پیام مخالفت افغانستان با تصمیم ترامپ واقعی نیست
دولت افغانستان و رهبران آن که جیره خوار آمریکا هستند نیز بخاطر افکار عامه مردم با اقدامات ترامپ ظاهرا پیام های مخالفت می فرستند. این در حالی است که اشرف غنی و بی بی گل که دست پرورده آمریکا و اسراییل هستند 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۹    ۱۳۹۶/۹/۱۸ کد خبر: 142821 منبع: پرینت

در این شکی نیست که بیت المقدس برای مسلمانان جهان و از جمله مسلمانان افغانستان ، مکان مقدس و با ارزش است. بدون شک برسمیت شناختن بیت المقدس بحیث پایتخت اسراییل توسط دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا قلب بسیاری مسلمانان جهان و افغانستان را سخت جریحه دار ساخته است. اما واقعیت اینست که بیش از نیم سده است بیت المقدس در اشغال اسراییل است، کشور های غربی بویژه آمریکا بحیث حامی اسرائیل همواره در کنار این کشور قرار داشته است.

باید گفت از جنگ شش روزه ۱۹۶۷ بدینسو آمریکا از بیت المقدس شرقی اشغالی توسط اسراییل به عنوان شمشیر داموکلس برای تحقیر و تهدید فلسطینی ها و مسلمانان جهان استفاده کرده است. اما دونالد ترامپ این شمشیر را به گونه دراماتیک بر قلب فلسطینی ها و مسلمانان جهان فرو برد و برای همیشه این کار را یک سره کرد.
ترامپ این کار را در آستانه عید کریسمس به عنوان تحفه عیدی به یهودی ها و عیسوی ها انجام داد.

آمریکایی ها و اسراییلی ها و متحدان سعودی و وهابی شان خوب می دانند که مسلمانان به جز از چند حرکت خشونت آمیز، دعای بد و دشنام به آدرس آمریکایی ها و یهودی ها هیچ چاره ای دیگری ندارند. افزون بر آن گروه های تروریستی نظیر گلبدینی ها ، طالبان و داعشیان و صد ها گروه تروریستی دیگر قبل از اینکه تهدیدی برای اسراییل و یا آمریکایی ها باشند آنها تهدید برای خود مسلمانان هستند.

دونالد ترامپ با اعتماد به نفس و تفاهم با عربستان سعودی و یک تعداد کشور های مزدور دیگر عربی این اعلام را نموده است.
اما یک تعداد رهبران کشور های اسلامی متحد استراتیژیک اسراییل و امریکا نظیر عربستان سعودی، ترکیه، امارات متحده، پاکستان و یک تعداد کشور های دیگر اسلامی بخاطر فریب افکار عامه مردم مسلمان خود محالفت می کنند.

دولت افغانستان و رهبران آن که جیره خوار آمریکا هستند نیز بخاطر افکار عامه مردم با اقدامات ترامپ ظاهرا پیام های مخالفت می فرستند. این در حالی است که اشرف غنی و بی بی گل که دست پرورده آمریکا و اسراییل هستند ، نه باور به دین اسلام دارند و سال ها است که آنها با فرزندان شان در پشت دیوار ندبه در اورشلیم عبادت کرده اند. روی تصادفی هم نبود که نظر به گزارش اسراییل تایمز دولت اسراییل و صهیونیست های واشنگتن برای پیروزی غنی در انتخابات ۲۰۱۴بحیث رییس جمهور و خانم بی بی گل بحیث بانوی اول افغانستان در محافل سیاسی جهان لابی گری می کردند.

شاید عاقلانه باشد مردم متدین افغانستان در بازی پیچیده ای" جنگ و نفرت مذهبی" که قرن ها است در خاورمیانه بویژه در سر زمین فلسطین و اسراییل جریان دارد و هزاران انسان غافل و متدین کشته شده اند خود را درگیر نکنند.

بدون شک بیت المقدس برای مسلمانان افغانستان مقدس است ولی هیچ چیز مقدس تر از میهن مقدس خود ما نیست که اکنون در جهنم توسط شیاطین طالبی، داعشی، گلبدینی و رژیم مافیای قومی مزدور و جیره خوار یهود و نصارا می سوزد. ازینرو بزرگترین رسالت مسلمانان افغانستان قبل از همه نجات بیت المقدس خود مان از جهنم تروریزم و حامیان سیاسی آنان است.

اگر مردم همین همبستگی که در اعتراض به شناخت بیت المقدس بحیث پایتخت اسراییل نشان دادند برای نجات میهن مقدس خود انجام بدهند، سر زمین مقدس تان از جهنم تروریزم یهود و نصارا نجات خواهد یافت و آنگاه با دست باز می توانید به کمک فلسطینان مظلوم برسید.

هارون امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قدس
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   مالک دل ها خداست از چی میدانی واقعی نیست ؟
هدف شما اینست که غ اعلان جهاد کند وشروع به تخریب مکاتب سرک ها وخانه های مردم کند؟؟؟

>>>   هارون صاحب
اگر میتوانی زنها ودختران السوالی اچین والسوالی سرپل را از نرد عرب های داغشی که جهت سواری گرفته اند آزاد سازید فلسطینی ها بشما ضرورت ندارند

>>>   به نظر من کار ترامپ خیلی ناشیانه و نپخته بود، حداقل اگر می گفتند اورشلیم پایتخت هر دو کشور اسرائیل و فلسطین باشد ، آنوقت می توانستیم بگوئیم و ادعا کنیم که آقا راه حل دموکراتیک و عادلانه ارایه دادند که نه سیخ بسوزد و نه کباب. به نظر من تنها راه فرونشاندن خشم مسلمانان این است که آقای ترامپکشور فلسطین را هم برسمیت بشناسد و دل مسلمانان و بخصوص فلسطینیان را بدست آورد و امیدوار کند. راه حل فلسطین و اسرائیل استقرار آزادی و دموکراسی و زیستن هردو و یا چندین نژاد و ملت و دین و مذهب زیر چتر قوانین واحد دموکراتیک است و نه رقابت و دعواهای دینی و مذهبی و نژادی. انسانهایی که پدر و مادر و خدای مشترکی دارند، یقیناً می توانند در کنار هم تحت قوانین دموکراتیک واحدی زندگی کنند. ...

>>>   این یهود های سراسر جهان از چه وقت و به کدام علت و از کدام سرزمین ها به «سراسر جهان» آواره شده اند؟ جنایات تاریخی و نسل کشی که بر یهود ها اعمال گردیده، یاد تان رفته است؟ اگر به تاریخ باور ندارید، به دهها آیه قرآن مراجعه کنید که در باره یهود و اسرائیل چه گفته است که از کجا اند؟ آیا می دانید که رژیم یهود در مقایسه با تمام رژیم های حاکم در کشور های اسلامی دموکراتیک تر است؟

آیا سری به اوراق تاریخ زده اید و میدانید که مردم خودت در گرو اشغال فاشیزم قبیلوی کوههای سلیمان قرار دارد؟ یا با آن عادت کرده اید و صرف اشغال روس ها و امریکایی ها را اشغال می دانید؟ دیگر حقایق تلخ تاریخی را نمی توان با احساسات و عصبیت های قرون وسطایی پنهان کرد... ایا درد و رنج و توهین و تحقیر های که بر مردم خودت جریان داشته، کمتر و بهتر از آنچه بوده که بر فلسطینی ها جریان داشته است؟ نسل کشی و برده وار فروشی قوم خودت توسط افغان ها یادت رفته است؟ کافی است سری به سراج التواریخ خود تان بزنید که شاید ده فیصد آن حقایق جانسوز را بیان کرده باشد...

بلی، حقایق تلخ زیادی وجود دارد که گفتن آن شهامت می خواهد!
اما آنقدر برای ما در باره مسایل خارجی تبلیغ کرده اند که مشکلات داخلی خود را فراموش کرده ایم

>>>   در دنیای ارتباطات فعلی مهم نیست که جسم شما در کجا باشد... آنچه مهم است اینکه فکر و روح شما در کجا قرار دارد و چه می کند؟
مردم ما را با تبلیغات قرون وسطایی و ای «وای فلسطین» و نفرین فرستادن بر «یهود و نصارا» مغز شویی کرده اند... از اشغال خانه خودشان خبر ندارند، ولی حاضر اند برای آنچه اشغال فلسطین تبلیغ شده، تمام مال و ملکیت وطن خود را به آتش بکشند... در مقابل جنایات رژیم قبیلوی و مزدور بر خودشان خاموش اند، ولی حاضر اند به سوریه و عراق رفته و در ارتش های مزدور بجنگند... حاکم خود شان حسین را در پیش چشم خود شان نواسه خدا می گوید، هیچ کسی اعتراض نمی کند، ولی حاضر اند به خاطر توهین به پیامبر در کدام قاره دیگر خود را به آتش بزنند...

وظیفه ما روشنگری است و تا زمانیکه این تبلیغات زهرآگین را از مغز جوانان خود دور نکنیم، این سریال ها ادامه خواهد یافت... نسل جوان ما باید آگاه گردد و آزادی وطن در گرو دانش آنها قرار دارد

>>>   هر دو از صيونيزم جهانى و منافع حیاتی دولتى يهودى "Staatsräson ":( منافعی که با موجودیت یک دولت در ارتباط است و قابل مذاکره نیستند.)
Staat: در آلمانى دولت
Räson: در آلمانى با واژه هاى بازتاب، بینش، آرم ها، نسبت، دلیل، ذهن عقل و منطق برگردان شده
Staatsräson = دلیل ذهن عقل و منطق دولت
عقل و منطق دولت را در نظام نوين "منافع ملى" که گمراه کننده تفسير مى شود مى نامند. اما منظور منافع دولت است.
دولت آلمان و دولت انگلستان ازجانب منتقدين متهم مى شوند که باخاطر "دلیل ذهن عقل و منطق دولت " در قتل چندين نفر دست داشته بوده باشندکه قتل شان با اخطار و افشاء همراه بود.
ملکه اليزابت دوم وقتيکه عروس اش شاهدخت ديانا با پسر بچه عربى دوست شده بود دوروز پيش در بى بى سى ورسانه ها به پرنسيسين اوف ويلس آخرين اخطار داد که عزت دولت متحده سلطنتى با کارهايش زخمى نکند. دو روز بعد هردو در رويداد ترافيکى کشته شدند.
موضوع گزارش قتل ياخود کشى بارشل (Uwe Barschel برشل) صدرآعظم کشور فدرال شلويزيک هول اشتين است. بود. او عضو حزب دموکرات مسیحی آلمان بود. براثر دست داشتنش در پاپوش کثیف درست کردن برضد رقیبش، ناگزیر کناره گیری شد. در 11اکتبر 1987، او را در حمام اطاق شماره 317 در هتل بو- ریواﮊ Beau-Rivage ﮊنو، مرده یافتند. مرگ ناگهانی او، یک ماه بعد از ناچار شدنش از استعفاء، خود کشی خوانده شد. مقامات سوئیس، بر اساس یافته شدن سم در تن او، مرگ را خودکشی تشخیص دادند. اما دکتر هانس براندربرگر Brandenberger متخصص مسمومیت ها که جسد را معاینه کرد به این نتیجه رسید که او به قتل رسیده است.
دایره المعارف سیاست مفهوم "raison d'etat" (منافع ملی از لحاظ درجه اهمیت به سه دسته تقسیم می‌شوند: منافع حیاتی+ منافع مهم ( حفظ دولت يا دولت‌ها براى دولت ديگر مذاکرات و جنگ براى حفظ يک دولت ويا دولتها) + منافع حاشیه‌ای: منافعی که تنها برای بالا بردن قدرت چانه‌زنی یک دولت در مذاکرات ایجاد شده و قابل چشم پوشی اند.) را به عنوان یک اصل اساسی جهت گیری و اقدام برای اولین بار در ایتالیا بیشتر از همه ماکیاولى پيريزى کرد. قاطعيت حفاظت اقتدار دولت ارتقاء اقتدار دولت هدف سیاسی است. بدين معنى که حفاظت دولت و حفاظت قاطع ازدولت ديگر حتى نابودى فردى گروهى و دولتى دولتان کشورى را متقبل مى شود.
به همین ترتیب، فرهنگ لغت سیاست سه تعریف متفاوت از دلیل دولت ارائه می دهد:
اول از همه، منطق حکومت به عنوان "اولویت منافع عمومی در برابر سایر منافع" تفسیر می شود.
تعریف دوم، دیدگاه را به عنوان "ضرورت دولت، به عنوان مخالفت با دلائل و ضرورت فردی" می بیند.
تمایز سوم در آن "اصل را مطرح می کند که بر اساس آن بالاترین سطح عمل دولت، حفظ و تقویت سودمندی دولت است، حتی در هزینه نقض قوانین اخلاقی و قانونی".
Räsonدر آلمانى با واژه هاى بازتاب، بینش، آرم ها، نسبت، دلیل، ذهن عقل و منطق برگردان شده عقل و منطق دولت را در نظام نوين "منافع ملى" که گمراه کننده تفسير مى شود مى نامند. اما منظور منافع دولت است
حفاظت صيونيسم و دولت ويادولتهاى يهودى ويا که ازتف شان د ن ا يهوديت شان را معلوم مى کنند حفظ شان به سر قدرت ويا دوباره آوردن شان درقدرت دولتى براى کشور امريکا و بويژه آلمان به دليل ومنطق دولت آلمان شده در آلمان هيچ انتقادى قبول نمى شود که عليه اسراييل ويهوديت شود. حفظ اسراييل منطق دولت آلمان است انکار هلوکست در امريکا مجازات نمى شود ولى در آلمان حتى با زندان هيچ روزى نيست که از يهودى ويهوديت دررسانه هاى آلمان گزارش و طرفدارى نشود. نابودى کليه جزيره عرب واسلام (1,5 ميليارد در يک پله و 14 ميليون يهودى درجهان که هفت ميليون اش دراسراييل است امريکا و غرب نابودى اسلام را متقبل مى شود و شده است. عراق و ليبى ومصر وسوريه ايجاد طالب و داعش.

معادله اول هرکسيکه ضد منافع اسراييل که منافع امريکا وغرب استاده شود ومنابع خود را ملى کند نابود سياسى وفزيکى مى شود:
امريکا وغرب اولين لقب براى شان اعطا مى کنند: "هيتلر" ! متوجه شديد يا هنوز نى
امريکا وغرب اين اشخاص با لقب ناميده اند
1- مصدق در ايران
2- جمال عبدالناصر
3- اليندى چيلى
4- احمدى نژاد
5- صدام حسين
6- معمر القذافي
7- بشيرالاسد
8- اردوغان
و گفتن براى مجاهدين جنگسالار
براى بوت پاکان خود مغز متفکران
چطور که عين و غين امريکا را قاطع محکوم نکرد باوجود که تمام کشور درفش فلسطين بلند بود ولى غنى يهودى دولت امريکا را نمى تواند انتقاد کند دولت عين و غن نابودباد!

>>>   درست است

>>>   اگر واقعن مشتاق مبارزه عليه ترامپ ايد ، او در بيخ گوش و شاهرگ تان است، ارگ رياست جمهورى ، پايگاه هاى نظامى اش در بگرام ، قندهار ، سبزوار ، بالون هاى جاسوسى اش در فضاى كابل و غرش هواپيما هايش هر روز شما را قبل از صداى ملا بيدار مى كند ، زمين و هواى كشور تان در اختيارش است ، نه هواپيماى و نه هم مور و ملخى بدون اجازه اش پر مى زند ، نزديك تر از اين نمى شود تا ترامپ را به مبارزه طلبيد . بيت المقدس پنجاه سال قبل از دست رفته بود و فضايش ديگراسلامى نيست ، اينكه حال ترامپ بيت المقدس راپايتخت اسرائيل مى خواند چيزى تازه نيست . ما مى توانيم بيت مقد س خود را از وجود امريكا و نماينده گان اسرائيل پاك كنيم ، اگر واقعن راست مى گويد.
تشويش نكنيد اسرائيل دير يا زود سفارت خود در كشورخويشاوندان خود خواهد كشود و شما هم در ضيافتش اشتراك خواهيد كرد.
محترم داکتر نجیب سلام

>>>   قدس ....
عزیز برادر ، گرامی خواهر ، قبله من مادران و پدران پاک !
قدس بالاتر از درد مادر یتیم دار و فرزند پدر مرده و مادری بی زبان ، خاموش همچو جیهون ولی خروشان در دل ز درد نخواهد بود ......! قدس را گرامی بدار این حق توست ! ولی کدام قدس ؟ قدسی که از شمال تا جنوب و از شرق تا به غرب سرزمینت ، بلی همان قدس و همان خاکی که پنج بار در روز عبادت به در گاه حق میکنی و شصت بار سر سجده به درگاه خالق ات می گذاری ، که قدس هم از حیطه قدرتش خارج نیست و سرزمین تو هم !
امروز کشورت مستعمره همان کشور است که از جورج پدر و جورج ژنیور ( جوان ) تا مالیخولیای امروز ( ترامپ ) سردم دارش که نکتایی آبی و یخن قاق سفید بیرقدار اسراییل را به تن کرده اند ، است ! از این وجیبه داعی شو یعنی قدس نزدیک نه قدس دور و قدس دور را به همان خالقم بسپار که ( ابابیلک ) ها را به یک سنگچل در منقار برای تصفیه حساب با فیلان و صاحبانش فرستاده بود ( الهم ترکیف فعل ربکه به اصحاب الفیل ........) احساساتت را کنار کن عزیز دل ، ( logique ) یا بهتر گویم واقعیت روزگارت را تماشا کن ، سنگسار زن بی سرپرست که هیچ نامردی آماده کمکش نیست و هیچ مردی دست یتیمش را نمیگیرد ، شاید بگوئید که خدا روزی رسان است ؟ بلی است ولی از یک طریقی ........ قدس را بگذار به ننگرهار و تخار ببین که چه سومنات است ، در زندان زنانه در پایتخت کشورت سر بزن که چه خجالتیست ، در شفاخانه های مبارزه بر ضد مواد مخدر در آه و تماشا کن ، از خانم های بیوه یی مدافعان خاکت ( عساکر و افسران ) بپرس که اگر حق خون شوهر خود را می‌طلبند با آنها چه میگذرد ....... و بعدش خون برای قدس گریه کن ....!
خواهرم ، برادرم ، هموطنم امروز کشورت ( کربلا ) شده امروز کشورت ( صبرا و شتیلا ) شده ، امروز خواهر برادرت در مقابل چشمت همچو ( شمامه و سلسال ) پارچه پارچه و خاک و خاکستر میشوند ، به خود آه هموطن بلی بخود آه ! و قدس را بگذار به او ( خدا ) که برای تو و من اولین قبله ساخته بودش ....
امین حسن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است