایت بلخ استعفا دهد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ارگ
جمعیت
نظرات بینندگان:

>>>   عبدالله یا بر گردد به جمعیت یا از عضویت جمعیت اخراج شود.

>>>   بدالله از غم خواهد مرد بخدا اگر به قصه اش هم باشد چون خائنین جمیعت را شناخته میخواهد از آنها دوری کند .
آرزو-حبیبی

>>>   اخراج شود یانه امریکاه بااو تهد کرده واو به امریکاه حال این حزب ها هیچ چیزی کرده نمیتواند تا وقت که پای امریکاه به این وطن است بیجاه حرف نذنید همگی تان وطن فروش استین اگر نمیبودین امریکاه کجا وافغانستان امدن از دست همین وطن فروش ها این حالت ها را مردم بیچاره میکشد امریکاه پیش از امدن شان گفت
افغان ها احساس وطن ندارد
افغان ها تعبیض نشاد دارد
افغان ها در مقابل پول برادر خود را میکشد
بعدا تصمیم گرفت که با این خاینین ملی بیاید واین وطن را معامله کرد حال نه جمعیت بگوید نه حزب ونه صیاف ونه وغیره همگی شان خاینین بودن واستند

>>>   برای حاجی صالح پدرت بگو که با طویله خانه اسپهای امیر صاحب مسعود وان خاطره های رمانتیکش بقول ثریا بها در کتاب رها درباد به عوض داکتر عبدالله با ان انجا قطع رابطه کند .
حمید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است