ترامپ شیطانی که قصد تفرقه میان مسلمانان را دارد
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۰۱    ۱۳۹۶/۹/۱۸ کد خبر: 142855 منبع: پرینت

«خورشید شاه» رهبر اپوزیسیون در پارلمان پاکستان با محکوم کردن اقدام ترامپ در خصوص انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی او را شیطان بزرگ خواند.
به گزارش ای آر وای نیوز، «خورشید شاه» ضمن محکوم کردن تصمیم ترامپ مبنی بر انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی این اقدام را توطئه‌ای برای ایجاد اختلاف و دشمنی در منطقه دانست.

رهبر اپوزیسیون در پارلمان پاکستان تصریح کرد: «ذوالفقار علی بوتو» و « بی‌نظیر بوتو» تلاش کردند تا دنیای اسلام متحد شوند و از این طریق ضربات سهمگینی به رژیم صهیونیستی وارد کردند.
وی افزود: تنها با سخنرانی کردن مشکلات حل نخواهد شد، و اینک برای نجات فلسطین و بیت المقدس تمام جهان اسلام باید متحد شده و اجازه ندهند که علیه قدس شریف اقدامی صورت گیرد.

عضو ارشد حزب مردم بیان کرد: کشورهای غربی که ادعای ایجاد امنیت در جهان را دارند باید بدانند که امنیت وقتی در دنیا حاکم خواهد شد که به تمام مذاهب و آیین‌ها احترام گذاشته شود.
او با اشاره به رفتارهای دوگانه آمریکا در قبال کشورهای مسلمان به خصوص پاکستان افزود: رئیس جمهور آمریکا شیطانی است که اتحاد دنیای اسلام می‌تواند باعث شکست و ذلت او شود.

خورشید شاه ضمن محکوم کردن تصمیم ترامپ گفت: آمریکا بزرگترین دشمن اسلام و مسلمانان است، ما باید با همکاری یکدیگر علیه توطئه‌های سران کاخ سفید بایستیم.

پس از آنکه ترامپ اعلام کرد قصد انتقال سفارت این کشور به قدس اشغالی را دارد، دولتمردان پاکستان به همراه مردم این کشور واکنش‌های مختلفی داشته و این اقدام را عامل نا‌امنی منطقه دانستند.
وزارت خارجه پاکستان نیز با محکوم کردن اقدام آمریکا آن را محکوم کرده و خواستار واکنش جدی سران کشورهای اسلامی شد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
قدس
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است